1.0

169 47 72
                                    

Gözlerimi Pamir'in kokusuyla açınca gülümsedim. Dünyanın en güzel şeyiydi onun kokusuyla uyanmak. Neşeyle yataktan kalkıp hırkayı da alarak banyoya ilerledim. Ne kadar istemesem de hırkayı geri götürmem gerekiyordu.

Hırkaya son kez sarılıp, derince kokusunu içime çektikten sonra yıkanması için makineye attım. O yıkanmaya başlayınca elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtim. Makarna salatasını çok sevdiğini bildiğim için suyu kaynamaya bıraktım.

Bir yandan kahvaltı için kendime sandviç hazırlarken diğer yandan da makarna salatasını yapıyordum. Makinenin bitiş sesini duyunca hırkayı sandalyenin arkasına astım. Hava neredeyse kırk derece olduğu için en fazla on beş dakikaya kururdu nasıl olsa. Makarna salatasını soğuması için dolaba attım.

Yapacak başka bir şeyim kalmayınca mutfağı toparlayıp Pamir'in sevdiği çikolatalardan birini açıp yemeye başladım. Evde tek başıma olmak haddinden fazla canımı sıktığı için telefonumu çıkartıp Pamir'e yazmaya karar verdim.

rojaredd: günaydınlar günaydınlar

rojaredd: uyandınız umarım Pamir bey? 

dincerpamir: Sana da günaydın başımın belası.

rojaredd: tatlı belası dememi bekliyorsan tabii ki demeyeceğim

rojaredd: ama sen yine de şükretmelisin

 dincerpamir: O niyeymiş?

rojaredd: benim gibi harika birisi sana yazıyor, daha ne istiyorsun acaba?

rojaredd: kaç kişi senin yerinde olmayı hayal ediyor biliyor musun

rojaredd: bilmiyorsun

rojaredd: bilsen kıymetimi bilirdin

rojaredd: ama bu hiç sorun değil

rojaredd: nasıl olsa o günler de yakın

dincerpamir: Sabahın erken saatleri için fazla enerjik değil misin sence de?

dincerpamir: Hızına yetişemiyorum.

 rojaredd: hızlı olduğum başka konular da var?

dincerpamir: Öyle mi,

dincerpamir: Başka ne mesela? 

rojaredd: bu konuyu yüz yüzeyken daha rahat konuşuruz bence

dincerpamir: Yüz yüze geleceğimize eminsin yani?

rojaredd: emin değilim

rojaredd: zaten olacak bir şeyi söylüyorum sana

rojaredd: hasretime dayanamayıp yalvardığında karşına çıkacağım nasıl olsa hayatım

dincerpamir: O konuda hala şüphelerim var ya, neyse...

Gülerek telefonu cebime attım. Makarna salatasının yeterince soğuduğundan ikna olunca güzel bir tabağa özenle yerleştirdim. Hırkasını da katladıktan sonra hazırladıklarımı alıp evden çıktım. 

Lost On You | Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin