1.9

167 38 84
                                    

Neşeyle okula ilerlemeye devam ettim. Bugün her şeyin bitişi ve başlangıcı olacak. Pamir'le konuşup her şeyi çözeceğim. Son kez.

Çantamın askısını sıkıp kampüse girdim. Nefret ettiğim merdivenlerin bile gözüme tatlı gelmesi.. Yüzümü buruşturdum. Saçmalama Miray, sen merdivenden nefret edersin. 

Asansöre ilerleyip kapanacakken son anda bindim. İneceğim kata gelince hızlıca sınıfa ilerledim. En nefret ettiğim derse bile seke seke gitmeme sebep oluyorsun Pamir Dinçer.

Dersi dinlediğim halde hiçbir şey anlamayınca başımı salladım. Kendine gel Miray, bir erkek uğruna.. Bir erkek demezsek yalnız, Pamir Dinçer diyeceksin..

Gülmemek için yanaklarımı ısırırken hocanın dersi bitirdiğini duyunca hızlıca ayağa kalktım. Elimde telefonla amfiden inerken hocanın seslenmesiyle durdum.

"Hayırdır kızım, ne bu acele? Çok mu sıkıldın derste?"

Hayır hocam sevdiğime kavuşmaya gidiyorum..

"Çok sıkıştım hocam, dayanacak durumda değilim. Kusura bakmayın."

Cevap vermesine izin vermeden hızlıca çıkıp lavaboya girdim. Tuvaletim falan yoktu tabii ki, amacım rujumu düzeltip nasıl gözüktüğüme bakmaktı. 

Önce Pamir'in nerede olduğunu öğrenmem lazımdı.

Telefonumu çıkartıp mesajlara girdim.

rojaredd: konuşmamız lazım

rojaredd: neredesin?

Aynanın karşısına geçtiğimde tanıdık bir sesin telefonla konuştuğunu duyunca önemsemeden rujumu sürmeye başladım. İçimdeki heyecan her saniye artarken ruju taşırmamaya özen gösterdim. 

Kırmızı ruju düzgün sürdüğümden emin olmak için bir adım geri çekilip kendimi izlemeye başladım.

"Ya Fırat duymuyor musun beni? Çocuğun üstüne atladım kızın yanında. Kız ağlayarak gitti Pamir de peşinden gitti."

Kaşlarımı çatıp sesin geldiği yere döndüm. Bizden mi bahsediyorlardı? 

Kabinin kapısının açıldığını duyunca hızlıca boş bir kabine girip kapıyı kapattım.

"Yok yanımda birisi, tek başımayım. Rahatça konuşabilirim."

Gözlerimi kapattım gergince. Pamir'e sonuna kadar güveniyorum. Bana yalan söylemediğine eminim.

"Bak Fırat, artık sıkıldım sürekli Miray'ı duymaktan, anladın mı?"

Kaşlarımı çattım. Ben ne alaka tam olarak?

"Kaç haftadır peşinde dolaşıyorum çocuğun ama yok, olmuyor. Ona gizliden yazanın Miray olduğunu fark ettiğinden beri hiç kimseyi yaklaştırmıyor yanına. Barda yanına oturdum diye kaç kez yer değiştirdi, en sonunda gitmeyeceğimi anlayınca oturdu bana Miray'ı anlattı. Bana ne ya Miraydan?"

Dudağımı büzdüm. Herkese beni mi anlatıyordu gerçekten? Gel de ısırma bu çocuğu.

"İstediğin gibi her yolu denedim onları birbirlerinden uzaklaştırmak için ama olmadı işte, kabul et artık. Pamir iki sene önce sevdiği ve senin yüzünden vazgeçtiği kıza şimdi kavuşmak üzere. Üstelik senin dediklerinin aksine kız da ona aşık ve tam o zamanlardan beri."

Şaşkınca gözlerimi açtım. Pamir 2 sene önce beni mi seviyordu? Dalga mı geçiyor şu an?

"O zaman kırk takla attın Fırat, o sana göre değil, öyle, böyle, şöyle.. Bin yol denedin Pamir'i o kızdan uzak tutmak için. Sonunda başardın, Pamir senin yüzünden 2 sene duygularını bastırdı, uzaktan sevdi o kızı."

Lost On You | Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin