2

784 43 52
                                    

Türkiye'nin gözünden

Gözlerimi açtığımda etraf karanlıktı. O an Amerika ile yattığım aklıma gelmişti ve odanın içinde onu aradım ama bulamadım.

Ona ulaşamayınca telefondan aramaya karar verdim.

...

...

...

...Aradığınız kişiye ulaşılamıyor...

Türkiye 🇹🇷:Nerede bu adam.

Yatağıma tekrar oturdum. Sehpaya bakınca sipariş ettiği hamburger vardı.

Ve bir de not.

Not: canım benim küçük bir işim var onu halledip gelicem bana ulaşamayabilirsin. Sen yemeğini ye beni merak etme.

           ~Yakışıklı Amerika

Bir iç çektim ve hamburger poşedini aldım ve salona koltuğa oturdum. Televizyonu açıp dizi açmıştım.

Hamburgerimi elime almış içeceğimide elime alınca kola değil de milsake olduğunu farkettim.

Sonra gözüme Amerika'nın yemeğini yiyip üşendiği için masaya koyduğu çöpleri gördüm.

Şerefsiz kolayı o içmiş.

Neyse idare ediyim bari.

_______________
Amerika'nın gözünden

Terastaydım abimi bekliyordum.

İngiltere 🇬🇧:çok beklettimmi?

Amerika 🇺🇸:hayır

3. kişi gözünden

İngiltere 🇬🇧:toplantı odasındaki gizli kamerayı kontrol ettim.

Amerika 🇺🇸:Gizli kameramı vardı?

İngiltere 🇬🇧: ne olur ne olmaz Bir tane yerleştirmiştim sadece toplantı olduğu zaman çalışıyordu.

Amerika 🇺🇸: iyiymiş peki neden kavga ettiler.

İngiltere 🇬🇧:Çin Türkiye'ye evlenme teklifi etmiş.

Amerika 🇺🇸: NE!

İngiltere 🇬🇧: doğru duydun evlenme teklifi etmiş karşılığında da Doğu Türkistana yaptı zulme son vereceğini söylemiş.

Amerika 🇺🇸: tch

İngiltere 🇬🇧:sen iyimisin

Amerika 🇺🇸: ben Türkiye'yi elde edebilmek için yıllarımı verdim. Biliyorsun

İngiltere 🇬🇧: evet biliyorum

Amerika 🇺🇸: dangalak yaşlı bunağın biri gelecek onu benim elimden alacak atom bombalarını onun götüne sokarım.

İngiltere 🇬🇧: önemli olan Türkiye'nin tepkisiydi belli ki cidden seni seviyor ya sen Amerika onu sevmiyorsan sadece ona takıntılıysan çünkü artık bunu düşünmeye başladım. 1624 yılında onu ilk gördüğünde onu takıntı haline getirdin. Bundan artık şüphe ediyorum.

Amerika 🇺🇸: takıntı? Ah saçmalama

İngiltere 🇬🇧: ciddiyim onun bir resmini görmen sana yetti. Sonrasında yıllarca takık gibi peşinden koştun. Bence pek normal değil.

Amerika 🇺🇸: bu dediğin saçma ben onu cidden seviyorum.

İngiltere 🇬🇧: peki Yunanistan ile İtalya olayı

Amerika 🇺🇸: ah hala o konuda mısın o konu kapandı bilerek olmadı v -

İngiltere 🇬🇧:bir dakika o konuda derken Yunanistan Türkiye'yi İtalya ile aldattığında sen de sinirlenip İtalya'nın Koynuna başka birisini sokmadın mı?

Amerika 🇺🇸: evet yaptım ama onu hak etti

İngiltere 🇬🇧: bak pek bir şey diyemiyorum ama bence mantıklı düşünmen gerek İtalya şimdiki rakibin ile bir değil karşında çin var onu yenmen çok zor olacak

Amerika 🇺🇸: hiçbir şey fark etmiyor Türkiye sonuç olarak onu reddetti ve konu kapandı

İngiltere 🇬🇧: evet öyle ama ya kabul ederse sonuç olarak kardeşini rahat bırakacağını söyledi ki zaten bu oranda çok eziyet ediyor ve Türkiye'de bunu biliyor bir ihtimal kabul edebilir.

Amerika 🇺🇸: öyle bir şey olmayacak ben yıllarımı verdim Türkiye için şimdi de vermeye hazırım karşıma her kim gelirse gelsin çekinmeden hepsini fişini çekerim bu sen olsan bile!

İngiltere 🇬🇧:...
Peki bu konuyu sonra konuşuruz.

Amerika 🇺🇸: güzel şimdi sevgilimin yanına gidiyorum.
Ha bu arada

Amerika İngiltere'ye yaklaştı ve cebindeki ses kayıt cihazını alır.

Amerika 🇺🇸: güzel denem ama bana sökmez  goodbye brother

Amerika'ya yavaşça oradan uzaklaşır.

Amerika'nın gözünden

İyi denemeydi ama o kadar çok belli etti ki.

Hızlı adımlarla odama geri dönüyordum.
Birkaç saatliğine de olsa Türkiye'den ayrı kalmak bana çok zor geldi.

Odanın kapısını yavaşça açtım belki hala uyuyordur diye. Ama yatakta göremeyince salona baktım orada oturuyordu beni görünce ayaklandı ona hızlıca yaklaşıp sarıldım ve onu Gül kokusunu iyice içime çektim.

Türkiye 🇹🇷: neredeydin seni merak ettim.
Ayrıca ne hakla kola mı içersin!

Amerika 🇺🇸: abim ile beraberdim onunla konuştum.
İkincisi cidden hamburgerin yanında kola daha iyi gidiyormuş dayanamadım.

Birbirimize öylece bakıyorduk dayanamayıp dudağını küçük bir buse kondurdum.

Amerika 🇺🇸: hadi gel sen bana bugünkü yaşadığım olayın nedenini anlat

Türkiye 🇹🇷:peki

____________

Anılar.. (Ship Belli Değil)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin