22

353 23 11
                                    

Hello uzun zaman sonra özlemişim ama.
Lisede son senem ve dersaneye de gidiyorum ve gittiğim lise meslek lisesi olduğu için de 3 gün staj var ve hiç zamanım da yoktu ama bu kısa zamanda yine yazmaya çalışacağım hadi bakalım devamkeee...

________________
Amerika'nın gözünden

Hmm

Amerika 🇺🇸: bunu sen istedin birtanem...
Bunu yapmak hiç istemesemde bu duyguyu bana sen hissettirdin.

Çin'in gözünden

Tarih 2023 06 ŞUBAT

Saat: 04:15

Türkiye 🇹🇷: uykum geldi uyuyalım

Çin 🇨🇳: sen yat benim işim uzun daha

Türkiye 🇹🇷: Hüğ bittuk kestuk

Türkiye arkasına döndü ve birkaç adım attı tahmini 5.  adımında olduğu yerde durdu.

Çin 🇨🇳: Türkiye?

Türkiye'den hafif inilti sesi geldi ve ses daha da yükseldi Çin ne olduğunu anlamadı hızlı bir şekilde sevgilisinin yanına koştu Türkiye'ye baktığında boğaz kısmından vücuduna doğru hızla yarıklar açılıyor ülkenin bedeni parçalanıyordu...

Birkaç saniye sonra Çığlık atamayacak duruma gelen ülke yere yığıldı yerde kıvranıyor ama sesini çıkaramıyordu.

Çin hemen sevgilisine yardım etmeye çalışsa da elinden bir şey gelmediği için hemen ambulansı aradı çok kısa bir sürede ambulans gelse de yaşadığı acıyı kaldıramayan ülke bayılmıştı.

_______________
3. Kişinin gözünden

Görevli: durumu baya kötüymüş efendim

Amerika 🇺🇸: ...

Çalışan hiçbir şey demeden odadan ayrıldı karanlık odayı sadece pencereden içeri giren ay ışığı aydınlatıyordu.

Ülkenin yüzü kıpkırmızıydı gözlerinden dökülen yaşlar dinmek de bilmiyordu sonra elindeki fotoğrafa baktı.

Amerika 🇺🇸: bu karanlık oda gibiydi benim hayatım

Amerika sağ kolundaki gömleğin düğmesini açtı ve kolunu geri kıvırdı.

Sanki bileğinde bir bileklik sıkışmış öyle uzun bir süre kalmış gibiydi izler derindi .

Kendi babasının ona yaptığı işgencelerin izleri...

3. Kişinin gözünden
Tarih 1499

Amerika 🇺🇸: ...

Britanya imparatorluğu: Hah yazık tepkidemi vermiyorsun artık.

Ülke öylece yere bakıyordu o kadar darbenin acısına hiçbir tepki vermemişti küçük ülke

Britanya imparatorluğu: benim oğlum olduğun için utanmalısın biliyorsun dimi

Küçük ülke yine bir tepki vermedi
Buna daha gıcık olan imparatorluk birazcık daha hıncını çıkardıktan sonra odadan çıktı.

Yerden kalkıp oturur pozisyonuna gelmekte zorlansa da elinden geldiğince dik durmaya çalıştı. Sürünerek açık cama doğru ilerleyen ülke ayın ışığına baktı o kadar yaşadığı karanlık ve kötü anıyı aydınlatabiliyordu.

Şimdi

Amerika 🇺🇸: sen...















































































































Sadece bana aitsin...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Anılar.. (Ship Belli Değil)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin