6

614 43 13
                                    

Türkiye'nin gözünden

Koşuyordum.

Ormanın derinliklerine hızlı ilerlerken arkamdan koşan Amerika giderek bana yaklaşıyordu.

Daha hızlanmam gerekiyordu ve öyle de yaptım.

Birkaç dakika daha koştuktan sonra arkamdan gelen sesler bir anda kesildi. Ne olur ne olmaz birazcık daha ilerledim ardından durup etrafıma baktım.

Sanırım Amerika'yı atlatmıştım.

Güneş batıyor gece olmadan buradan çıkmam gerekiyordu.

Hızlı adımlarla ilerliyordum ama nereye gittiğimi de bilmiyorum.

Korku bütün vücudumu sarıyordu titriyorum.

Amerika neden böyle yapıyordu tamam beni kıskanıyordu biliyorum ama offf.

Ben bunları düşünürken kafamda bir acı hissettim ve ardından gözüm karardı ve yere düştüm.

_______________
Amerika'nın gözünden

Sevgilimi kucaklamış eve geri dönüyordum.
Öyle ya da böyle alışacak. Başka bir çaresi yok.

Eve girip onu koltuğa yatırdım. Koltuğun karşısındaki şömineye birkaç odun atıp yaktım. Akşamları burası soğuk oluyor onun düşünmesini istemiyorum.

Şömineyi yaktıktan sonra Türkiyemin başucuna gittim.

Saçını okşadım. Ona zarar vermek istemezdim ama yapmak zorundaydım başka bir seçenek bırakmadı.

Kafasını okşarken elime birazcık kan bulaştı.

Dikkatli baktığımda kafasının yarıldığını gördüm çok büyük değildi dikişlik bir işi yoktu.

Hızla Bir bez aldım ve yarısını temizledim pansuman vesaire işleri de hallettikten sonra yemekleri ısıttım birazdan uyanır.

______________
Türkiye'nin gözünden

Yüzüme vuran sıcaklık huzur veriyordu.
İstemeden de olsa gözlerimi açtım. Karşımda bir şömine vardı.

Sonradan az önce olanlar aklıma geldi.
Elimi başımın arkasına götürdüm. Pansuman yapılmıştı hafif canım yanıyordu.

Ben bunları düşünürken Amerika yanıma geldi.

Amerika 🇺🇸: bunu neden yaptın neden benden kaçtın.

Türkiye 🇹🇷: beni korkutuyorsun

Amerika yanıma koltuğa oturdu.
Ve bana sarıldı.

Amerika 🇺🇸: benden korkmana gerek yok ben senin sevgilinim. Sadece artık benimle burada kalacaksın ve kimseyle konuşmayacaksın.

Amerika'yı hızlıca ittim

Türkiye 🇹🇷: dediğin saçma ben senin kölen değilim. Benim bir hayatım var kardeşlerim çocuğum var.

Amerika 🇺🇸: biliyorum onlarla telefondan konuşabilirsin. Ayrı kalacağını söy-

Türkiye 🇹🇷: NE SAÇMALIYORSUN SEN MANYAK MISIN ÇABUK BENİ EVİME GERİ GÖTÜR.

Amerika 🇺🇸: Türkiye bana sesini yükseltme ve şuraya geri otur.

Türkiye 🇹🇷: BENİ EVİME GERİ GÖTÜR HEMEN

Amerika birden ayağa kalktı ve beni kolumdan tutarak odaya geri götürdü. Yine aynı şekilde kapıyı üstüme kapattı ve çıktı.

Türkiye 🇹🇷: AMERİKA ÇIKAR BENİ BURADAN LÜTFEN

Ne kadar bağırırsan bağırayım kapıyı açmadı.

Mecburen yatağa geri oturdum. Ne yapacaktım şimdi.

Beklemeye devam ettim en sonunda yorgun düştüğüm için uyuya kaldım.

Sabah pencereden yüzüme vuran ışık ile uyandım.

Türkiye 🇹🇷: ne kadar sessiz bir yer çok güzel

Ama buradan kurtulmam lazım.

Yatakta otururken tekrar kapı açıldı.
Kafamı kaldırıp baktığımda Amerika bana bakıyordu. Yüzünde hiçbir mimik yoktu.

Amerika 🇺🇸: dünden beri hiçbir şey yemedin gel ve yemek ye benimle beraber

Belki suyuna gidersem ondan kurtulabilirim

Olumlu anlamda kafamı salladım ve ayağa kalktım. Mutfağındaki küçük masaya oturdum. Sonrasında beraber kahvaltı yaptık hiçbir şey konuşmadık.

Kahvaltımız bittiğinde merakıma yenik düştüm.

Türkiye 🇹🇷: cidden beni burada mı tutacaksın.

______________
Amerika'nın gözünden

Amerika 🇺🇸: ciddi olduğumu hala anlamadın mı?

Türkiye hiçbir şey demedi öylece oturuyordu küçük çocuklar gibi ellerini birbirine birleştirmiş yere bakıyordu.

Ayağa kalktım ve yanına gittim.

Onunla aynı hizaya gelebilmek için eğildim. Saçını okşadım ama cidden kıyamıyorum çok saf çok güzel. Belki de ona bu yüzden aşığım.

Amerika 🇺🇸: canın yanıyor mu hala

Türkiye 🇹🇷: hayır

Elinden tuttum ve salondaki koltuklardan birine oturduk.

Türkiye 🇹🇷: Amerika ben özür dilerim.
Sen haklıydın sana böyle bir konuşma yapmam saçmaydı ve sen gitme dediğin halde ben Rusya ile buluştum.

Bunu beklemiyordum.

Türkiye yanıma iyice yanaştı bana sarıldı ve dudağımda küçük bir Buse kondurdu.

Türkiye 🇹🇷: beni affettin mi?

Amerika 🇺🇸: sana kıyamıyorum

Onu koltuğa yatırdım ve üstüne çıktım.
Derin bir şekilde onu öpmeye başladım. Kısa kollusunu çıkarmaya çalışırken beni durdurdu.

Türkiye 🇹🇷: Amerika olmaz böyle olmasını istemiyorum. İlerleyen zamanlarda çocuklarımıza böyle bir olay anlatmak istemiyorum.

Çocuk ha

Boynuna yöneldim ve öpmeye başladım.
Ellerine sırtıma koydu boynundan dudaklarına geri döndüm.

Amerika 🇺🇸: böyle düşüncelerin olduğunu bilmiyordum

Türkiye 🇹🇷: çocuğumuz olsun istemiyor muydun?

Amerika 🇺🇸: hayır istiyordum ama bunu senden duymak bayağı garip geldi

Sanırım barıştık.

____________
Türkiye'nin gözünden

Çok kolay inandı. Şimdi buradan gitmemiz lazım bu numarayı birazcık daha sürdürmem gerek.

Anılar.. (Ship Belli Değil)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin