16

427 29 11
                                    

Evde tek başıma sakin kafam ve elimde sigaram ile yeni bölüm yazıyorum.

İyi okumalar.

___________

3. Kişinin gözünden

3 ülkede birbirine bakıyordu çok geçmeden Türkiye'ye yere de yığıldı iki ülke ise önce birbirlerine sonra Türkiye'ye ardından tekrar birbirlerine baktılar.
Çin Amerika'ya bir yumruk geçirdi zaten panik olan Amerika o anın korkusu ve üzüntüsü ile yere yığıldı.

Çin 🇨🇳: NAPTIN SEN

Çin Büyük bir sinir ile tekrar Amerika'nın üstüne atladı ve aynı şekilde onu yumruklamaya başladı. Amerika yumrukların şiddeti ile kısa bir süre kendine gelemedi Çin ise bunun fırsatını bilerek silahı aldı ve ambulansı aradı.

30 dakika sonra

Türkiye'ye ambulansa bindirmişlerdi Çin ise onun yanında hastaneye gidiyordu. Az önce zaten Bir de Amerika'yı elinden kaçırdı. Türkiye ile ilgilenirken Amerika fırsattan istifade oradan uzaklaşmıştı neyse ki hastaneye yakında çok geçmeden hastaneye vardılar.

_______________
3. Kişinin gözünden

Amerika ormanın içinde hızlı bir şekilde ilerliyordu. Telefonu eline alıp adamların aradı önce içinden silahını almalıydı çünkü parmak izi vardı ve evdeki bütün kalıntıları ve kamera kayıtlarını silmesi gerekiyordu hapse 2. kez giremezdi.

Amerika'nın adamları polisler gelmeden önce evi temizleyip kamera kayıtlarını ortadan kaldırdılar sonrası hastaneye gittiler Çin'in elindeki silahı almak için.

Çin içeride yatan sevgilisine bakıyordu. Yoğun bakımdan çıkmıştı ama bebeği kaybetmişti bu onun için kötüydü ne kadar doğurmalı mıyım doğurmamalıyım mıyım diye düşünse de aslında çocuğu cidden istiyordu.

Birdenbire yanında bir olay çıktı Bir adam bir kadın dövüyordu Çin ne olduğunu anlamadığı için dövülen kadını hemen kurtarmaya çalıştı aynanın etrafı birkaç kişi toplandı onları ayırdıktan sonra için tekrar sevgilisinin yanına döndü ardından yan tarafında bir boşluk hissetti.





















Silah yoktu...

Çin silahı yanına aldığından emindi ama Amerika'nın gücünü unutmuştu. Silahı Amerika aldırmıştı. Çin sinir ile ayağa kalktığında içeri polisler girdi.

Polis: soruşturma için geldik.
Olaylar nasıl oldu.

Çin 🇨🇳: biz evdeydik ben televizyonu açmaya çalışıykodum Türkiye o sırada içerideydi ardından televizyonun yansımasından Amerika'yı gördüm arkamdan bana yaklaşıyordu silahı kafama vurmaya hazırlanıyordu son dakika yansımadan fark edince hemen karşı koydum boğuşma esnasında Türkiye'de geldi bizi ayırmaya çalışırken birden silah patladı ve Türkiye'ye denk geldi.

Polis: biz olayı araştıracağız. Geçmiş olsun

Çin 🇨🇳: teşekkürler

Çin sevgilisine döndü ve başını okşadı. Sevgili bile değillerdi gerçi ama bunu düşünmek ona iyi geliyordu. En acısıda çocuğunu kaybettiğini ona nasıl diyecekti. O bunları düşünürken içeri Rusya girdi.
Yavaşça yaklaşıp;

Rusya 🇷🇺: hey dostum iyimisin?

Çin 🇨🇳: sence nasıl olabilirim. Türkiye yoğun bakımdan yeni çıktı ve zor uyanıcak çocuğu düştü...

Rusya 🇷🇺: hamilemiydi?

Çin evet anlamında kafasını salladı. Rusya yanına oturum elini omzuna koydu ona diyebilecek herhangi birşeyi yoktu da öyelce ikiside sessiz kaldı.

Çin 🇨🇳: Rusya onun kimsesi yok kardeşleride yüzüne bakmıyor kızıda baksana ve şu an hiçbiri yanında değil uyandığında sevdiklerini göremeyecek benim gibi iğrenç birini görücek.

Çin ellerini yüzünde birleştirdi.

Rusya 🇷🇺: saçmalama sen ona deli gibi aşıksın ve bunu biliyoruz. Sevdikleri yanında yoksa onu sevenler yanında ve bu daha iyi bak uyanınca seni yanında görünce inan bana mutlu olucak.

Çin yüzünü kaldırıp Rusya'ya baktı.

Çin 🇨🇳: umarım öyle olur.

Rusyanın birden telefonuna bir mesaj geldi.

Rusya 🇷🇺: benim gitmem gerek sen Türkiye uyanınca benim adıma geçmiş olsun dilersin.

Çin 🇨🇳: peki görüşürüz

Rusya 🇷🇺: görüşürüz

Rusya odadan çıkınca Çin Türkiye'nin yatağına oturdu ve elini tuttu.

Çin 🇨🇳: umarım beni cidden görünce biraz olsun mutlu olmanı istiyorum.

Çok geçmeden içeri doktor girdi. Yarım saate kadar Türkiye'nin tahmini bir şekilde uyanacağını söyleyip odadan geri çıktı. Çin ise çağırdığı adamlardan birisi gelince aşağı kafeterya'ya indi. Bir tane kahve ve bir tane kurabiye alıp yukarı geri çıktı. Aldıklarını yerken gözü Türkiye'nin üzerindeydi herhangi bir hareketinde hemen doktoru çağırıp aksi bir şeyin olmaması için uğraşacaktı.

Çok geçmeden cidden Türkiye yavaşça gözlerin araladı Çin ise hemen doktoru çağırdı. Doktoru beklerken yavaş bir şekilde Türkiye'nin yanına gitti.
Türkiye ise hafif bir şekilde açmış olduğu gözleri ni Çin'e çevirdi.

Türkiye 🇹🇷: Çin

İçin hiçbir şey diyemem işte sadece onu dinliyordu ve titriyordu.
Türkiye elini hafif bir şekilde kıpırdatıp Çin'in elini tuttu.

Çin 🇨🇳: e efendim

Türkiye tam konuşacakken içeri doktor girdi ve onu muayene etmeye başladı. Her şey yolundaydı Türkiye kendini iyi hissettiği zaman ve yaraları kapandığında eve gidebilecekti.

Çin doktorun odadan çıkmasını bekledi çıktığı gibi tekrar Türkiye'nin dibine oturdu.

Türkiye 🇹🇷: bebek?

Çin beklediği ve ne diyeceğini bilmediği soru gelmişti.
Zor da olsa ağzını açtı

Çin 🇨🇳: üzgünüm...

Türkiye hafif bir şekilde kafasını sola yatırdı. Çin ise ne yapacağını bilmediği için sadece yaklaşık Türkiye'nin yanığını öptü.

Türkiye 🇹🇷: kötü hissediyorum herkes gidiyor sahip olduğum her şey herkes

Çin 🇨🇳: ben ben buradayım hep olacağım.

Çin daha sıkı bir şekilde Türkiye'nin elini tuttu.
Türkiye ise dolmuş gözlerle Çin'e bakıyordu.

Türkiye 🇹🇷: sana sarılabilir miyim.

Çin hiçbir cevap vermeden direkmen Türkiye'ye sarıldı aynı şekilde Türkiye'de ona.

_________________
762 kelime

Anılar.. (Ship Belli Değil)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin