3. Kişinin gözünden
Türkiye yatağından hızlı bir şekilde doğruldu.
Türkiye 🇹🇷: galiba seçim yapmam daha iyi.
Rusya 🇷🇺: seçim? Peki kim
Türkiye 🇹🇷:hmmm
Türkiye tam cevabını söyleyecekken odanın kapısı açıldı.
Çin 🇨🇳: Türkiye merhaba bizi kovdun biliyoruz gelmemiz lazım ama biz de bir karar verdik.
Türkiye 🇹🇷: ne ne kararı?
Amerika 🇺🇸: senin için vs atmayı düşünüyoruz.
Çin 🇨🇳: düşünmüyoruz karar verdik.
Türkiye 🇹🇷: gerek yok
Amerika 🇺🇸:ne üçlü mü olacak
Çin 🇨🇳: ben bunu kabul etmiyorum bu yüzden vs atacağız
Rusya 🇷🇺: YA BİT SUSUN DA TÜRKİYE'Yİ DİNLEYİN
evet Türkiyeciğim.Türkiye 🇹🇷: evet birinizi seçtim
🇨🇳🇺🇸:Kim?
Türkiye 🇹🇷: Rusya
🇨🇳🇺🇸:NE NE RUSYASI
Rusya 🇷🇺: noluyo ln
Türkiye 🇹🇷: şaka lan şaka gülün diye peki söylüyorum ama irinizden birisine darılmaca sonradan gelip intikam almaca salak saçma şeyler istemiyorum burada herkesin kararına saygı duyulacak.
Rusya 🇷🇺: tamam lan bu çini seçmiş
Amerika:🇺🇸:nE
Çin Büyük bir şoktaydı (bende bim)
Çin🇨🇳: bunu Türkiye'den de duyalım bir dakika Türkiye?
Türkiye 🇹🇷: onu bunu bırak sen onu nasıl anladın lan
Rusya 🇷🇺: kaçırmaca psikopat hareketler deyince direktmen Amerika'yı işaret ettin yani sen çini seçtin Amerika'dan da böyle salak saçma hareketler yapmasın istemedin.
Türkiye 🇹🇷: ananskim
Amerika 🇺🇸: Türkiye...
Türkiye 🇹🇷: Amerika bak Sana diyebileceğim hiçbir şey yok ama seninle mükemmel günlerimiz de oldu ama şöyle bir gerçek de var ben seni sevmiyorum.
Amerika 🇺🇸: denemedin?
Türkiye 🇹🇷: ne?
Amerika 🇺🇸: BENİM İÇİN BİR KEZ BİLE BİR ŞEYE UĞRAŞMADIN. YILLARCA SENİN İÇİN DELİ GİBİ UĞRAŞAN SENİNLE MUTLU OLUP YUVA KURMAK İÇİN UĞRAŞAN BENDİM AMA SEN SRN BİR BENCİLSİN?
Rusya 🇷🇺: hey sak-
Amerika 🇺🇸: DOKUNMA BANA HİÇBİRŞEYİ HAKETMİYORSUN BUNU ÖĞRENDİM. BEN SALAK GİBİ KENDİ AİLEM BİLE BENİ SEVMEZKEN SENİ SEVMENİ BEKLEDİM AMA TÜRKİYE TANRI ŞAHİDİM OLSUN SENİN CANINI ÇOK YAKACAĞIM ÇEKTİĞİN ACIDAN BANA O KADAR ÇOK YALVARACAK O KADAR ÇOK BUNU YAPMAYI KESMEM İÇİN UĞRAŞACAKSIN Kİ HE.
Herkes sessiz bir şekilde odanın içinde Amerika'ya bakıyordu.
Amerika 🇺🇸: ha HAHA HAHAHAHAHAAA
Belki benim için birazcık olsun o zaman uğraşacaksın.Amerika odanın kapısını sertçe kapatıp çıktı. Hiç kimseden çıt çıkmıyordu Çin'in şu an mutlu olması gerekiyordu ama başı büyük dertteydi karşısındaki Amerika Birleşik Devletleriydi sonuç olarak.
_____________
360 kelime