14

449 29 24
                                    

3. Kişinin gözünden

Çin Türkiye'den kendini ayırdı. Türkiye ise sadece ona bakıyordu çok geçmeden Türkiye tekrar Çin'in dudaklarına yapıştı.  Bu sefer iki ülkede birbirlerini sert öpüyorlardı. Bedenleri birbirine yapışan ikili Türkiye'nin nefessiz kalması ile kafasını yana çevirdi. Çin ise Türkiye'nin boynuna yöneldi. Türkiye Çin'in saçına elini attı orada eli boynuna indi.
Türkiye kısık bir ses ile

Türkiye 🇹🇷: şimdi ne olucak

Çin 🇨🇳: sen ne istiyorsan. Eğer çocuğu istiyorsan ben karışamam.

Türkiye 🇹🇷: böyle bir adamdan çocuk doğurmak ne kadar mantıklı.

Çin 🇨🇳: daha zamanın var düşünür karar verirsin.

Türkiye 🇹🇷: peki

______________
Amerika'nın gözünden

Sandığımdan erken çıktım. Adamlarımdan Türkiye'nin nerede olduğunu öğrenince o tarafa yol aldım.
Çin zorluk çıkarıcaktı. Yanıma tabanca aldım.

Konumun gösterdiğin yere gelince eve baktım 2 veya 3 görevli vardı bahçede. Gece olmasını beklemeliyim.

4 saat sonra

Saat 22:32 geçiyor zamanı geldi.

_____________
3. Kişinin gözünden

Amerika arabasından çıkıp gizlice bahçe duvarına gitti uygun ve hiçbir güvenliğin olmadığı yere geldi ve içeri zorda olsa atladı.

Amerika 🇺🇸: açık bir pencere olma-

Diğer tarafta bir gölge görününce Amerika hızlıca kendini biryere gizledi.
Adam tam dibinden geçerken arkasına geçti ve boynunu kırdı.
Adamı hızlı bir şekilde adamı yan taraftaki kulübeye soktu.

Ardından yavaş adımlarla ilerledi şansına tepesinde bir pencere açıktı ve o pencereye çıkan tahta lar vardı tahtaların üstünde ise sarmaşık vardı. Sarmasıklar güzel bir şekidle uzasın diye konulmuştu. Buna Amerika'nın işine yarardı.

Ama daha yukarı çıkamazdı. Aşağıda kalan iki adamın işini halletmeliydi riske giremezdi. Diğer bir adamı ise tabancasına taktığı susturucu ile vurdu. Ardından onuda diğer adamın yanında koydu. Son kalan adam kapının önündeydi eline bir taş aldı ve çalılıklara attı. Güvenlik ne olduğunu merak edip o tarafa giderken Amerika hızlıca adamın arkasından onu tutup aynı şekilde boynunu kırdı.

Sonra ise telefonundan adamlarına mesaj attı. Bahçedeki cesetleri kaldırmaları için haber verdi.

Ardından Amerika yine o açık pencerenin altına geldi ve tahtalardan yukarı çıktı. Çamdan içeri sessizce girdi şu anda mutfaktaydı ve başka odaları gezerken salona geldi. Çin televizyon ile oğraşıulrdu Amerika yavaşça arkasına yaklaştı.

Tam silahı kafasına vurup bayıltacakken Çin televizyonun yansımasından Amerika'yı son anda gördü ve silahı tuttu iki ülke birbiri ile boğuşmaya başladı.

Amerika 🇺🇸: ONU BENDEN ALMANA İZİN VERMİCEM

Çin 🇨🇳: SENİ SEVMİYOR PUŞT HERİF UĞRAŞMA ARTIK

Türkiye ne olduğunu anlamamıştı salona birden girince Amerika ve Çin'in birbiri ile boğuştuğunu görünce hemen salak gibi oda silaha yapıştı.

Türkiye 🇹🇷: AMERİKA SAÇMALAMA BIRAK ŞU SİLAHI

Amerika 🇺🇸: HİÇMİ SEVMEDİN BENİ NEDEN

Çin 🇨🇳: SENİ SEVMİYOR İŞTE NE UĞRAŞ-

*silah sesi*

Üç ülkede birbirine bakıyordu. 5 saniye sorna ise Türkiye yere yığıldı.

_____________
420 kelime

Anılar.. (Ship Belli Değil)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin