Öncelikle cidden hepinizden tekrar özür dilerim kitaba ara verdiğim için.
Ama kendimi cidden iyi hissetmiyorum. Ama yinede devam edeceğim çünkü derdimi anlatabileceğim pek kimsem yok. Ve bu uygulama benim bir diğer zaman geçirme kaynağım.
Sizlerde benim için değerlisiniz.
içimdeki bu ateşi biraz olsun söndürmek için size derdimi anlatmak istiyorum.
Ben iki yıldır birinden hoşlanıyorum. Ve oda bana karşı ümit verdi. Aynı arkadaş ortamımız var. (arkadaş dediğimi bakmayın hiçbiri ile samimi değilim sadece bir araya gelip konuşup sohbet edip gezdiğimiz tipler)
Birbirimize karşı ümitlenip durduk. Ardından ben birkaç gün yoktum o arkadaş ortamında geri döndüğümde ise garip davranıyordu. Benden uzaklastı ardından ise birden çöktü kendine birkaç gün gelemedi sürekli telefona bakıyordu pek birşey anlamadım en iyisini düşünüyordum. Onuda hala seviyordum.
Sonra ise arkadaş ortmaında hiçbir sebep yokken benimle herkesin içinde dalga geçti. Aynı geçmişimde ki herkesin bana yaptığı gibi oda benimle dalga geçti. Belli bir süre onu görmedim. Oda beni bir süre sonra yine karşılaşmaya başladım gözlerinde sanki birşeyin pişmanlığı vardı ama belli etmiyordu. Anlamamıştım ve ona çok kızgındım oda herkes gibiydi. Beni sevmemişti.
Sonradan bir arkadaşım onu bir kız ile görmüş. İlk ihtimal vermedim arkadaşıdır dedim.
Ardından ben dersaneden çıkıp evime giderken o arkadaş ortamından biri ile karşılaştım aslında konuşmam hiçbiri ile ama selam verince mecburen verdim. Ard8ndan pişkin bir şekilde onun bir sevgilisi olduğunu evleneceklerin ve buradan çoktan taşındıklarını söyledi.
Sokağın ortasında şok geçirdim. Birde yetmezmiş gibi bana fitoğraflarını açıp gösterdi. En kötüsü ise k8z hamileydi...
Çocuğun yanından hemen uzaklaştım ve eve gittim. Saatlerce ağladım cidden ve bu ağlamam hiç durmadı. Ardından ondan vazgeçtiğim zaman ben başkasından etkilenmeye başlamıştım tabi o ünlü biri onun videolarını izliyordum. Belki kafam dağılır diye onun gülüşünü görünce bütün derdim yaşam gitti.
Telefonumda onun fotoğraflarını ve telefon numarasını sildim. Onunla bir işim yoktu ve de onun benimle.
Herşey bitti bizim için başlamadan bittik. Belkide en iyisi buydu bilemem. Benim için en acı şekilde oldu keşke olmasaydı ama Allah böyle istediyse de birşey diyemem.
Bu derdimi okuyan varsa çok teşekkür ederim hepinizi seviyorum. 🩷
15. Bölüm olarak kendi hikayemden bir parça eklemek istedim.