Nalet olsun sizin çok sevdiğim için bir bölüm daha atıyorum.
_____________________
Türkiye'nin gözündenYatağa oturmuş bekliyordum. Sehpanın üstünde devrilmiş bir çerçeve gözüme takıldı. Çerçeveyi elime alıp içindeki resme baktım.
Galiba buraya kardeşleri ile geliyordu.
Resme biraz daha baktıktan sonra geri yerine koydum.________________
İngiltere'nin gözündenİngiltere 🇬🇧:hayır Amerika'yı görmedim bir sorunmu var?
Kanada 🇨🇦: bugün Rusya ve Türkiye kafede oturuyorlardı. Sonra Rusya Türkiye'nin elini tutunca Amerika delirdi ve Rusya ya saldırdı.
Zor ayırdım onları daha sonra Amerika hızlı bir şekilde Türkiye'nin kolundan tuttu ve arabaya bindirip gitti.İngiltere 🇬🇧: odalarına baktınmı
Kanada 🇨🇦: evet baktım ama kapıyı açan olmadı zaten Amerika nın arabasıda burada değil.
İngiltere 🇬🇧: tamam ben Amerika'yı bulucam sen merak etme birşey bulursan yanıma gel tamammı.
Kanada 🇨🇦: peki
Kanada yanımdan ayrıldı telefonumu elime aldım ve Amerika'yı aradım telefonu çalıyordu fakat açmıyordu. Sonra Türkiye'yi aradım ilk çaldı fakat arama reddedildi. Sonra bir daha aradığımda numaraya ulaşılamıyor dedi.
Tanıdığım hacker bir arkadaşımın yanına gidecektim. Amerika'nın konumunu bulmasını isteyecektim.
Tam odamdan çıkarken telefonum çaldı.
Arayanın Amerika olduğunu görünce hemen açtım.İngiltere 🇬🇧: Amerika Kanada bir şeyler anlattı ama senden de dinlemek istiyorum.
Amerika'dan önce bir ses gelmedi ama sonra konuştu.
Amerika 🇺🇸: ee abi biz birkaç gün Türkiye ile olmayacağız. Sen NATO'ya haber verirsin.
İngiltere 🇬🇧: sen ne işler karıştırıyorsun bilmiyorum ama bu geçireceğiniz birkaç günde beni arayacaksın ve ne yaptığını bileceğim.
Amerika 🇺🇸: bu konu seni ilgilendirmiyor!
İngiltere 🇬🇧: pekala her şekilde sizi bulacağım Türkiye'ye gerçekleri söylememi istemezsin değil mi?
İlk birkaç saniye ses gelmedi
İngiltere 🇬🇧: sırf Türkiye yunanistan'dan ayrılsın diye İtalya'ya para verip de Yunanistan ile birlikte olmasını sağlayıp ardından fransa'yı onun koynuna soktuğunu bilmesini istemezsin degilmi Amerika?
Amerika 🇺🇸: sakın aklından bile geçirme çok büyük oynuyorsun. Peki haber veririm ama sakın bir şey yapma eğer yaptığını duyarsam bu sefer süründürmem direktmen seni ortadan kaldırırım.
İngiltere 🇬🇧: pekala görüşürüz
Amerika hiçbir şey söylemeden telefonu yüzüme kapattı. Bu beni korkutsa da kardeşim takığın teki.
______________
Amerika'nın gözündenPislik..
Onu ortadan kaldırmam lazım. Bu tür işler ile ilgilenen ekibimi arayıp durumdan bahsettim. Yapmaları gereken anlattım yavaş yavaş ingiltere'yi içeriden çökerteceğiz.Üzgünüm abi ama bunu sen istedin.
Bu işlerimi bitirdikten sonra yakınlarda bir markete gidip yemek ve temizlik eşyaları aldım ve geri geldim.
Yemek yapmaya başlamadan önce tencere ve tabakları temizledim ardından yemek yapmaya başladım.
Sevgilim acıkmış olmalı onun üstüne fazla gittim bugün.
_______________
Türkiye'nin gözündenAmerika'dan hiçbir ses gelmiyordu tahmini 2-3 saattir burada bekliyordum.
Bu sırada odamın kapısı açıldı Amerika yavaşça içeri girdi ve bana yaklaştı.
Sanki hiçbir şey olmamış gibi bana bakıyordu. Bana sarıldı
Amerika 🇺🇸: bugün için özür dilerim fazla ileri gittim ama Rusya beni sinirlen-
Türkiye 🇹🇷: bana güvenmiş olman gerekiyordu. Ben zaten o an Rusya'ya kızmıştım senin gelip de ona saldırman gerekmezdi artık cidden bana güvenmediğini düşünüyorum.
Amerika 🇺🇸: haklısın bebeğim ama bir anda sinir ile oldu.
Türkiye 🇹🇷: biliyor musun bence kısa bir ara verelim çünkü seni bu kıskanç tavırların benim artık canımı çok sıkıyor ya bu huyundan vazgeçersin ya da gerçekten bitirelim.
Ancak böyle kendine gelip bana güvenmeye başlayabilirdi.
Veya cidden bitirirdik.
Amerika'nın yüzündeki ifadesi sinire dönüştü.Yavaş yavaş üstüme doğru yürümeye başladı korktuğum için bir kac adım geriye gittim beni duvar ile arasına aldı.
Bana kızgın bir şekilde bakıyordu tam bir şey söyleyecekken birden sinirli yüz ifadesi kayboldu.
Ve bana tekrar sarıldı.Amerika 🇺🇸: ara vermek gibi bir şey yok. Tamammı bir daha böyle bir şey olmayacak çünkü sen hiç kimseyle görüşmeyeceksin.
Türkiye 🇹🇷: ne
Amerika yavaşça odadan çıktı.
Amerika 🇺🇸: yemeğini odana getiriyorum.
Türkiye 🇹🇷: Amerika sen ne saçmalıyorsun.
Arkasından kapıdan çıkarken birden kolumdan tuttu.
Canımı yakmamaya Özen gösteriyordu fakat pek başarılı olduğunu söyleyemem farkında değildi belki ama kolumu sıkmaya başladı.Amerika 🇺🇸: dediğimi duydun hiç kimseyle görüşmeyeceksin çünkü buradan ayrılmayacaksın göreceğin tek kişi benim Sevgilim.
Orada donup kaldım ne saçmalıyordu o.
Ocağa gitti ve yemekleri tabağa koyuyordu.
O an içimdeki bir istek ile kapıya doğru hızlıca koştum.
____________
643 kelime