Türkiye'nin gözünden
Rusya umarım doğruyu söyler yoksa babasının piçkasını sikerim.
(Sovyet mutsuz)
Çin 🇨🇳: o zaman nikah dairesine gidiyoruz.
Türkiye 🇹🇷: bu kadar erken mi?
Çin 🇨🇳: evet Amerika çok geçmeden çıkar içeriden ve ilk hedefi sen olursun.
Haklıydı bu psikopat ilaçla neler yaptı bana bu sefer daha ileri de gider.
Türkiye 🇹🇷: peki Rusya sana güvendiğim için kabul ediyorum. (Evet çünkü Türkiye'ye mal)
Rusya 🇷🇺: bunu duyduğuma sevindim (bu da Türkiye'ye çaktırmadan Çin'e sattı)
______________
3. Kişinin gözündenNikah dairesini giderken Çin arabayı bir yerde durdu ve beklemeye başladılar.
Türkiye neden beklediklerini merak ettiği için tam soracakken arabanın kapısı açıldı ve Kuzey Kore bindi.Türkiye 🇹🇷: Kuzey Kore neden bizimle geliyor?
Kuzey Kore 🇰🇵: aşk olsun nedimen ben olacağım aşko
Çin Rusya ve Türkiye birden Kuzey Kore'ye döndü ve garip bir şekilde bakmaya başladılar.
Kuzey Kore 🇰🇵: Her insanın içinde bir aşko kokuşkoluk yatar yan- arabayı sür arabayı sür gidelim bu olay hiç yaşanmadı.
Kimse bir şey çaktırmamaya çalışsa da alttan alttan gidiyorlardı. En son nikah dairesine geldiler.
Çin 🇨🇳: biz bir nikah daireyi almak istiyoruz.
Çalışan: tabiki ne zamana
Çin 🇨🇳: bugün için
Çalışan: ne aceliniz var ki
Çin elindeki rapor kağıtlarını adama uzattı.
Türkiye ise Rusya'ya dönerek.
Türkiye 🇹🇷: o raporları ne ara aldınız.
Rusya 🇷🇺: bilmiyorum ama için her zaman her şey hazırlıklı bildiğim tek şey o.
Çalışan: raporunuzda o kadar acillik bir şey yok.
Çin 🇨🇳: rapor bu kadar önemli mi nereden biliyor ki önemli olduğunu.
Çalışan: bu gibi erken nikah tarihi alma şeylerinin nedeni gebelik oluyor.
Türkiye 🇹🇷: ananı sikiyim (sessizce)
Çin 🇨🇳: sanane kardeşim çok seviyorum belki yanıyorum aşkından kavuştur bizi niye uzatıyorsun.
Çalışan: peki ama bugün için veremem yarın sabah saatlerinde boş bir vaktimiz var.
Çin 🇨🇳: tamam ver saati sen.
Çalışan: yarın sabah saat 09:30 ta
Çin 🇨🇳: tamam sağ ol kolay gelsin
Görevli Türkiye'ye bakarak
Çalışan: bu arada Allah kolaylık versin (imanı döndü adam)
Çin 🇨🇳: bombastik Side eye
Türkiye 🇹🇷: kolaysa başına gelsin
Çin 🇨🇳: (・_・;)
_____________
2 saat sonraAmerika'nın gözünden
Buradan hemen çıkmam lazım Türkiye'nin ilacının etkisi geçmiştir.
Neyse ki sürekli avukatım gelip gidiyor.
Kapı açıldı ve avukatın tekrar geldi.