3. Kişinin gözünden
Amerika duyduğu haber karşısında donup kalmıştı. Azerbaycan ise ne olduğunu anlamadan kendisini duvara yapışmış buldu. Amerika Azerbaycan'ın yakasına yapışmış ona bağırıyordu.
Amerika 🇺🇸: SEN NASIL ONU KURTARMAZSIN ONU SEVMİYORSUN TAMAM AMA GÖZÜNÜN ÖNÜNDE KAÇIRIYORLAR
Azerbaycan hiçbir tepki vermiyordu. O haklıydı ne kadar araları kötü olsada kardeşlerdi. Azerin gözleri doldu. Amerika tam ona bir yumruk geçirecekken bileğini biri tuttu.
Amerika arkasına baktığında bu kişinin kanada olduğunu gördü.Kanada 🇨🇦: abi napıyorsun
Amerika sinirlenmişti azerin yakasını bıraktı ve oradan hızlıca ayrıldı Kanada ise Azerbaycan'a yaklaştı.
Kanada 🇨🇦: hey sen...
Azere yaklaşıp yüzünü görmesi için saçını kaldırdı.
Kanada 🇨🇦: iyimisin
Azerbaycan kendisiyle ilgilenen kadına döndüğünde ikisi de birbirinden uzunca bakmaya başladı. Anlaşılan ikisi de birbirini beğenmişti.
Amerika ise hızlıca arabasına bindi. Gerekli olan heryeri aradı. Ve Çin'in evine doğru sürmeye başladı.
______________
Çin'in gözündenÇin 🇨🇳: Yakından daha güzel...
Çin Türkiye'nin saçını okşayıp yüzüne bakıyordu. Ona bir kez daha aşık olmuştu. Birazcık daha ona bakarken ülke gözlerini açmaya başladı.
Türkiye 🇹🇷: hı
Noluyo ya?Çin 🇨🇳: ehehe günaydınn
Türkiye Çin'in arkasındaki saate baktı ve Çin'e dönüp.
Türkiye 🇹🇷: saat akşamın 6'sı
Çin 🇨🇳: ...
Olsun benim için yeni aydı.Türkiye biraz düşündü sonra kaçırıldığı aklına geldi.
Türkiye 🇹🇷: beni sen mi kaçırtın.
Çin 🇨🇳: evet ve bence biz kesinlikle evlenmeliyiz.
Türkiye 🇹🇷: ne alaka ya hem benim sevgilim var kardeşim hadi başka kapıya bırak beni.
Çin 🇨🇳: ... Hayır...
Türkiye 🇹🇷: manyak mısın ya.
Çin 🇨🇳: evet manyağım sen beni bu hale getiriyorsun.
Türkiye 🇹🇷: yav kardeşim bir gi-
Türkiye'nin başına yine ağrı girdi ilacın da etkisi geçiyordu.
Çin ne olduğunu anlamadığı için Türkiye'ye iyi olup olmadığını sordu Türkiye ise olumsuz anlamda kalmasını sağladı.Çin 🇨🇳: hayır ağlama noluyor ya.
Türkiye acıdan tekrar ağlamaya başladı.
Çin ise hemen bir ağrı kesici ve şu aldı. Bunları Türkiye'ye içirtti.
Birkaç dakika sonra Türkiye'nin baş ağrısı geçti kendine gelmiş olan ülkenin Amerika ile yaptıkları aklına geldi. İlaç yüzünden bunları yapmıştı ve bu çektiği acı bitmişti Türkiye mutluluktan o anki ani hareketle Çin'e sarıldı.Türkiye 🇹🇷: ayyh iyi ki kaçırdın beni çok teşekkür ederim.
Çin 🇨🇳: yani bu beni seviyorsun anlamına mı geliyor.
Türkiye 🇹🇷: hayır... Ama beni Amerika'dan kurtardın.
Çin 🇨🇳: o sana ne yaptı ki?
Türkiye 🇹🇷: o kadar önemli değil ama beni bırakman gerek.
Çin 🇨🇳: hmm öyle mi o zaman şunu söyleyeyim sen bana her şeyi anlatıyorsun ben de seni bırakıyorum eğer inanmazsan bırakmam.
Türkiye Çin'e baktı karşısındaki adam çok ciddiydi kızıl ülke derin bir nefes aldı ve bazı sahneleri atlayarak her şeyi anlattı.
Amerika'yı seçin'in evine varmış kapıyı tıklamıştı. Hizmetli kadın Amerika'ya kapıyı açtı.
Amerika 🇺🇸: Çin evde mi ?
Hizmetli: hayır efen-
Amerika kadın dinlemeden içeri daldı ve evi aradı hiç kimse yoktu ardından gelip hizmetli kadın boğazını sıktı.
Amerika 🇺🇸: ÇİN NEREDE BENİM SEVGİLİM NEREDE!
hizmetli: ben bilmiyorum
Amerika kadını boğazını daha da sıktı
Nefessiz kalan kadın mosmor olmuştu Amerika en sonunda bir şey ötmeyeceğini anlayıp kadını bıraktı.Amerika 🇺🇸: seni yaşatmayacağım haberin olsun.
Amerika evden çıktı ve arabasına binip Türkiye'yi bulması için ayarladığı ekibin yanına gitti.
Evde kalan hizmetli kadın kendini toparladı ve telefonuna uzandı rehberinden Çin'i buldu.
Türkiye bütün (yani neredeyse) herşeyi anlattı. Çin ise bir soluk alınca telefonu çaldı. Ayağa kalktı ve birkaç adım uzaklaştı.
Çin 🇨🇳: alo?
Hizmetli : efendim Amerika geldi ve gitti
Çin 🇨🇳: peki tahmin ettiğimiz gibi sana birşey yaptımı.
Hizmetli: boğazımı sıktı efendim.
Çin 🇨🇳: fazla mı sıktı?
Hizmetli: sizi burada bulamayınca o anki siniriyle bana saldırdı elbette ki boğazımın her tarafı mosmor oldu.
Çin 🇨🇳: çok güzel o zaman Sen polise gidiyorsun Amerika Birleşik devletleri'nin sana darp ettiği ile alakalı bir şikayette bulunuyorsun. Evin kamera kayıtlarını da al götür lazım olacak sonrasından paranı hesabına yatırırım.
Hizmetli: tamam efendim.
Çin telefonu kapattı ve Türkiye'ye geri döndü.
Çin 🇨🇳: Amerika çok geçmeden gözaltına girer.
Türkiye Çin'e bakıyordu.
Türkiye 🇹🇷: teşekkürler
Çin 🇨🇳: Amerika'nın oradan çıkması çok sürmez en fazla iki gün orada olur.
Oradan çıktıktan sonra yine senin peşine düşer.Türkiye 🇹🇷: ne yapmam gerekiyor ki?
Çin 🇨🇳: benimle evlenirsen seni korurum.
Türkiye bunu düşünüyordu. Kaybedecek birşeyde yoktu. Bu sırada içeri Rusya girdi.
Rusya 🇷🇺: Çin ve ben seni her şekilde koruruz Türkiye ayrıca bence çok yakışıyorsunuz.
Türkiye Çin'e bir daha baktı.
Türkiye 🇹🇷: beni cidden koricaksan tamam seninle evlenicem.
______________
700 kelime