17

438 32 48
                                    

14 AĞUSTOS bu tarih burada kalsın.

___________________
Amerika'nın gözünden

Neyseki Türkiyem uyanmıştı ama onun yanında değildim. Çin'i bu sefer cidden ortadan kaldırmam gerek.

3. Kişinin gözünden

Amerika'nın telefonu çaldı.

Amerika 🇺🇸: alo

Çalışan: bütün delilleri topladık ve evi defalarca kontrol ettik efendim. Herşey tamam.

Amerika 🇺🇸: güzel

Amerika telefonu kapatıp koltuğa oturdu. Televizyondan Türkiye'nin haberlerini izliyordu. Belki biraz olsun rahat hissederdi. Birkaç dakika sonra televizyonu kapatıp mutfağa gitti.

Amerika 🇺🇸: hmmm ne hazırlasam acaba.



Birkaç gün önce

Türkiye 🇹🇷: bak bu benim yöresel çorbam.

Amerika yavaş ağzını açtı Türkiye ise elindeki çorba dolu kaşığı Amerika'nın ağzına soktu.

Amerika 🇺🇸: hmm acı ama tatlıda bunun adı ne?

Türkiye 🇹🇷: tarhana çorbası ancak kuru tarhana şu dolaba senin için bir kovaya koydum yapılışınıda gösteririm ben olmayınca yapar yersin.

Amerika 🇺🇸: peki sevgilim.

Şimdi

Amerika yavaşça dolaba gidip oradan kuru tarhanayı aldı. Ardından sevgilisinin gösterdiği gibi çorbayı hazırlamaya başladı. Çorba hazır olunca kendisine bir kase koydu ve masaya oturdu ilk kaşığı ağzını götürürken nedense geri kaseye koydu. Türkiye onun yanında değildi...

Onunla yemek yiyemiyorum ona sarılamıyor ilgi gösteremiyor öpemiyor kokusunu alamıyordu ve bu onun çok ağırına gidiyordu.
Zor da olsa çorbayı içen ülke tekrar bir plan yapmaya başladı.

________________
Yer: hastane

Türkiye 🇹🇷: ya

Çin 🇨🇳: ağzını aç

Türkiye 🇹🇷: istemiyorumm

Çin 🇨🇳: hadi Türkiye inat etme

Türkiye 🇹🇷: hmmh hayır

Çin 🇨🇳: yavaşça ağzını aç ve al bu kadar.

Türkiye 🇹🇷: ya yemeyeceğim doydum al şu çorbayı.

Çin 🇨🇳: son kaşık uçak geliyoooorrrr

Türkiye oflaya poflaya sol kaşığına ağzına alıp çorbayı içti.

Türkiye 🇹🇷: tek kaşık ile gönlün oldu mu şimdi

Çin 🇨🇳: hadi son kaşık

Türkiye mızmızlansa da çorbanın hepsini içti.

Çin 🇨🇳: aferin benim sevgilime.

Çin yavaş bir şekilde eğilip Türkiye'nin başını okşadı ve yanağını öptü.

Türkiye 🇹🇷: ayh hoşt

Çin kıkırdadı ve yemek tepsisine sehpanın üstüne koydu.

Çin 🇨🇳: daha iyi misin

Türkiye 🇹🇷: evet sayılır

Türkiye bebeğini kaybettiği için üzgündü. Çok belli etmese de sürekli kendisini suçluyordu belki Amerika'yı kabul edip Çin'e hiç yüz vermeyip Amerika'ya geri dönmeliydi. Bunlar olmazdı.

Birden kapı açıldı.

Kuzey Kore 🇰🇵: ooo Türkiye geçmiş olsun

Türkiye 🇹🇷: eeeee teşekkür ederim

Kuzey Kore babasının yanına oturdu.

Kuzey Kore 🇰🇵: daha iyimisin senin için endişelendim. Olayları haberlerden gördüm.

Çin 🇨🇳: üvey evlat olduğun için her şeyi en son sen duyuyorsun odana giriyorsun çıkmıyorsun bu haberi görmen bile bir mucize.

Kuzey Kore 🇰🇵: o konuları açmıyoruz Father'cimmmm

Çin Bir of çektim Türkiye ise ikilinin didişmesinden sıkılmış olacak ki hafif bir şekildekıpırdandı.

Çin 🇨🇳: noluyor lan?!

Türkiye Çin'i dinlemeyip oturmaya çalışıyordu yatmaktan her tarafı ağrıyordu.

Çin 🇨🇳: dur bari yardım edeyim.

Çin yavaşça Türkiye'nin yanına gidip onu oturttu Türkiye ise rahatlamış olacak ki rahat bir OGĞHHHHHH çekebilmişti.

Türkiye tekrar içine bakıp elini Çin'e uzattı. Çin ne istediğini anlamamıştı ilk başta.

Türkiye 🇹🇷: telefonunu versene bari ona bakayım canım sıkılıyor.

Çin 🇨🇳: benim telefonum mu?

Türkiye 🇹🇷: yok ananınki tabii ki seninki geri zekalı.

Çin hemen telefonun Türkiye'ye verdi Türkiye ise fırsattan istifade ilk başta video izliyormuş gibi yaptı ardından telefona yüksek gb'lı oyunlar yükledi en sonunda telefonunu karıştırdı.

Türkiye 🇹🇷: hmm iyiii

Çin 🇨🇳: noluyo?

Kuzey Kore 🇰🇵: telefonunu karıştırıyor bir şey bulamadığı için de bu tepkiyi verdi yani ucuz atlattın.

Çin 🇨🇳: has

Çin yabaşça ayağa kalktı ve Türkiye'nin yanına oturdu.
Ardından arkasını dönüp Kuzey Koreye

Çin 🇨🇳: hadi git sen

Kuzey Kore 🇰🇵: izlemesi eğlenceliydi neyseeeee gidiyorum.

Kuzey Kore odadan çıkınca Çin Türkiye'ye döndü.
Ardından kafasını omzuna yaslayıp telefondan ne yaptığını izlemeye başladı.

______________
3. Kişinin gözünden

Amerika bir cesaret edip hastaneye geldi.
Bir doktora susturacak kadar para verdi ve Türkiye'nin durumunu iyice öğrendi. Bebeğide..

Hamileydi ve çocuğunu kaybetmişti. Bu onun suçuydu ama isteyerek olmadı bunu isteyerek yapmamıştı Amerika. Biri yolunu bulup Türkiye'nin odasına girmeliydi. Aynı şekilde başka bir doktoru tutup Çin'i yeterli bir sürede oyalayacaktı.

Doktor odaya girdi ve Çin ile tekrar çıktı uzaklaştıklarında Amerika odayı yavaşça girdi.

İki ülkede birbirine bakıyordu Amerika bir an odadan geri çıkmak istedi ama yapamadı. Çok pişmandı yaptıklarının böyle sonuçlanmaması gerekiyordu.

Türkiye 🇹🇷: burada ne işin var?

Amerika yavaşça Türkiye'ye yaklaştı.

Amerika 🇺🇸: benim sana diyebileceğim herhangi hiçbir şey yok özür dilesem bile senin acını gidermez. Ama diyebileceğim hiçbir şey de yok.

Odada çok rahatsız edici bir sessizlik oluştu kısa süreli sessizliği Bozan Türkiye'nin sessizce ağlamasıydı. Amerika yavaşça ona yaklaştı yanına oturdu ve ona sarıldı.

Amerika 🇺🇸: bize bir şans ver lütfen.


_______________
Evet sizce bir şans verilmeli mi?

723 kelime

Anılar.. (Ship Belli Değil)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin