7

582 43 38
                                    

Türkiye'nin gözünden

3 gün geçti hala daha buradayız. Bu manyak hala beni burada tutmaya devam edecek gibi. Kime düştüm ben

_______________
İngiltere'nin gözünden

Nalet olsun.

Ülkem çökmeye başladı. Hiçbir sebep yokken iç karışıklıklar meydana gelmeye başlıyor. Bir konu ile uğraşırken diğer taraftan başka bir sorun açılıyor ve bu böyle devam ediyor.

Bunları halletmeye çalışırken telefonum çaldı.

Arayan kişinin Amerika olduğunu gördüm ve telefonu açtım.

Amerika 🇺🇸: selam nasılsın abi

İngiltere 🇬🇧: iyi olmaya çalışıyorum siz dönmüyor musunuz. Daha ne kadar orada kalacaksınız?

Amerika 🇺🇸: birkaç gün daha kalacağız.

İngiltere 🇬🇧: hadi biraz açık konuşalım Türkiye'yi orada zorla tutuyorsun illaki kaçacak.

_______________
Amerika'nın gözünden

Yani sen illaki gel beni yık diyorsun.

Amerika 🇺🇸: sanmam çünkü barıştık birkaç güne de geri dönmeyi düşünüyoruz

Hayır dönmicez

İngiltere 🇬🇧: peki görüş-

İngiltere karşı taraftan öksürmeye başladı

Hıh

Deprem makinesini kullanmayı seviyorum.

Karşı tarafta öksürük arttı.

Bende onunla uğraşmayıp telefonu kapattım.

İçten çökertme fazla uzun sürücekti ekonomisini hemen düşürmek için yüksek derecede deprem ayarladım.

Telefonumu cebime koyup Türkiye'nin odasına gittim.

Yatakta yatıyordu uyumuyordu yanına uzandım ve ona arkasından sarıldım.

Onunla ölene kadar burada kalabilirim.

Sadece biz.

____________
Türkiye'nin gözünden

Amerika gelip yanıma yattı. Onu seviyorum ama psikopat gibi davranıyor belkide psikopat cidden.

Türkiye 🇹🇷: hala buradamı kalıcaz kardeşlerimi ve Kızımı özledim.

Amerika 🇺🇸: evet burada kalıcaz kaç kez daha tekrar edicem.

Türkiye 🇹🇷: Amerika bak seninle sakin konuşucam. Ama benim bir hayatım var.

Amerika 🇺🇸: biliyorum senide anlıyorum zor geliyor ama benimde bir hayatım var. Ve ben hayatımdan vazgeçtim senin için seninle sıfırdan başlicaz ve sadece ikimiz olucaz.

Ona şu an saldırsam bir kez düzden iki kezde tersten siker di.

Türkiye 🇹🇷: pekala buna alışmaya çalışacağım. Ama Amerika kardeşlerimi geçtik ya kızım?

Amerika 🇺🇸: Türkiye kızın seni istemiyor biliyorsun değilmi kendini kandırma artık. Kardeşlerin ile aranda açık zaten bırak onları gel beraber yeni bir hayat kuralım çocuklarımız olsun sen-

3. Kişinin gözünden

Oda birden bir tokat sesi ile sessiz kaldı.

Amerika elini yanağına götürdü sonra ise Türkiye'ye baktı.

Kızıl ülke ağlıyordu. Bu gerçekler canını daha da çok yakıyordu.

Türkiye ayağa kalktı. Ve kalıya yöneldi Amerika tabiki onu kolundan tuttu. Sevgilisini bırakmicaktı.

Ama Türkiye bu sefer kararlıydı bu manyağın elinden kurtulucaktı. Türkiye tüm gücünü toplayıp Amerika'ya yumruğunu geçirdi.

Amerika yumruk sayesinde az da olsa sarsılmıştı. Türkiye hızlı bir şekilde odadan çıktı ve kapıya gitti.

Kilitli zorladı ama açılmadı Türkiye arkasına döndüğünden Amerika onun ağzına bir bez tuttu.

Kızıl ülke çırpınsada Amerika onu tutuyordu. Yavaş yavaş gözleri kapandı ve yere yığıldı.

____________
406 kelime

Anılar.. (Ship Belli Değil)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin