19

393 29 27
                                    

3. Kişinin gözünden

Rusya 🇷🇺: nasıl 3'lümü olacak lan

Türkiye 🇹🇷: seçim yapamam Rusya

Rusya 🇷🇺: 4'lü yapsak

Türkiye 🇹🇷: nE

Rusya 🇷🇺: şaka ln şaka ama haberin olsun sağlam çıkmazsın.

Türkiye 🇹🇷: oda vardı değilmi?

Rusya 🇷🇺: OdA VaRdI DeĞiLmİ ya sen malmısın sabaha sağlam çıkamazsın ağzına sıcarlar senin. Bence onları bırak beni al.

Türkiye 🇹🇷: senin yarrak ikisininkine eş değer amk hatta daha büyük ölürüm ln.

Rusya yavaşça Türkiye'ye yaklaştı.

Rusya 🇷🇺: daha iyi değilmi ha seni daha mutlu ederim hem.

Türkiye 🇹🇷: yaaa~

Rusya 🇷🇺: hımhım

Rusya dahada Türkiye'ye yaklaştı.

Rusya 🇷🇺: hahahahhaha

Rusya gülerek biraz kendini geri çekti.
Türkiye'de kıkırdamaya başladı.

Rusya 🇷🇺: Amerika veya Çin ile bu kadar flörtöz olmadığını biliyorum. Cidden iki arkadaş bir arada birbiri ile daha iyi flört ediyor.

Türkiye 🇹🇷: cidden gören bizi sev sanar.

Rusya 🇷🇺: veya sex arkadaşı.

Türkiye 🇹🇷: kes şunu ya hahahaha

________________
Yer: kafe

Çin 🇨🇳: seçim yapmasını bekliyoruz cidden nasıl ikimize aşık olabiliyorki.

Çin 🇨🇳: ...

Çin 🇨🇳: Sen beni dinliyor musun?

Amerika elindeki lastik ile uğraşıyordu. En sonunda istediğini başarmış olacak ki silah gibi parmağına doladığı lastiği Çin'e çevirdi.

Amerika 🇺🇸: vs atalım bence

Amerika elindeki lastiği saldı ve Çin'in koluna geldi. Bu sefer Çin lastiği alıp eline aynı şekilde doladı.

Çin 🇨🇳: ama Türkiye seçim yapmayacak mıydı?

Çin elindeki lastiği saldı ve lastik Amerika'nın omzuna geldi. Lastik yere düştü Amerika almaya üşendiği için yavaş bir şekilde geri yaslandı ve rahat oturdu.

Amerika 🇺🇸: 3'lü olmaz ben Türkiye'yi paylaşmam.

Çin 🇨🇳: *sessiz bir şekilde* ben sanki çok istiyorum seninle paylaşmak Pirana götlü

Amerika 🇺🇸: ne dedin?

Çin 🇨🇳: hiç bende paylaşamam Türkiye'yi

Amerika 🇺🇸: o zaman vs atıyoruz.

Çin 🇨🇳: ben kabul etmiyorum

Amerika 🇺🇸: neden?

Çin 🇨🇳: vs'yi ben kazandım diyelim Türkiye ile birlikte ben olacağım seni bir psikopatlığın tutar yine Türkiye'yi kaçırırsın başımıza da bir ton iş çıkarırsın.

Amerika 🇺🇸: o bir kerelikti bu sefer delikanlılığım tuttu

Çin 🇨🇳: sen

Amerika 🇺🇸: ?

Çin 🇨🇳: delikanlılık

Amerika 🇺🇸: ??

Çin 🇨🇳: sen ve delikanlılık yav bir siktir git amk.

Amerika 🇺🇸: kaybedeceğini biliyorsun dimi hem vs'de hemde Türkiye'nin yapacağı seçimde

Çin 🇨🇳: ne alaka

Amerika 🇺🇸: çin ben Türkiye'yi çocukluğundan beri tanıyorum ne kadar herkes onu ilk bir fotoğrafını görüp aşık olduğumu düşünse de doğru değil onu daha da küçükken gördüm tahmini 13 yaşlarındaydı etkilenmiştim gözüme mükemmel görünmüştü o günden beri de peşinden koşturuyorum onu mutlu etmek için her şeyi yaptım benimle mutluydu ama arayı sen girdin.

Çin 🇨🇳: ona ilaç verd-

Amerika 🇺🇸: Sana aşık oluyordu onu kaybedemezdim bu hayata tutunduğum tek kişi o onun için her şeyi yapmaya hazırım.

Cin sessiz kalmıştı sadece Amerika'ya bakıyordu o da Türkiye'ye sonradan aşık olmuştu ama Türkiye için en çok uğraşan da oydu ama burada Türkiye'nin kararı önemli Amerika her ne kadar onun için bu kadar uğraşsa da Türkiye'nin kiminle mutlu olmak istediği daha önemliydi. Ya da o bunu bu şekilde düşünüyordu.

(Annen bana hep mutlu olacağın değildi seni mutlu eden kişiyle birlikte ol derdi galiba haklı acaba hikayede bunu mu devam ettirsem ama üçlü devam ettireceğim ehe)

___________________
Hastane
3. Kişinin gözünde

Türkiye 🇹🇷: ya bırak ln

Rusya iyice Türkiye'ye sokuldu. Kafasını onun boynuna gömdü. Türkiye bu ülkeye karşı gelemeyeceğini anlayınca mecburen o da ona sarıldı böyle birkaç saniye kaldıktan sonra

Rusya 🇷🇺: keşke ilişkimiz hala devam etse...

________________
548 kelime

Anılar.. (Ship Belli Değil)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin