Sabaha karşı bu hikayeyi yayınlayacağım.
Uyandığınızda bu güzel bildirimle güne başlayın.________________
Türkiye'nin gözündenYavaşça gözlerimi açtım her yerim ağrıyordu. Sonra akşam olanlar aklıma geldi. Yanıma döndüğümde Amerika'yı göremedim.
Mutfaktan güzel kokular geliyordu galiba kahvaltı hazırlıyor.
Smut uyarısı__________________
9 saat önce
3. Kişi gözündenTürkiye 🇹🇷:ah yavaş yavaş~
Türkiye'nin çığlıkları odanın içinde yankılanıyordu.
Ne kadar dur yavaşla demesine rağmen Amerika dediğini yapmıyordu.
2 saattir Amerika aralıksız buna devam ediyor altındaki bedene acımıyordu.Türkiye 🇹🇷: geliyorum gel- AHH
Acı ile çığlık atan ülke tekrar boşaldı.
Rahatlamış nefes almışken Amerika onu ters çevirdi. Arkasını kaldırdı ve içine tekrar girdi.Türkiye 🇹🇷: AHH YETER
Amerika aynı hızla 10 dakika devam etti.
Türkiye ilk hissettiği acı yerine zevk gelmeye başlamıştı. Artık acıdan değil zevkten iniyordu.Türkiye 🇹🇷: devam et ah~
Amerika aynı hızla devam ederek 5 dakika daha geçti.
Türkiye 🇹🇷: hızlı
Amerika 🇺🇸:ah bebeğim sen iste yeterki.
Amerika sonuna kadar beklemişti bütün gücünü burada kullanacaktı. Ve öyle de yaptı. Türkiye'nin zevkten inlemesi tekrar acıya dönüştü.
Türkiye çığlık çığlığa iken birden arkasından ağır bir inleme geldi.
Amerika 🇺🇸:AHH
Amerika Türkiye'nin içine boşaldı daha sonra tabiki Türkiye'de onunla beraber boşalınca Türkiye sırt üstü yattı üstüne de Amerika uzandı.
Amerika Türkiye'nin dudaklarına küçük öpücükler konduruyor oradan yanağına sonra da boynuna geçmişti.
Sevgilisinin boynuna küçük izler bırakıyordu.
Buna devam ederken Türkiye'den hiçbir ses çıkmamıştı merak edip kafasını kaldırdığında Türkiye'nin uyuduğunu gördü.
Belki de bayılmıştı.Amerika ayağa kalktı ve banyoya gitti. Banyo suyunu ayarladıktan sonra Türkiye'nin yanına geri gelip onu kucağına aldı ve banyoya geri döndü. O sıra Türkiye az da olsa ayık bir halde Amerika'ya bakıyordu.
Amerika 🇺🇸: banyo yapmamız lazım sevgilim
Türkiye 🇹🇷: hı hı
Türkiye ayakta durmaya çalışıyordu ama pek başarılı olduğu söylenemez. Amerika onu tekrar tutup yıkamaya başladı. Beraber yıkandıktan sonra odalarına geri dönüp yatağa yattılar ve uyudular.
______________
Türkiye'nin gözündenBunları düşündükten sonra ayağa kalktım canım yanıyordu Zor da olsa mutfağa Amerika'nın yanına gittim.
Ona arkasından sarıldım.
Amerika 🇺🇸: günaydın bebeğim
Amerika arkasında dönüp bana sarıldı.
Ben de ona sarılmasına karşılık verip dudağını öptüm.Türkiye 🇹🇷: yardım lazım mı?
Amerika 🇺🇸: ben hallediyorum ama benim için masayı kurabilirsin.
Türkiye 🇹🇷:peki
Çekmeceden çatal bıçak tabak vesaire şeyler alıp masaya koydum.
Amerika'da hazırladığı yiyecekleri getirip masaya koydu.
Beraber kahvaltımızı yaptıktan sonra dışarı çıktık. Çok güzel bir yerdi hiç kimse yoktu sessiz sakin benlik bir ortamda.
Bunları düşünürken birden aklıma kardeşlerim ve kızımla mutlu olduğum dakikalar aklıma geldi. Güzel zamanlarda ama eskide kaldı Amerika haklı beni istemiyorlardı sonuç olarak zorlayamam.
Beni bırakıp kendilerine yeni hayat kurdular. Kendime eziyet edip yıllarca yalnız kalamazdım. Benimde mutlu olmaya ihtiyacım var.
Amerika 🇺🇸: pek bir düşüncelisin ne oldu?
Türkiye 🇹🇷: cidden haklıydın Amerika beni bırakıp mutlu hayat kurdular onların acısını yaşayıp kendime eziyet edemezdim.
Ona sarıldım cidden mutlu hissediyorum.
O sırada aklıma Yunanistan geldi. Herkes evliliğimizin gerçek olduğuna inanıyordu hatta Yunanistan bile ama kendini kandırıyordu ben de bunu gerçek olmadığını biliyordum Amerika'nın yaptığı bu oyun sayesinde ondan kurtuldum.
Amerika ile el ele tutuşup eve geri döndük.
Amerika 🇺🇸: yarın toplantı var NATO binasına gitmemiz lazım.
_______________
Hello kurban vereneeeeeGaliba sabaha kadar dayanamayacağım gecenin üçünde bu hikayeyi yayınlıyorum.
514 kelime