Tekrardan merhaba. Ben hesabın sahibi yazar chanın gardaşı olarak uzun süredir bölüm atamadım. Beklettiğimiz için özür diliyoruz ve size bu bölümü sunuyoruz. Yeni bölümde herkese iyi eğlenceler. Bu arada bölüm hakkında yorum yaparsanız çok mutlu olurum çünkü beğendiniz mi çok merak ediyorum. Sizi seviyorum xxx
--------------------------------------------------------
Kageyama'nın bakış açısından
Bu hafif bedeni kucağıma alarak odasına götürüyordum. Odasının kapısını açtım ve yatağına bırakmak için eğildim ama aniden gözlerini açtı. Kaşlarını çatarak konuşmaya başladı.
Y/N: Noluyor ya... Napıyorsun?!
-Böyle gerekti kusura bakma.
Kucağımdan inmek için çırpınmaya başladı.
-Tamam bırakıyorum. Sakin.
Y/N: Ağzımı açtırma şimdi-
Y/N'nin çırpınışları yüzünden dengemi kaybettim ve üzerine düştüm.
Y/N'nin bakış açısından
Şaşkınlıkla gözlerimi büyüttüm.
-Napıyorsun?
K: Şu soruyu sormasan mı?
-Ne diyeyim? Kalkar mısın?
K: Farkındaysan senin yüzünden bu durumdayız şuan.
-Ee?
Ellerimle onu ittim ama eski halini aldı ve yakınlaştı.
K: Özür dilerim. Seni üzdüm farkındayım. Bu isteyeceğim en son şey inan bana.
-Güvenimi sarstın ve şuan boşuna konuşuyorsun.
K: Affetmen için ne yapmam gerek? Her şeyi yaparım.
-Kageyama senle konuşmak bi-
Dudaklarıma yapıştı. Sonra geri çekildi.
K: Ben gerçekten seni seviyorum Y/N.
-Ben, sana inanasım gel-
K: Bana hep güvenmeni istiyorum.
-Sana inanmak istemiyorum.
K: İnanman gerek, ben sana nasıl inanıyorsam.
-Senin bu yaptığından sonra benden bunu bekleme.
K: Ben sana kendimi ifade edemedim. Edemiyorum da. Senden başka kimse umurumda değil. Yemin ederim.
Karanlık odada sadece birbirimize bakıyorduk
-Neden o gün peşimden gelmedin o zaman?
K: Ben sen gidince ağzının payını verdim. Hatta bizi rahatsız ettiği için aileme söyledim. Ailesiyle konuştular bir daha bizi rahatsız etmemesi için.
K: Ben asla öyle biri değilim Y/N. Sessizim ve kimseyle konuşmak istemem. Biliyorsun. Yayoi'nin amacı zaten bizi ayırmaktı.
-Başardı da zaten.
Üstümden yavaşça kalkarken gözlerinin dolduğunu fark ettim. Kageyama ağlıyor muydu?
K: Hiçbir şeyin böyle olmasını istemezdim... yanında ağladığıma inanamıyorum, dedi hafif gülerek.
K: Sana bunu yaptığım için ve güvenini sarstığım için çok kızgınım kendime. Ben kimseden bu kadar hoşlanabileceğimi düşünmezdim, dedi ve elini ensesine götürdü.
-...
Derin bir nefes aldı ve ayağa kalktı.
K: Kusura bakma rahatsız ettim. İyi geceler.
-...
Hafifçe gülümseyip evden ayrıldı. Düşüncelere dalıp uyudum.
...
Karne günü
Altıma kot etek ve üstüme gömlek giydim, klasik biri olarak ; ) Enkai ile önceden sözleştiğimizden dolayı yollarımızın buluştuğu parktan birlikte okula doğru yürüdük. Kageyama ile daha yüz yüze gelmemiştik. Sessiz bir ayrılış olmuştu ikimiz içinde. O da bende kaçıyorduk birbirimizden. Daha doğrusu ben onunla konuşmak istemiyordum.
Okula vardığımızda kimse ile konuşmadan direk sırama oturdum. Enkai diğer arkadaşlarıyla konuşup kahkahalar atıyordu. Camdan dışarısı benim için çok daha cazip geliyordu. Bir an önce karneleri alıp eve gitmek için can atıyordum. Çünkü şu sıralar bağımlılık yapan bi oyun keşfetmiştim
Zilin çalması ile birlikte herkes yerlerine geçti bir yandan da benim telefonum çalıyordu.
Ren Arıyor...
-Alo?
R: Ya bebişim akşam işin yok de mi?
-Yok
R: Heh. İyi. O zaman akşam güzel bir yere gidip yemek yiyelim.
-Belki gelmek istemiyorum canım?
-Neyse tamam.
R: Gelmeyip ne yapacaktın zaten. Akşam 7'de chincilla house'un oraya gelirsin. GECİKME.
Söyleyeceğini söyledikten sonra kapattı.
Az sonrada Kageyama sırıtarak sınıfa girdi ve yerine oturdu.
...
Karneleri almıştık. Yarım puanla taktir almıştım bu yüzden çok iyi hissediyorum. Okuldan çıkmak için bahçede ilerlemeye başladım.
H: Y/NNNNNNNNNN!
-Evet...
H: Benn bil bakalım ne aldım???
-Zekisin ama derste öyle olduğunu düşünmüyorum. Sevincine bakılırsa taktir mi aldın?
H: ahahahhah no no no
-Teşekkür aldın o zaman.
H: ahahahahağğğğğğğğ no no no nooo
-Söyle hadi
Tanaka: Bizim ilerizekalı(!) bu sefer onur belgesi kapmış. Nasıl olduğunu dünyadaki en iyi profösör bile çözemez. Lan hakket nası aldın?
. . .
-Finale az kaldı-
:((