Bu bölüm bff Efeye
***
Camdan dışarıyı izlerken dalıp gitmiştim. Uzaklara bakarken "Katara şimdi üçüncü bölümden devam et."dedi öğretmenim. "Hı!" benim dünyadan haberim yoktu. "Ne kadar güzel dersi dinliyorsun sözlünü özellikle erken gireceğim." Sınıftaki herkes bana bakıyordu. Bu hocaların benimle bir derdi var. Zil çaldı. "Ödev tahtada yazıyor haftaya getirin."deyip çıktı hoca. Sırf bu kadına inat ödevi yapmayacaktım. Çantamı sırtlayıp okuldan çıktım. Okul bitmişti zaten. Bitmişti derken yaz tatiline girmiştik az önce. Alex önüme düştü bir anda. Ejderha olmuştu büyük ihtimal yine. "Naber Himura?" "Orta. Sen?" "Eh, iyi işte." Adaya dönmem lazımdı. Adaya girdim. Jimbei önümü kesti. "Yeni bir ada planı uygulayacağız."dedi. "Artık sizin iki katlı müstakil evleriniz olacak kulübe yerine." "Oha!" "Ama tek kalmayacaksınız. Sen, Alex, Leonardo, Axel(erkek değil), Aaron, Agatha bir evde kalacaksınız. Tabelaları takip et 24 numaralı ev olması lazım." Yavaşça yürüryordum. "19, 20, 21..." 24 numaralı evi bulmuştum. Oksijeni bitirircesine derin bir nefes çektim. Kapıyı çaldım. Sanki kapıyı çalmamı bekliyorlarmış gibi anında açıldı. Karşımda siyah kapşonlu bir kız vardı kapşonu kapalıydı. "Merh-" Kapıyı suratıma kapattı. Anında kapı tekrar açıldı. Bu sefer karşımda benden kısa uzun saçlı çok enerjik bir kız duruyordu. "Ben Himura Katara kulübemi yıktılar bundan sonra buradayım!" "Vay! Sen o Himura mısın?"dedi heyecanla. "Evet." "Bu arada ben Agatha!" Elini sıktım. İçeri yavaşça girdim. Bir oğlan geldi yanıma "Ben Aaron." "Himura." Agatha'nın üzerinde krem rengi bir tişört vardı tişörtü beline sokmuştu, altında açık mavi pantolon vardı. Aaron'un üzerinde ise turuncu bir tişört vardı üzerinde Half-Blood yazıyordu altında kot vardı. Saçları benimki gibiydi ama uçları koyu sarı gibiydi. Saçı biraz uzundu benimkinden uzundu biraz en azından. Saçım bağlıydı benim bu arada. "Bu evde bir oda düzeni yoktur. Kız erkek odası diye bir şeyde yoktur. Dolaplarımızın olduğu minik bir oda var yalnızca. Yani ister karışık odada ister tek ister sadece erkeklerin olduğu oda da kalabilirsin."dedi Agatha.
Of! "Galiba o piti piti yaparak seçeceğim." Sadece erkeklerin kaldığı odaya geçtim. Çantamı duvarın kenarına attım. Boş duran tek yatağa uzandım. Uyuyakalmam ile gözlerim kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TARİH YAZMIŞ ALTI KAHRAMAN 2: KİMYONA
FantasySadece bir toplantı, Belki de daha fazlası. İnsanlar toplantılarda yeni fikirler bulur. Himura yeni bir evren bulur. Kimyona'ya ilk adım ve belki adım değil. Himura'nın türünün kol gezdiği 5 imparatorun olduğu Kimyona.