BÖLÜM DOKUZ: KARANLIĞIN ÖLÜLERİ

4 3 0
                                    

_____________

Multimedya: Alex ve Himura

Multimedya: Ah Canım Sevgilim

______________

Az yorum yapın kız kdodkdn
Düşünceleriniz ve eleştirileriniz önemli benim için

_____________

Bu bölüm Ceren için
Emirle mutluluklar
______________

***

Yakalandık. dedim işaret diliyle. Masanın itilme sesi ile kolumun ateşe dönmesi bir oldu. Alex elimi sıkıca tuttu. Kapak açılınca Snack ile göz göze geldik. "Siz çıkıyor musunuz?"dedi Alex'in elimi tuttuğunu gösterirken. "Evet."dedik aynı anda. Snack'in suratına sağlam bir tane geçirdim ve bayıldı. Kapaktan çıktık. Yanımızda ki bir kutu havai fişeği görünce sırıttım.

"Bunlarla ne yapacağız?"diye sordu Alex.

"İç savaş çıkaracağız!"

Yakınımdaki bir çuvala havai fişekleri doldurdum. Bir kovayı yere fırlattım. İçeriye birazdan herkes doluşurdu. Öbür kapıdan dışarı çıktım. Alex hala elimi tutuyordu.  İçeriye herkes doluşunca ilk Alex'in sis bombasını sonra Alex'i- şaka yaptım, gülsenize. Sis bombasını atıp arkasından üç tane havai fişek attım içeri. Son duyduğum ses mürettebatın çığlık seslerydi. Depoya indik, Alex ve benim için illaki kılıç vardır.

Etraf karanlıktı ilk ışıkları açtık. Ben fıçılara bakarken Alex lazım olan şeyleri alıyordu. Bandaj gibi mesela. Ben ve Alex deponun iki ucundayken ışıklar kapandı ve zifiri karanlıkta kaldık. "Karanlıkta yalnız olmaktan mı yoksa karanlıkta yalnız olmadığını bilmekten mi korkuyorsun?"diye bir ses geldi yankıyla. ( LadyNobodyX_X 'in sözüdür kendisinden izin alınmıştır selamlar dünyanın en iyi kalpli yazarı) Hiç ses vermedim. Hafifçe eğilerek yürümeye başladım. Tam ayağa kalktığım sırada yüzümün dibine duvara bir bıçak saplandı.

Vücudumun adrenalin salgısı pompalamasyon yaparken öylece karanlığa bakıyordum. Karnıma giren yumruk ile diyaframım sallandı. Karnımı kapatıp yere çöktüm. Sela sesi kulaklarımda çınlarken Alex'in sesini duydum. Omzumda hissettiğim baskı ile gözlerimi yerde üzerimde burun buruna olan Alex'le iki seksen yatarken buldum. Alex'e bir öpücük kondurdum ve "Ölüler için son kez."dedim. Alex üstümden indi. Yerden yavaşça çıkan ölüler vardı. Ayaklandım. Bir anda yüzümü yakalayan bir şey beni kendine çekti ve bayıldım.

__________

Bölüm kısa oldu farkındayım ama aması yok aslında.

TARİH YAZMIŞ ALTI KAHRAMAN 2: KİMYONAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin