BÖLÜM ON İKİ: İNFAZ TİMİ

4 1 0
                                    

Geminin kaptanı silahını kafama dayadı. "Geber!" Aniden yan taraftaki duvar yıkıldı. "C-7 İNFAZI BAŞLASIN!" diye bir ses yükseldi. Leo uçarak silahı kaptı. Artemis mürettebatı oyalarken Clay kaykayının tepesinde millete dalıyordu.

***
______________

"ACIKTIIM!"diye bağırdım. Kafamın arkasına inen tokat ile sustum. "Çok sesin çıkıyor!"dedi Clay. Kafamın arkasını ovalarken kapı açılma sesi geldi. Kafamı kaldırınca Cat'i gördüm. Pişmiş kelle gibi sırıtıyordu. Ağzı ise tıka basa doluydu.

Boğazına yapıştım. "HEPSİNİ YEDİN Mİ LAN DAVAR?!" Kafa salladı. "AYI!"

"Hey Himura!"diye seslendi Alex. "NE VAR?!" "İleride bir ada görüyorum, istersen oraya uğrayalım hem yiyecek falan alırız." "OLUR."  'Yiyecek' kelimesini duyunca bir saattir uykuda olan Leo ayağa fırladı. "YEMEK?"

Kendini güneşte kavrulmaya bırakan Melisa bize doğru doğruldu. "Siz ikiniz hiç susmaz mısınız?" Melisa'ya bakıp gülümsedim. "Biraz sus sadece."dedi Melisa.

Bir sarsıntı ile adaya vardık. Adaya inince "Toprağı özlemişim."dedi Lee esnerken.

"Burası Canon."dedi Leo düz bir şekilde.

           

                                ***

Lee elinde bir koli süslemeyle içeri girdi. Üç kişi süsleri astık sonra herkesi eve topladık. Yemek siparişlerini aldım. Bir kafa çıktı "Taco söyleyelim." Biri "Döner söyleyelim." Başkası "Pizza söyleyelim." Diğeri "Patlamış mısır." Falan. Aldım telefonu yemekleri söyledik.

Yazar:

Kısa oldu biliyorum ancak ilham gelmiyor bir türlü. Kusura bakmayın.

TARİH YAZMIŞ ALTI KAHRAMAN 2: KİMYONAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin