BÖLÜM DÖRT: HAYATA DÖNÜYORUM

9 3 0
                                    

Uyandığımda önümde Agatha duruyordu -multimedia-. "Kalk okula gitmemiz lazım!" Yavaşça doğruldum. Çantamı takıp dışarı çıktım. "Acaba Alex nerede?" Gözlerim Alex'i aradı. Okula doğru ilerlerken bir yandan yere bakıyordum. "Himura ne oldu?"diye sordu Alex. Ne yalan söyleyeyim aklım Alex'teydi. Bunu herkesin içinde söylemedim.
Aklım sendeydi. dedim işaret diliyle.
Sen çok iyi kalplisin. dedi
"Sağol! Senin kadar iyi olamam!"dedim. Okula girdik. Alex şifacı sınıfına girdi. Ben savaşçı sınıfına girdim. Sınıfta Leo, Cat, Agatha, ben, sayabildiğim altı kız beş erkek daha. Öğretmen içeri girdi. "Bugün ders değil uygulama var."dedi. "Sıradan başlayalım." Önümüzde bir manken vardı. "Jack gel." Adı Jack olan şahıs yere doğru çöktü ayağa kalkmasıyla beraber yerden kalın kazıklar çıktı. "Güzel." "Peter." Peter mankene bir yumruk attı yumruğu diğer taraftan çıktı. "Uzak atışta çalış." "Himura." Mankenin yirmi metre ötesine geçtim. Ona doğru koşmaya başladım, ilk bacaklarım sonra karnım derken etrafımı alevler sardı. Gözlerimden sarı kıvılcımlar çıkıyordu. Ateşli bir füze gibi mankene girdim. Manken parçalandı durmaya çalıştım ama duvara çarpıp yere düştüm. "Güzel." "Agatha." Agatha kılıcını kınından çıkardı. Önden saldırır gibi yaptı aniden pembe bir duman patlaması oldu, mankenin öbür tarafında belirdi. Birden üstünde belirdi. Kafasına boydan geçirdi kılıcı. "Güzel ama uzak atışta çalış." "İsterseniz kılıcı fırlatabilirim!"dedi Agatha. Diğerleri de yaptı sırayla. Bu arada duvara çarptığım için dizlerim, burnum, dirseklerim kanıyordu. Sınıfın kapısı açıldı. "Hocam Himura'yı birkaç dakikalık alıyorum!"dedi Alex. Beni şifacı sınıfına götürdü. "Evet bekliyorum!"dedi hoca. Alex elini dirseğime koydu. Bütün kan gitti yaram kapandı. "Şimdi diğerleri denesin!"dedi Alex. Hepsi tek tek diğer dirseğimi iyileştirmeye çalıştılar. Olmadı. "Çok etkileyici!"dedi hoca. "Siz gücünüzü neyden alıyorsunuz?" "Aslında birçok şeyden; Sevgi, umut ve sarılma."dedi Alex. Zil çaldı. Çantamı alıp çıktım. Cuma günleri tek ders oluyordu. Eve döndüm. Benle Alex'in kaldığı oda birdi. Leo ve Axel, Lexy ve Agatha beraber iki kişi kalıyordu. Odaya girdim. Kapıyı kitleyip üstümü değiştirdim. Yatağıma uzandım. Alex pat diye içeri daldı. "Hadi korku filmi izleyelim!" "Peki." Oturma odasına geçtik. Daha korkunç olsun diye panjurları ve perdeleri kapadık. Koltuğa oturdum. Yanımdaki Alex yorgana sarmıştı kendini. Bir anda kolunu kaldırıp beni de yorganın içine aldı. "Atmosfer iyi bence!"dedi. Bana hava hoş ben taşa yatarak bile bir şeyler izleyebilirim.

TARİH YAZMIŞ ALTI KAHRAMAN 2: KİMYONAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin