https://youtu.be/oXmQ_4WKyP4 Bu bölümü yukarıdaki müziklerle dinleyebilirsiniz. Ayrıca Şöyle ki dün Eskişehir'e gittim. Çok yorulduğum için yeni bölüm atamadım. Bir vote tuşuna basarsanız:)
***
Law'ın ayağının altında ezilmemek içn yana atladım. Üç büyük tepe gördüm. İşaret diliyle planımı Alex'e anlattım. Aniden Law'ı zincirler sardı. Cat yanımda belirdi. "Aksiyon varsa bizde varız." Leo ise Law'ın ayaklarını altınlarıyla sabitlemişti. Sağ tepeye çıktım. Hızla koşmaya başladım. Kolum alevler içindeyken. Tepenin sonuna geldiğimde Law'ın üstüne zıpladım. O an şunu fark ettim. Alex de karşı tepedeydi. O da zıplamıştı. Ellerinde şimşekler çakıyordu. Ortada Agatha dumanlara gönülmüştü. Law tek kuyruk darbesiyle üçümüzü birden yere fırlattı. Ben bir kayanın üstüne düşmüştüm Alex yanıma düşmüştü. Agatha ise bir ağaca çarpmıştı. Alex'i kaldırdım. Agatha'nın yanına koştum.
"Law sal artık teslim ol!"diye bağırmamla her şey durdu. Law kafasını bana çevirdi. "Himura! Salak mısın? Neden yüzyılın canavarına meydan okuyprsun? Umutsuz vaka olduğu çok açık!"diye bağırdı Cat. "Umutsuz vaka diye bir şey yoktur! Yalnızca pes etmiş biri vardır!"dedim. Law'a doğru koşmaya başladım. Kolumu alevler sardı. Bacağına sağlamından bir yumruk indirdim. Acıyla haykırdı Law. Eliyle beni tutmaya çalıştı. Eline zıpladım. Hızla yüzüne doğru koşuyordum. Alevli kollarımı yüzüne geçirdim. Eliyle yapıştırdı kafama. Metrelerce yukarıdan aşağı düşüyordum. Gözlerimi sımsıkı kapattım...
Açtığımda Alex'in kucağındaydım. Çoğu yaram iyileşmişti. Alex'in yüzü kanıyordu. Elimle kanı sildim. Gülümsedi. Law ayağını üzerimize geçirdi. Alex korkudan kendini kitlemişti. Elimi yukarıya Law'ın ayağına doğru doğrulttum. Etrafımızda alevden bir kalkan oluştu. Ayağın kalkana çarpmasıyla geriye sürüklendik birkaç metre. Kalkan beni yoruyordu. Bayılmak üzereydim. Alex aniden elimi tuttu. Gücüm yükseldi. Law'a doğru bir adım attım. "Ezil gerizekalı!"diye bağırdı. Ayağını bastırdı. Alex de boştaki elini ayağa doğru kaldırdı. Kalkanın ateşi yeşil renge döndü. İki saniye bakıştık. Law'ın ayağı yanmaya başlamıştı artık. Ayağını çekti. Alex elimi bıraktı. Bayıldım.
Gözümü adada açtım. Doktorlar bana ilaç verip iyileştirmeye çalışıyorlardı. "Durun! İşe yaramaz! Beni sadece Alex iyileştirebiliyor!" Hepsi durdu. Birkaç saniye içinde Alex yanıma geldi. "Bana ne oldu?"diye sordum. "Benim hayatım için yaşam enerjini feda ettin."dedi. Bana sıkıca sarıldı. Bende ona sarıldım. O an şunu fark etmiştim. Onun yaralarını da bir tek ben iyileştirebiliyormuşum. Bu an hiç bitmesin diye geçirdim içimden. "Sadece sarıl."dedi Alex. "Seni iyileştiriyorum şu an." O farkında değildi belki ama ben onu çoktan iyileştirmiştim. Üstümü değiştirmem gerekiyordu. Belediye çöplüğünden çıkmış gibi bir halimiz vardı. Eve gittik beraber. Agatha evde oturuyordu. Axel yanındaydı. Agatha kendine gelmişti. "Alex senin gücün tam olarak ne?"diye sordum. "Ölüler." "Nasıl yani?" Yerden iki taneiskelet çıkıp yanıma geldi. Kemiklerini kıkırdattılar. "Böyle yani." İskeletler tekrar yerin altına girdi. "Himura tekrar çok teşekkürler beni kurtardığın için." "Rica ed-" Beni öptü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TARİH YAZMIŞ ALTI KAHRAMAN 2: KİMYONA
FantasySadece bir toplantı, Belki de daha fazlası. İnsanlar toplantılarda yeni fikirler bulur. Himura yeni bir evren bulur. Kimyona'ya ilk adım ve belki adım değil. Himura'nın türünün kol gezdiği 5 imparatorun olduğu Kimyona.