BÖLÜM ON DÖRT: BÜYÜK KARŞILAŞMA

4 1 0
                                    

Multimedya: Law
_______________

Ani sarsıntı ile başımı cama çarptım. Uyuyakalmışım. Çarpmayla uyandım. "Geldik mi?"dedim yorgun argın. Sesim çok yorgun çıkmıştı. Bir an 'Lan bu benim sesim mi?' dedim içimden. "Daha var."dedi Leo dikiz aynasından bana bakarak. İç geçirdim. Yerin altından gitmemize rağmen çok uzun sürmüştü.
Lee omzumu tuttu. Teselli eder gibi bir tutmaydı. "Midem bulandı sallantıdan."dedi. Yüzüne baktığımda yüzünün rengi değişmişti. "Leo durabileceğimiz bir benzin istasyonu var mı?"diye sordum. "DALGA MI GEÇİYORSUN, LAN YERİN YİRMİ METRE ALTINDAYIZ!"dedi. Araba süratle yerin altından fırladı ve durdu. "Geldik."dedi Cat. Yol boyunca ilk defa konuşmuştu.

"Doğa Tarihi Müzesi."diye mırıldandım. Müzeye giden merdivenlerde biri oturuyordu. Law.

Ayağa kalktı. "Hoşgeldin, Katara." Kafa salladım. "Umarım bu son buluşun olur."

İleri doğru bir adım attım. Kolumdan dumanlar yükselmeye başlamıştı. Kolumu görünce ayağımın önüne bir bıçak fırlattı. İlerlemeyi kestim. "Teke tek, arkadaşlarını bu işe karıştırma."dedi.

Kolum çok hızlı bir şekilde alev aldı. Law aniden bir yaratığa dönüştü. Tahmini on beş metreydi. Pençesini bana savurdu. Yana yuvarlandım. Havaya zıpladım. Kolum geriye doğru on metre uzadı, sadece alev ile. "YOGAN! HONŌ NO FUKUSHŪ!" Saniyelik bir hızla kolum Law'ın suratına girdi.
Dumanların arasından bir kol uzandı. Beni sıkıca kavradı. Kolu suya dönüştü. Alevimi söndüremedi. "HAH!"diye sevindim. Kolu normale döndü ve beni hızla yere çaktı. Sakince ayağa kalktım. Üzerime doğru sert bir su dalgası geliyordu. Bacaklarımda alevler birikti.

Kendimi havaya fırlattım. İki elimi birleştirdim havada ilerlerken. Ellerim kollarıma kadar alev aldı. "FUREMUCHOPPA!" Bana doğru gelen suyu ortadan yardım. Ve Law'ın suratına girdim. Yüzünün bir kısmı yandı, göz bebekleri kayboldu. Sırtüstü devrilirken pençesinin biri kolumu derinden yardı. Acıma aldırmadan kahkaha atarak yere düştüm.

1 Hafta Sonra...

Leo yanımda oturdu. Yanında altılı diyet kola vardı. İçlerinden iki tane aldı. Birini bana uzattı. Açıp bir yudum aldım ve yanıma koydum.
Teşekkür edercesine bir bakış attım. Kolumu omzuna attım. "Oğlum manyaksın lan sen." "Ne sandın lan?"dedi gülerek. "Senin yanında kala kala sana benzedim." Bir kahkaha patlattık.

TARİH YAZMIŞ ALTI KAHRAMAN 2: KİMYONAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin