BÖLÜM BEŞ: GALİBA DUYGUSALIM

6 3 0
                                    

Bak dostum hayalet okuyucu olma lütfen bir vote tuşu bir yorum lütfen.
Bölümler kısa farkındayım ama uzamıyor, biraz hikaye için senaryo önerir misiniz? Varya kralsınız şimdiden.

***

Alex pijamasının içinde bana bakıyordu. -multimedia- Aslında pek pijama değil ama... "Jimbei bizim şuraya gitmemizi istiyor." Bir kağıt uzattı. Kağıda tam bakmadan uzandığım yatağımdan kalktım, kıyafetlerimi alıp tuvalete girdim. Üstümü değiştirip rutinimi hallettim. Kağıda baktım bir kordinat vardı. "Biz senide böyle bulmuştuk." Kahkaha attı. Lexy'yi uyandırmaya gittim. Omzunu dürttüm. "Kalk." Yorganı iyice kafasına çekti. "Uyardım." Mutfaktan bir sürahi dolusu su aldım. "Bir baksana." Sürahiyi görünce anında yataktan fırladı. Kapıyı kapatıp giyinmesi için müsade verdim. Sıra Axel ve Agatha'daydı. Ama Axel yatarken biraz garip kıyafetlerle yatıyordu, şöyle ki çok açık giyiniyor hem de fazlasıyla. Bana kalsa Alex'in uyandırması daha iyiydi ama kendisi duşta. İlk Agatha'yı kaldırdım. "Öncelikle günaydın! Lütfen Axel'i sen kaldırır mısın? Göz sağlığım için ya da psikolojim için?" Güldü. Leo zaten kalkmıştı. Kordinata doğru yola çıktık. Vardığımızda etraf garipti. Şöyle yani; Garip bir enerji saçıyordu. Ruhsuz bir enerji. İlerledikçe önümüze bir çıktı. Adı Law Jimbei söyledi. Beni görünce ilk bir kunai fırlattı. Ayağıma bir çizik attı kunai. Ona doğru küçük bir atış yaptım. "Alex bir şekilde üzerine çöküp adaya götürmeliyiz." Law'a doğru bir yumruk attım. Puf! Arkamda belirdi. Sırtıma sert bir yumruk geçirdi. Karnına dirseğimi geçireceğim sırada tepemde belirdi. Tabancalarımdan iki kara zincir fırladı. Ayağından yakalayıp yere çaktım. Bir bomba bıraktı elime. Bombayı atıp geriye doğru attım kendimi. Patlama oldu. On metre ilerimdeki Alex'in yanına geçtim. Law'a doğru bakıyorduk. "Bunu hallederiz ya!"dedi Agatha. Aniden önümüzde siyah dumanlar saçtı Law. Dumanlar dindiğinde önümüzde dev gibi bir yaratık duruyordu yanımda ağzı açık kalmıştı Alex'in. "Şıçtık sıvadık ben sana diyeyim!"diye mırıldandım.

TARİH YAZMIŞ ALTI KAHRAMAN 2: KİMYONAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin