Suguru bunu düşünmemeye çalışır .
Konu tekrar gündeme gelene kadar, dersler başlamadan önceki akşam.Tokyo şehir merkezinde dolaşarak geçen bütün bir günden dönüyor. Bacakları yürümekten ağrıyor, çektiği tüm fotoğraflardan - tüm kafeler, bahçeler, türbeler - telefonunun deposu neredeyse bitmek üzere. Bütün gün Tokyo'nun ortasına yerleşmiş ve keşfettiği şey, içinde yatanın yalnızca bir kısmıymış gibi geliyor. Kapsanacak çok şey var, özellikle de sadece dört gün içinde.
Ijichi onu geri götürür.
Sonbahar bu yıl erken geliyor ve şehrin üzerine sıcacık bir pelerin gibi çöküyor. Suguru, arka koltukta, indirilmiş pencerenin yanında oturuyor, serin rüzgar saçlarının tutamlarını dalgalandırıyor. Yorgunluktan uyuşmuş, yürümekten bacakları uyuşmuş, tek yapabildiği güneşi teninde, sıcaklıktan ağır ve yumuşak bırakmak. Kilometrelerce ötede, şehir turuncu gökyüzünün altında pirinç gibi parlıyor.
Suguru'nun koruması yok.
Çevresine pek dikkat etmez. Bu nedenle, ancak arabadan indiğinde - Ijichi merdivenin aynı ayağında durduktan sonra - orada başka birinin varlığını fark eder.
"Ijichi-san!" diye bağırırken kadınsı bir sesle aynı anda Suguru irkilerek ve ürkerek arkasını döndü ve arkasından—
bir kız mı Ondan birkaç metre uzakta, okul üniforması içinde bol dökümlü. Lise üniforması. Omuzlarına ulaşan koyu renk saçları ve iyimser parlak gözleri. Böyle bir dağ yolunda uyumsuz görünüyor, her yeri yeşil dalgalarla kaplı, hiçliğin ortasında yalnız bir genç kız. Yanında başka kimse yok gibi görünüyor.
Suguru, onun düzensiz kalp atışlarını yatıştırmayı başaramadan, onun ifadesini yakalamak için gözlerini kaldırdı ve biraz gergin bir şekilde güldü.
"Ah, üzgünüm," diyor. "Seni korkutmak istemedim."
"Ah, bu... sorun değil," diye zorluyor Suguru.
"Rin!"
Ijichi'nin sesi. Suguru, arabanın kapısının arkasından kapandığını duyar ve Ijichi'nin önlerinde belirmesi tam olarak üç saniye sürer; sonra kızla arasındaki mesafeyi kapatmak için iki tane daha. Yaşlı adamın sırıtışı beklenmedik bir şekilde parlıyor - Suguru'nun şimdiye kadar gördüğü en neşeli gülümseme - onun önünde durup başını okşarken.
"Burada ne yapıyorsun?" Ijichi heyecanla soruyor.
Adama ters ters baktıktan sonra elini sildi. "Kes şunu," diyor kin beslemeden, "Ben üç yaşında değilim ."
"On dört yaşındasın." Ijichi ışınları. "Bunu yapmam için yeterince çocuk, değil mi?"
"Öf."
Suguru derin, sessiz bir nefes alır ve kalp atışlarının sakinleşmesini bekler. Kahretsin, bu bir korkuydu. Ama zararsız, dedi kendi kendine, lanetli enerji falan yok ve görünüşe göre o ve Ijichi yakın tanıdıklar. Gardını bu kadar düşürmeyeli uzun zaman olduğunu sanıyor.
Bir dağ yolunda yalnız bir genç kız. Suguru, onu bir kez daha gözden geçirir.
Rin, hatırlıyor, değil mi? Kırmızı kurdeleli üniformasından, üzerinde en ufak bir lanetli enerji izi bile tespit edememesine kadar, o bir jujutsu büyücüsü olmamalı. O halde Ijichi-san'ın aile dostu? Amca ve yeğen? Birbirlerine doğrudan kan bağı olacak kadar benzemiyorlar ama insan şok edebilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑪𝒂𝒆𝒔𝒖𝒓𝒂 (𝑫𝒖𝒓𝒂𝒌𝒍𝒂𝒎𝒂) | 𝑺𝒂𝒕𝒐𝒔𝒖𝒈𝒖
Fanfictionİlk karşılaştıklarında Suguru ve Satoru birbirlerinden hoşlanmazlar. Kibirli, ukala, çekilmez olduklarını düşünürler. Shoko'nun Suguru'ya attığı sırıtmalara ya da Yaga'nın Satoru'ya verdiği iç çekişlere rağmen, birbirlerinden hoşlanmazlar. Ta ki bir...