Bölüm 9: Satoru

359 29 3
                                    


Gojo sonunda uyur. 

Konuşmaları biter. Suguru birkaç dakika sessizce oturur - mum gölgelerinin duvarlarda titreşmesini izleyerek - ona Gojo'nun çoktan uykuya daldığını söyleyen sabit nefes ve nefes seslerini duymaya başlamadan önce. 

Düşününce yeterince adil.  

Suguru ona göz kulak olur. İkisine de göz kulak olur , düzeltir. Bu arada yapacak pek bir şey yok: lanetli saati doğal olarak yok etmeye çalışıyor, boşuna; zayıf ve sayıları az olan bir yığın laneti kovuyor - Gojo muhtemelen çoğunu zaten ortadan kaldırmıştı. Odanın içinde volta atıyor, çekmeceleri karıştırıyor, bu güneşsiz yerin her köşesini ve köşesini incelemeye çalışıyor. Makyaj, giysiler, DVD'ler, çakmaklar. Uyku vakti hikayelerinden erotik eserlere kadar uzanan bir dizi kitap. Bir yatak odasından bekleyebileceğiniz her türlü şey gerçekten; cömert olması dışında. Sanki bu ev sahipleri, bir şeyin değerli olabilmesi için kamu tarafından değerlenmesi gerektiğini düşünüyorlar. 

Her neyse. 

Ayrıca Gojo'nun gözlüğünü de bulur. 

Banyonun yanında yere saçılmış halde bırakılmışlardı. Gojo muhtemelen onları aceleyle düşürdü ve onlara ihtiyacı olduğunu unuttu. Suguru onları alır, çatlak olup olmadığını kontrol eder ve komodinin üzerine Gojo'nun yanına koyar. 

Ve bekler. 

_____

Suguru öyle olmadığını bilse de Gojo bütün bir gün gibi gelen bir süre boyunca uyur. 

On saat , eğer Suguru'nun biyolojik saati geçecek bir şeyse. Yaklaşık on saat uyuyor. Gojo'nun formunun yükselip alçalmasını - Suguru'nun karşısında yan yatarak - izlemek neredeyse rahatsız edici, çünkü Gojo'nun uyuyan herkes kadar sessiz olabileceği daha önce Suguru'nun hayal gücüne hiç gelmemişti. Ağzından küstahlık, kaş çatma ya da gülümseme çıkmadı. Sadece barış.

Böylece Suguru yanına oturur ve okumak için bir roman seçer. 

Kitabın doksan sayfasında, Gojo uyanır.

Ayakları sürekli hafif olan bir çocuk için Suguru, Gojo'nun yaptığı kadar görkemli bir şekilde uyanacağını düşünmüştü: belirgin hareketler, yüzünü buruşturma, uzun esnemeler, büyük esnemeler. 

Ama Gojo sessizce uyanır. Hareket yok, karıştırma yok. Sadece gözlerini yavaşça açar. 

(Suguru'nun Gojo'yu tam da bu anda izliyor olması, gerçekten de bunu fark etmesi yalnızca bir tesadüf. Şanslı zamanlama.) 

"Günaydın," diyor Suguru. 

"Ah," diyor Gojo.

"Zarif selamlama," diyor Suguru. "Bir süredir dışarıdasın. Yine de henüz 20 saate ulaşmış gibi görünmüyor.”

Gojo'nun kendine geldiğini görmek garip bir şey. Oğlanın nerede olduğunu, ne yaptığını, kiminle olduğunu anlaması biraz zaman alıyor - ve yüzünde şafağa benzer göründüğü gibi, Gojo daha karakteristik bir esneme için kabaca ağzını açmadan önce Suguru'ya kısa bir bakış atıyor. ve kollarını gergin bir şekilde yukarı çeker. 

"Merhaba," diyor Gojo ona sinsice sırıtarak. "Beni özledin mi?"

Suguru ona kuru bir bakış attı. "Karnıma bir kurşun gibi"

Gojo'nun ağzı açıldı, sözünün ortasında kaldı ve tekrar kapatmadan önce.

Suguru, "İyi bir şakaydı," diyor. 

𝑪𝒂𝒆𝒔𝒖𝒓𝒂 (𝑫𝒖𝒓𝒂𝒌𝒍𝒂𝒎𝒂) | 𝑺𝒂𝒕𝒐𝒔𝒖𝒈𝒖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin