Bazen bir Zenin kızı olmanın sorunu, sonsuza kadar bir mülkün bir adım üstünde olmaya mahkum olmanızdır.Rin, Zenin klanının koridorlarında gizlice dolaşır. Adımları hafif, kıyafetleri dar ve sessiz. Evden yıllarca ayrı kaldıktan sonra bile, mülkün yolları ve köşeleri, sizi artık sevmeyen ebeveynlere tutunmak gibi hala onun anısına adanmıştır. Bu garip. Bu tanıdık. Buna kızgın - kızgın ve küskün ve başparmağıyla kendi bileğinin damarlarını kontrol etmesine neden olan duygu her ne ise - ama aynı zamanda biraz da heyecanlı.
Orada kimse onu fark etmez. Sonuçta, görünmemek için alacakaranlıkta buraya gizlice girdi.
Zenin malikanesi birbiriyle bağlantılı birkaç binadan oluşmaktadır. Koridorlarından atlar, bahçeden geçer, ağaçların arkasına saklanır. Tanrım, cidden, bütün bu topraklarla ne yapıyorlar? Bu boktan yaşlı adamların hiçbiri onlarla değerli bir hayat yaşıyor gibi değil ve bir gün birinin hepsini yakacağını umuyor. Geri gelmemiş olmayı diliyor.
Bununla birlikte, bunun bir yararı, Rin'in evde dolaşırken burada burada konuşma dizilerini almasıdır.
"-HAYIR. Bu doğru değil. İki Özel Dereceydi—”
" Yedek almaları gerekiyordu... "
"-Mümkün değil-"
"Sesini azalt-"
“—kızacak—”
Daha yumuşak bir ses, "Bu iki çocuk çok güçlü olacak," diyor. "Nesillerinin en güçlüsü."
Sohbetler sessize alındı. Sanki kulak misafiri olacaklarından endişe ediyormuş gibi fısıldadı. Rin gözlerini devirir ve yoluna devam eder. Tanık olduğum söylentileri dinlemenin bir anlamı yok , diye düşünür, ayakları bahçedeki çimenlere basar.
Biraz zaman alır ama fark edilmeden buraya geldiği binanın önünde durur.
Cephanelik.
Rin kulağını pencereye dayadı. İçeriden ses yok. Kapıyı kaydırarak açıyor ve içeri giriyor.
Silah, bıçak, tırpan, çekiç, yay, balta rafları var. Görerek büyüdüğü her türden silah. Bir çekmeceyi açar, karıştırır. Küçük bıçakları ve büyük bıçakları alır. Onları kıyafetlerinin altına sokar. Çekmeceyi kapatır. Bir tane daha açar.
Jenerasyonlarının en güçlüsü.
Dışarıdaki kısık sesli sohbetlerden duyduklarına göre Zenin ailesi çıldırmış. Gojo klanıyla olan düşmanlık, uzun zamandan beri onların tarafında bir diken gibi. Önlenemez bir sıkıntı. Kızgınlar, acılılar ve kıskançlar. Bunda şaşılacak bir şey yok, diye düşündü - parmakları pürüzsüz bir şeye değmeden önce.
Bu bir silah. Şu anda sahip olduğundan çok daha büyük.
Rin incelemek için onu alır. Daha şık; iyi geri tepme ve kalibre değiş tokuşu. Bununla namlu enerjisi yüksek olmalı.
Jenerasyonlarının en güçlüsü.
İşin garibi, Rin eskiden Zenin ailesinin bir üyesiydi. Dövüşlerden dönen adamları, ellerinde kana bulanmış kılıçları, gözlerinde zafer ve ateşi gördü. Günler sonra savaş seslerinden zevk alan adamlar gördü. Her zaman gururlu görünürler. Ve görevden sonra, Gojo ve Getou için varsaydıkları şey bu olmalı - iki çocuk gurur duyuyor. Ama aksini biliyor. O çocukların yüzlerindeki ifadeleri gördü. Ne kadar güçlü olsalar da, sadece hayatta kalmak istiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑪𝒂𝒆𝒔𝒖𝒓𝒂 (𝑫𝒖𝒓𝒂𝒌𝒍𝒂𝒎𝒂) | 𝑺𝒂𝒕𝒐𝒔𝒖𝒈𝒖
Fanfictionİlk karşılaştıklarında Suguru ve Satoru birbirlerinden hoşlanmazlar. Kibirli, ukala, çekilmez olduklarını düşünürler. Shoko'nun Suguru'ya attığı sırıtmalara ya da Yaga'nın Satoru'ya verdiği iç çekişlere rağmen, birbirlerinden hoşlanmazlar. Ta ki bir...