Bölüm7: Satoru

321 29 17
                                    


Satoru uzun zamandır korku hissetmemişti. 

Hiç sahip olduğundan emin değilim. Güçlü olmanın bir yan ürünü olduğunu varsayar; bu tür ilkel içgüdülere gerek yok. Satoru, omurgasında hiç bu kadar keskin bir korku ya da panik dalgası hissetmediği, bunu asla deneyimleme yolunda görünmediği için her zaman kendinden memnun olmuştur. 

Ancak Getou'nun yan tarafı kan çekecek kadar delindiğinde, Satoru ona oldukça yaklaşır. 

Suguru!"

Satoru panikliyor. Bir adım atıyor, Getou'ya doğru koşmaya çalışıyor ama sonra Getou bir eli havada, diğer eli yanında, gözleri öfkeyle parlayarak ona bakıyor. Bu öfke, değil mi ve nefret. 

"Siktir git," diye homurdandı Getou, " uzaklaş benden."

Satoru donuyor. 

Midesindeki korku ayak bileklerinden sonra bir yere kadar iniyor. Getou ona ters ters bakıyor - sanki ellerini Satoru'nun boynuna dolamak ve kanı görmek istiyormuş gibi, sanki suçluyormuş gibi ve Satoru bunun ağırlığı altında olduğu yerde donup kalıyor, ne söyleyeceğinden, ne yapacağından ve hatta deneyeceğinden emin değil. 

"Suguru," diyor Satoru kararsızca. "Sana yardım edeyim."

Getou bakışlarını onun üzerinde tutuyor. Satoru bilincin kendisinden kayıp gittiğini, farkındalığın gözlerinde öldüğünü ve ardından Getou'nun öne doğru eğildiğini, dengesini kaybedip devrildiğini görmeden önce, onu öfkeli bir şekilde orada bir an için zamanın dışında asılı kalacak kadar tutar.

Satoru ona doğru koşar. Getou yere yığılır, tüm ağırlığı Satoru'nun omzuna verilir. 

"Kahretsin," diye tısladı Satoru sendeleyerek. Getou düşündüğünden daha ağırdı, gevşek ve baygındı, vücudu neredeyse ikisini de aşağı çekiyordu. Satoru iki elini de Getou'nun omuzlarına koydu ve - Getou'nun derisinin veya etinin zaten hasar görmüş olandan daha fazla yırtılmadığından emin olarak elinden geldiğince çabuk - itti; Getou'yu sırtı koridor duvarına dayalı olarak yere yatırdı. 

Ve Satoru'nun elleri uzaklaştığında, kırmızı olarak uzaklaşırlar. 

"Aman Tanrım," diye fısıldıyor Satoru. "Bok. Aman Tanrım."

Çok fazla kan var. Kahretsin, kahretsin, o da neydi? Çılgınca hatırlamaya çalışıyor - bu saldırı nereden geldi? Bu bir teknik değil miydi? Gelen herhangi bir lanetli enerji hissetmedi; duyuları tehlike gelmeden önce algılamış, Sonsuzluğu kendisi için zamanında harekete geçirmişti ve uzanabilirdi, koluyla kendisi ile Getou arasındaki boşluktan uzanabilir ve ikisini de ondan koruyabilirdi, keşke farkında olsaydı zamanında- 

Satoru yana bakar. 

Kadın gitti. 

O gitti. Ve orada, koridorun diğer ucunda bir figür var. 

İnsan görünümlü bir figür. Koridorun ortasında taş gibi hareketsiz duruyor.

Ama yüz yok. Göz yok, ağız yok, saç yok. Sadece tüm uzuvları ve parmakları, manken benzeri; ve giysi yerine tüm vücudu külle kaplı, gri ve tozlu, sanki bir orman yangınının katı kalıntılarına yeni dalmış ve oradan zar zor çıkmış gibi. 

Satoru'nun omurgasından aşağı bir ürperti geçer. 

Bunun Özel Derece lanet olduğunu  anlıyor .

"Kahretsin," diyor tekrar, "lanet olsun, kahretsin" ve umutsuzca Getou'ya bakıyor. Yerde kanlar içinde kalan Getou, bırakın kendini savunmayı kendi başına kaçamayacak ve kahretsin, o kadının Satoru bakmıyorken ona saldırmak için tekrar gelme şansı çok yüksek. 

𝑪𝒂𝒆𝒔𝒖𝒓𝒂 (𝑫𝒖𝒓𝒂𝒌𝒍𝒂𝒎𝒂) | 𝑺𝒂𝒕𝒐𝒔𝒖𝒈𝒖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin