Bölüm 11 : Satoru

290 23 9
                                    


Perde kaldırmanın etkileri.


_____

"Nasıl bildin?" 

"Onları gördüm, Suguru! En azından bu Perdeyi kaldıran! Tavandaydılar, tam orada, bakın, biraz mide bulandırıcıydı, aslında...”

"Satoru."

"Ne?"

"Zamanımız yok..."

_____

Özel Derece lanetin odadan çıktığı an, Perde kaldırmanın etkileri.

_____

“—her an burada olacaklarsa yazıklar olsun! Ne yapıyorsun Allah aşkına? 

"Germek mi? Ne? Suguru, eğer bana yakın durursan, Infinity ikimizi de koruyacak, bu yüzden her şey yoluna girecek . "

"İnanamıyorum-"

"Ah, hadi ama. Her zaman çok katısın, nasılsa saldıracaklar, o yüzden biz de—” 

“—sen nasılsın bu kadar—”

_____

On saniye sonra tavan çöker. 

Özel Derece lanetin odadan çıktığı an, Perde kaldırmanın etkileri. Jishin'in gökyüzüne doğru ateş etmesi ve aşağı doğru fırlaması 10 saniye sürer.  

Bu süre zarfında Gojo Satoru ve Getou Suguru yataklarından kalkar.

Kalkmak.

Birbirinizin gözlerinin içine bakın ve -

_____

"Hey." Getou'nun ses tonu ciddi, neredeyse küçümseyici. "Bastırma." 

"Sen ne diyorsun?" diyor Satoru. "Elbette yapmayacağım."

Getou ona bir bakış atıyor.

Satoru, "Yine de söz yok," diyor. 

Getou, "Bir şeylere dalma eğilimin var," diye hatırlatıyor. "Bunu yapma." 

"Sana söyledim, değil mi?" Satoru kendinden emin bir şekilde diyor, elleri kalçalarında. "Ben güçlüyüm! Sert önlemlere başvurmadan bu lanetleri ortadan kaldırmak kolay olacak.” 

Hâlâ ."

Satoru öfkeyle inliyor.

Getou, "Sana sadece söylüyorum-" diye söze başlıyor. 

"Hadi. Neden bu kadar ciddisin? diyor Satoru. "En kötüsü gelir, kaçabilirsin, biliyorsun. Seni hedef almıyorlar .” 

Ve görünüşe göre bu söylenecek yanlış bir şey. 

(Satoru bunun aşağılayıcı olmasını kastetmedi. Bunun tek nedeni, gerçekten bunun üzerinden defalarca geçtikleri içindir: Getou, zaten yapılmış olan noktaları eski haline getirmeye devam ediyor ve Satoru, iki kez söylenmek isteyen biri değil. Anlıyorum . o, tanrım, pekala ve bu yüzden sadece canını sıkmak için alternatifi belirtiyor. Güven verici olması gerekiyordu.)

Ancak ortaya çıkan ürperme, Getou'nun gözlerine sıkıca oturur. 

Bundan daha büyük bir saltanata sahip olmasına izin vermeyecek kadar kontrollü, bu yüzden orada, tasmalı ve yoğun bir şekilde kalıyor. Getou bakışlarını indirmeden önce tek bir acı melemesi var - orada ve çok hızlı gitti, Satoru ona şaşkınlıkla bakarken bile -. 

𝑪𝒂𝒆𝒔𝒖𝒓𝒂 (𝑫𝒖𝒓𝒂𝒌𝒍𝒂𝒎𝒂) | 𝑺𝒂𝒕𝒐𝒔𝒖𝒈𝒖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin