Alan Genişletme zor değil.Bunu ilk kez dört yaşındayken duymuştu. Gojo evindeki birkaç hizmetçi kaşlarını çatarak kendi aralarında fısıldaşıyor, kısık seslerinde sitem vardı. Satoru bazı sözcükleri yakalamıştı. Bunu deneyen ve geri tepen çocuğu duydunuz mu? Zavallı şey. Bu konuda çok heyecanlandı, değil mi? Sonunda beyhude oldu ve tüm lanetli enerjisini tüketti ve sonra düşman onu tamamen yok etti ta ki o olmadan ölene kadar -
Satoru söylediklerinin çoğunu zar zor anladı. Ölmek kelimesini bile bilmiyordu ; sadece kötü bir kelimeydi.
Daha sonra, "Domain Genişletme" teriminin "güçlü" ve "inanılmaz" ve "takdire şayan" gibi sıfatlarla ilişkilendirildiğini öğrendi. Bunun Gojo klanının ondan beklediği bir şey olduğunu öğrendi. Bunun bir amaç olduğunu öğrendi.
Kuyu. Yine de Satoru'nun onu kullanma şansı hiç olmadı; Ülkedeki eğitmenlerin çoğu her zaman ona öğretmenin yerlerinde olmadığını, eninde sonunda birinin geleceğini ya da kendi başına çözebileceğini söylerdi, Genç Efendi, dene, neden olmasın. Zaten çoğu nasıl olduğunu bilmiyordu. Asla gerçekten rahatsız edemeyen birkaç kişi. Bunun kıskançlıkla, kayıtsızlıkla, korkuyla ya da daha güçlü olma ihtiyacıyla ilgili olduğunu düşündü.
Daha tekniklerinin tamamını öğrenmedin bile, demişti Yaga. Bunu denemeni nasıl bekleyebilirim?
Yani Satoru'nun daha önce kullanmasına hiç izin verilmemişti. Görünüşe göre bunu ona ilk açıklayan kişi Getou'ydu: ona onu nasıl kullanacağını, nasıl nişan alacağını, nasıl tutacağını gösterdi. O zamanlar teoride zor görünmüyordu; şimdi pratikte zor görünmüyor.
Ama dikkatli ol, diye uyarmıştı Getou. Bir insana yaparsan kırılabilirler.
_____
"Zenin boyundan."
_____
" — Hatırlıyor musun," dedi karşısındaki kadın, "Zenin boyunun ikizlerini?"
Satoru onun bakışlarıyla buluştu.
"Bu yıl üç yaşına girdiler," diye devam etti. "Babalarının onların öldürülmesini istediği söyleniyor."
Ve sonra vücudunu öne doğru eğdi, inanılmayacak kadar tuhaf, rahatsız bir duruşa geçti. Başı onunkine bir santim yaklaştı.
"Lütfen unutma, Gojo Satoru," dedi sessizce, "bu ailede doğduğun için şanslısın."
_____
Satoru, duyguları olduğunu kabul etmekten nefret eder.
Zaten başlayacak çok şeyi olduğundan değil; ama bazen birine sempati duymamak ve bunu davranışlarında göstermek garip geliyor. Sadece alışık değil. Bir örümceğin ayak bileğine tırmanıp dizinin arkasına yerleşmesi gibi, kendisini rahatsız hissetmesine neden oluyor. Bu çok büyük bir güçlük. Zaten onları önemsemezse kimse özleyecek gibi değil. Satoru, başkaları için bir şeyler yapmak için elinden geleni yapmaktan nefret eder.
Onlar benim ailem değil, dedi Rin .
Nefret ediyor.
Ancak Etki Alanı Genişletme'yi ilk kez kullandığında - Getou'nun yapmaya çalıştığı aptalca şeyi yapmasını engellemek için son kaynağı olan o çaresiz, zayıf girişimi kullandığında - Satoru dönüp Rin'in gözlerinin içine baktı ve onu dışarı itti. yol.
_____
"Onu terk edebilirdin, sen - "
_____
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑪𝒂𝒆𝒔𝒖𝒓𝒂 (𝑫𝒖𝒓𝒂𝒌𝒍𝒂𝒎𝒂) | 𝑺𝒂𝒕𝒐𝒔𝒖𝒈𝒖
Fanfictionİlk karşılaştıklarında Suguru ve Satoru birbirlerinden hoşlanmazlar. Kibirli, ukala, çekilmez olduklarını düşünürler. Shoko'nun Suguru'ya attığı sırıtmalara ya da Yaga'nın Satoru'ya verdiği iç çekişlere rağmen, birbirlerinden hoşlanmazlar. Ta ki bir...