Suguru bilmeliydi.
_____TOKYO'DA 18 SİVİL İZ OLMADAN KAYIP.
Başka bir aile dostu, "Saatler önce evlerine dönüyorlardı," dedi . " Ayrıca o sabah küçük bir kızla konuştuklarını da hatırlıyorum. Ama onun kim olduğunu bilmiyorum-”
_____
“—Rin, oğlumun arkadaşı.”
Suguru, Ijichi'ye baktı ve gözlerinin buluştuğu üstünkörü bir anda yaşlı adamın bakışları ihtiyatla sertleşti. Kısaca; Suguru'nun anlamını anlaması için yeterli: bizim dünyamızı bilmiyor.
Suguru ona gülümsedi. "Tanıştığıma memnun oldum."
Rin ona baktı, sonra tereddütle döndü, "Tanıştığımıza memnun oldum..."
_____
“—okumadın bile.”
"Ah," dedi Gojo boş boş. "İlgilenmiyorum. Neden yapayım?"
"Onun çikolatasını yiyorsun," dedi Suguru, "ama mektubu açmaya tenezzül etmeyecek misin?"
"Sana ne," diye mırıldandı Gojo. "Onu hatırlamıyorum bile..."
_____
"...sadece," dedi Ijichi, o karaoke barın hemen dışında telefonla. "Bu gece Kiyotaka'ya bir şey geldi. Kötü bir şey değil ama…”
"Ne oldu?"
"Sanırım," dedi Ijichi, "garip bir şey yedi. Bu sadece... bu ölümcül değil, ama onunla kalmak istiyorum...”
_____
" Bak." Ijichi ensesini kaşıdı. "Gojo'ya bu mektubu verme eylemi seni bu kadar korkutuyorsa, buna değmez evlat."
Rin ona baktı.
Yüzünde okuduğu duygu üzüntü değildi.
Bunun yerine dudaklarının kenarında küçük, dikkatli bir gülümseme vardı; tamamen kabul ve alaycı olan türden.
"Bilmiyorum, Ijichi-san," dedi sakin ve yumuşak bir sesle. "Bence hatalısın."
_____
Suguru bir aptal.
O hiçbir fikri olmayan, koca kafalı, kocaman, devasa, kahrolası bir aptal.
Bilmesi gerekirdi. Bunu hissetmiş olmalıydı. Ijichi onları süremezken, başka kimse onlara refakat edemezken, daha önce tanışmadığı rastgele bir kız ondan Gojo Satoru'ya içinde romantik ağırlık olan bir şey vermesini istediğinde iki ve ikiyi bir araya getirmeliydi. kendisi vermek yerine. Bilmesi gerekirdi.
Ama Rin şimdi dudaklarında sessiz bir gülümsemeyle, bakışlarında hiçbir izlenim bırakmadan onun önünde duruyor. Hâlâ onun olduğunu hatırladığı kadar genç.
"Merhaba" diyor.
"Sen," diyor Suguru. Susuyor, susuyor. Rin, yanıt olarak ona küçük bir dalga verir ve bu, anında, içinde dengede kalabilmek için zorlaması gereken sessiz bir öfke dalgası gönderir. "Sen kimsin?"
Nefes alıyor. O sırada sol elinde bir silah olduğunu fark eder. Sağ eliyle elini cebine atıyor, bir gözlük çıkarıyor ve burun kemerine yerleştiriyor. "Hala Rin," diyor ve yüzünde onunla ilk tanıştığı zamana kıyasla bir şekilde farklı bir şeyler var. Sesi hatırladığından daha yumuşak ama altında temperlenmiş çelik varmış gibi her heceyi bir omur gibi destekliyor. “İsmim hakkında yalan söylemedim.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑪𝒂𝒆𝒔𝒖𝒓𝒂 (𝑫𝒖𝒓𝒂𝒌𝒍𝒂𝒎𝒂) | 𝑺𝒂𝒕𝒐𝒔𝒖𝒈𝒖
Fanfictionİlk karşılaştıklarında Suguru ve Satoru birbirlerinden hoşlanmazlar. Kibirli, ukala, çekilmez olduklarını düşünürler. Shoko'nun Suguru'ya attığı sırıtmalara ya da Yaga'nın Satoru'ya verdiği iç çekişlere rağmen, birbirlerinden hoşlanmazlar. Ta ki bir...