Bölüm 5: Satoru

418 34 4
                                    

"Gözlük." 

Satoru gözlüğü elinde tutuyor. Siyah, yuvarlak ve yeniler ve ince tel çerçeveler onu avucunun içinde hafif tutuyor. Yüzüne yaklaştırıyor, sonra geri çekiyor. 

Satoru kararsızca, "Gözlük takmamı mı istiyorsun?" diyor.

"Güneş gözlüğü," diyor Yaga. "Bir fark var." 

"Bunları kendin mi seçtin?" Satoru masasında oturan ve açıkçası masadaki dağınık kağıtlara daha çok dikkat eden Yaga'ya bakıyor. "Neden?"

"Yardım edebileceğini düşündüm," diyor Yaga, neşeyle. "Altı Göz'e sahipsin. Gelişmiş algı, gelişmiş beyin işleme gücü, gelişmiş lanetli enerji ve artıkları görme yeteneği. Yüksek çözünürlüklü bir kamera gibi, eminim siz de biliyorsunuzdur. Dezavantajları olmasına şaşmamalı.” Bakışlarını gazetelerden kaldırıp doğruca Satoru'ya bakıyor. "Klanınızdan kimsenin size bunu vermemesine şaşırdım."

"Yaratıcılıktan yoksunlar" diyor Satoru ve söylediklerine kendi bile inanmıyor. "Ee... ne yani, bunu her zaman giyiyorum?" 

Yaga, "Onları şimdi giyebilirsin" diyor. 

Satoru yapar. 

Yüzüne düzgün bir şekilde yerleşir. Burnunu veya kulaklarını fazla rahatsız etmez ve gözlerini kırpıştırarak, etrafındaki her şeyin gölgeli olduğu önündeki karanlıkta görüşünü hızla ayarlar. 

Ve dürüst olması rahatlatıcı Biraz da olsa...

"Bilmiyorum, sensei, " diyor Satoru. "Bu gözlüklerle aptal görünmüyor muyum?"

_____

"Vay canına," diyor Getou. "O gözlüklerin içinde aptal görünüyorsun."

Satoru ona ters ters bakar. 

Getou sınıfta bir sandalyeye yaslanıyor. Gözleri Satoru'nun sakin ve soğuk yüzünde geziniyor, sonra sanki daha fazla anormallik olup olmadığını kontrol ediyormuş gibi vücudunda bir aşağı bir yukarı geziniyor. bok kafalı. 

Satoru, "Gözlerimin kapalı olması gerçeğinden hoşlanmadığınızı söylemenin ne kadar tuhaf bir yolu," diyor.

Getou kaşlarını çattı. "Kendinle dolusun." 

"Ve sen değilsin?" Satoru karşılık verir. "Ne yani, tekniğine hakaret ettiğim için kaybettiğin kısmı rahatça unuttun mu?" Gözlüklerinin üzerinden Getou'ya bakıyor ve hasta bir memnuniyetle Getou'nun onu bıçaklamaya hazır göründüğünü not ediyor. "Yoksa yalnızca görüşlerinizle örtüşen şeyleri mi hatırlıyorsunuz?"

Getou ters ters, "Tutumun boktan," diyor. "Bir kez olsun çocuk gibi davranmayı keser misin? Seni öldürmez.”

"Bunu bilmiyorsun," diyor Satoru. "Olabilir."

"Pekala, o zaman belki sonunda bir değişiklik olsun diye buralarda biraz huzur buluruz."

"Ah, hadi ama, bu pek hoş değil , " diyor Satoru neşeyle. "Sözlerinde daha incelikli olmalısın. Duygularım incindi - Suguru. 

Getou gözlerini kısıyor. 

Satoru'nun ağzının kenarı bir gülümsemeyle çekildi. Bu çocuğu kızdırmak çok kolay , diye düşündü sersemlemiş bir şekilde. Ve böylece odaya daha da girer - iki eli de cebinde, zemini Getou'nun oturduğu yere doğru keserek - ve toplayabildiği tüm zarafetiyle Getou'nun masasının üstüne kayar. Bir bacak diğerinin üzerine drapeli. 

Ve tanrım, Getou'nun gözlerindeki küçük sıkıntı seğirmesiyle içinde dolanan zevk. Suç olmalı. 

"... Masadan kalk," diyor Getou sessizce. 

𝑪𝒂𝒆𝒔𝒖𝒓𝒂 (𝑫𝒖𝒓𝒂𝒌𝒍𝒂𝒎𝒂) | 𝑺𝒂𝒕𝒐𝒔𝒖𝒈𝒖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin