"Çikolata sever misin?"
Satoru arkasına bakar. Shoko kliniğin kapısında, elinde bir kutu çikolatayla odaya bakıyor.
"...Gerçekten mi Shoko?" diyor Satoru.
Hey, benim fikrim değildi. O gülümser. Satoru ona gözlerini kısar. Karşılık vermek için ağzını açamadan - daha dönüp pencereden dışarı bakamadan, kliniğinin yatağında huysuzca otururken sırtını ona doğru bırakmadan - Shoko ağır adımlarla odaya girer. Zemini keser ve yanına ulaşır; ve yürüyüşünde öyle bir güven havası var ki, diye düşünüyor, bu da ona daha küçük terslemelerle karşılık vermesini zorlaştırıyor. "Gojo klanından bir hizmetçi bunu sana iletmek istedi."
Satoru kutuya bakıyor.
Büyük. Bu tür bir kutuyu daha önce çocukken görmüştü. En sevdiği şekerlemelerle dolu türden.
"Devam et," diye ısrar ediyor Shoko. "Aç onu."
Satoru alçak sesle bir şeyler mırıldanıyor. Ama yine de kutuyu alıyor ve Shoko'nun üstünü çıkarırken kibirli ifadesini görmezden geliyor.
Görünüşe göre her şey en sevdiği çikolatalarla dolu. Çocukken hep sevdiği kişiler. Karanlık, tatlı, dilini her zaman sırılsıklam ve kadife kaplı hissettiren tehlikeli derecede zengin olanlar; bademle dolu hafif, kremsi tereyağlı olanlar; sol köşedeki altın kıvrımlı yığından gelen ballı karamel kokusu; ve narin, ebegümeci çilekli olanlar. Dil için ipek ve saten.
"Heh," diyor Shoko. "Görünüşe göre o evde biri seninle ilgilenmiş."
“...Hizmetçinin adı Mutsuko muydu?” Satoru hafifçe soruyor.
"Evet. Bunu bu sabah okula postaladı.” Shoko kıkırdar. "Senin nasıl zehirlendiğini bilmiyordu sanırım . Bu biraz komik.”
Satoru kutuya bakıyor. Kokusu rahatlatıcı, tanıdık. Neredeyse yıllar öncesine ait bir şeyi kaçırmasına neden oluyor - ama duygu şekillenmeden önce çabucak, çabucak toparlıyor.
"Son zamanlarda biraz moralin bozuk," diyor Shoko, "bu yüzden sana bunu vermenin de iyi bir zaman olduğunu düşündüm."
Satoru kaşlarını çattı. Aşağıya bakmadım.
Shoko, "Yalan söylemekte Getou kadar iyi değilsin ha," diyor. "Merak etme. Belli biri senden kaçıyor diye üzgün hissettiğini kimseye söylemeyeceğim."
Satoru ona ters ters bakar.
Şimdi altıncı gün.
Getou hala onu ziyarete gelmedi. Bu noktada Satoru, bunun sadece Getou'nun yorgun, bitkin, unutkan veya artık biraz yalnız kalmaya ihtiyaç duyduğu için olduğunu düşünmüyor. Sanki bir şey olmuş ve Satoru bu garip ayrılığa neyin sebep olduğunu tamamen unutmuş gibi hissediyor . Ya da belki de Getou ile arkadaşlığını gerçekten abartmıştır . Belki Getou onu hiç arkadaşı olarak görmüyordur; Bunca gün birbirine yapışıp kaldıktan ve ikisinin de maruz kaldığı onca yaradan sonra Satoru'yu kontrol etmeye mecbur hissetmiyor.
Bu düşünce, onda bir şeyi tekmelemek istemesine neden olur.
"Hey," yerine "Shoko" demeyi tercih ediyor.
"Hmm?"
Satoru ona baktı. Shoko beklentiyle gözlerini kırpıştırıyor ve yüzünde kısa bir ifade var, sanki ağzının iki yanı da sırıtmak için yukarı çekilmemeye çalışıyormuş gibi - gerçi hemen kendini toparlıyor. Gözleri kendini beğenmiş kalsa da, en iyi gülümsemesiyle değiştirir. (Her zaman yaptığı gibi görmezden gelir. Son zamanlarda hep yaptığı gibi.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑪𝒂𝒆𝒔𝒖𝒓𝒂 (𝑫𝒖𝒓𝒂𝒌𝒍𝒂𝒎𝒂) | 𝑺𝒂𝒕𝒐𝒔𝒖𝒈𝒖
Fanfictionİlk karşılaştıklarında Suguru ve Satoru birbirlerinden hoşlanmazlar. Kibirli, ukala, çekilmez olduklarını düşünürler. Shoko'nun Suguru'ya attığı sırıtmalara ya da Yaga'nın Satoru'ya verdiği iç çekişlere rağmen, birbirlerinden hoşlanmazlar. Ta ki bir...