ONCELİKLE BİR SALAKLIĞIMLA BAŞLIYALIM

678 49 33
                                    

İlk yaptığım salaklık scriptime ailemi yazmayı unutmuş olmam, evet ailemi yazmayı unuttum. Uyandigim zaman marinette'in odasindaydim. Odasında ki şenzlog benzeri şeyde yatıyordum. Julia metodunu deniyordum. işte saydım olumlama falan yaptım sonra birşeylerin düşme sesini duydum.

Birşeyler yere düşüyordu ilk başta korktum sonra odamdaki eşyalar düşüyor sanıp kardeşime bağırmak için sinirle gözümü açtım ve odamda değildim . MARİNETTE'İN ODASİNDAYDİM. Marinette masasından eşyaları düşürüyormuş yine okula geç kalmış ve beni uyandırmayı da unutmuş.  Heyecanla Marinette 'i cimdikledim sonra odasında ki eşyalara falan dokundum sonra çığlık atarak alt kata indim, Sabine ile Tom çığlık attığım için geldiler noldu falan dediler sonra bende onlara sarıldım. (Tom benden çok uzundu 3 katın falandı) bana garip garip baktılar kabus gördüm falan dedim sonra marinette'in odasına kaçtim.

Ben biraz daha heyecan çığlıkları atıyordum(bu sefer biraz daha sessiz ) sonra Marinette " Hannah salak salak hareketler yapma okula geç kaldık koş" dedi.  Merdivendeyken(Sabine ve Tom fırına inmişlerdi) Tikki çıktı dedi ki "Hannah çantan???" bende odaya çıktım çantamı aldım sonra okula gittik.

mucize Dr anılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin