Adrien ile evden kaçtıktan sonra başımıza neler geldi?🤡

166 29 2
                                    

Oraya gidişimin 3. ayıydı.
Okuldan sonra Adrien'ın çekimi vardı bende  sahne arkasında kendi halimde takılıyordum.
Çekimler bitti eve geldik.
Adrien'ın  çince dersi için bir hoca geldi. Neyse o dersde bitti sonra akşam yemeği falan yedik.
Evde odamda ki terasa bir sürü saksı koymuştum onları suluyordum falan(kafama estiği zaman suluyordum bazen 1 ay falan sulamadigim oluyordu unutuyordum)
Neyse ben bunu suladım sonra Adrien beni çağırdı ödev falan var dedi ben yapmamak için 72928282 bahane sıraladım ama zorla masaya oturttu.
Yan yana oturduk ben bundan bakarak yapmaya başladım, farkedince kızdı bana.
Bende internetten bakarak yapmaya başladım.
Neyse ben bitirdim bunu sonra kitapları çantaya çıktım.
saat 21:20 di (unutmadım çünkü orda geçirdiğim en korkulu akşamımdı galiba)
neyse ben dedim canım sıkılıyor napalım? biraz ne yapabileceğimizi falan tartıştık.

En son ne yapıcağımıza karar verdik
✨ EVDEN KAÇICAZ✨✨ (iyi bok yediniz)
Ben leydi yarasaya dönüştüm Adrien bana tutundu onun odasındaki camdan çıktık.
Neyse ben geri dönüştüm Paris'te dolaşmaya başladık ama bizim unuttuğumuz birşey vardı İKİMİZDE PARİS'İ TAM OLARAK BİLMİYORUZ.

Andrenin yanına gittik  dondurma yedik sonra birazdaha dolaştık ve bir zaman sonra sokaklar bana yabancı gelmeye başladı.
"Lan adrien hadi geri dönelim "dedim ama o da nerde olduğumuzu bilmiyordu neyse ben bulurum diye öne atılıp rastgele sokaklara girmeye başladım. Saate baktım 22:56 idi. sıçmıştık. TELEFON ÇEKMİYORDU??? şimdi Nathalie falan ararsam azar yerdim ama kaybolmaltan iyidir diye Nathalie'yi aradım telefon hiçbir şekilde çekmiyordu internet desen aynı sonra boşver buluruz biz yolu dedim sonra arkamda yürüme sesi duydum çaktırmadan arkama bakınca siyah kapşonlu bir adam gördüm???.
O an korkudan aklıma hiç dönüşmek falan gelmedi dondum kaldim çünkü Adrien'ın fanlari dizide görüldüğü gibi değildi, daha takıntılı ve korkunçlardı💀Adrien'a iyice yaklaşıp:
-"galiba takip ediliyoruz" sonra ana caddeye çıkan bir yer gördüm Adrien'ın elini tutarak oraya doğru koştum  sonra hemen bir binanın içine çektim onu. Orda ben dönüştüm o da dönüştü sonra bir şekilde evin yolunu bulduk (çatılardan Paris'e bakınca biraz yolumu bulabiliyorum) neyse biz camdan Adrien'ın odasına girdik .

Geri dönüştük kwamilere yemek verdik falan sonra birbirimize söz verdik birdaha evden kacmiyalum🙏🏻🙏🏻 diye ve yılbaşında tekrar kaçtık kısaca bizden adam olmaz.

mucize Dr anılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin