sıradan bir günüm nasıl geçiyordu?🌾

128 19 0
                                    

arkalr şimdi nkrmal günlerimde vardı. olaysız geçen günler. şimdi o günlerimden birini anlaticam.

oncleikle ders 8.45 da başliyordu ama bizim alarmlar 7.00 çalardı 8.00 kahvaltı yapar 8.20 evden çıkar arabayla(ilk aylar böyle oldu sonra bisikletle gitmeye başladık ben bisikletle olan bir günümü anlaticam)

7.00 alarmlar çalardı adrien uyanır hızlı bir duş alır üstünü başını giyer saçını tarardi.

7.30 adrien burnumun dibine peynir koyarak beni uyandırirdi. hemen hızlıca duş alır üstümü giyer sacimi tarardım.
çantamı alır yemek masasına giderdim.
8.00 kahvaltı yapardık (ben sabahları asla yemek yiyemem o yüzden ben sadece su içer ve uyanmaya çalışırdım ben uyandıktan sonra 1 saat kadar kendime gelemem) ben yemek yemezdim adriende hizlica yerdi.

8.15 bisiklete biner okula doğru surerdik.
arada yolu karıştırirdim ama olur öyle şeyler.

8.30 okula varirdik ben iyice kendime gelmiş sonunda uyanabilmişdim. ninoyla alyayla falan konuşurduk. ben jull'un yanına gider onla sohebt ederidm sonra ders zili çalardı.
8.45 ders başlardi herkes dersi dinlerken (ben ve Chloé dışında) ben acaba bu ders kime karişsam gibi planlar yapardım) genelde kim veya chloé ile uğraşırdim.yada ADRİEN ile. NEYSE ilk ders biterdi.
9.20 dersler 35 dakikaydi tenedusler 15 dakika. neyse ben canım sıkılırsa tuvalete saklanır derstenyada okuldan kacardim. işte okul biterdi 3 gibi.

okul çıkışı bizi arabayla almaya gelirlerdi çünkü adrienin çekimleri fln oluyordu. neyse ben genelde onla gitmiyorfum çünkü sıkılıyordum. neyse adrien giderdi bende bisiklet sürer ya  mari'nin fırınına gider,ya lukanin gemisine giderdim. bisiklet sürmeyi seviyordum. bir ara kaykay aldım ama onu çok iyi suremiyordum. neyse sonra saat 5.30 gibi eve giderdim adriende o saatte evde oluyordu. ben mari'nin fırında fln bişiler yiyordum. neyse 18.00 akşam hemegi yenirdi.

18.30 adrienin odasına giderdim. ödev falan yapardı bu bende onun yatağına uzabir telefonda birileri ile konuşurdum.
19.30 adrien ile sohbet eder, benim gizlice hetirdigim atistirmaliklari yerdik. kutu oyunu falan oynardık . adrienin odasındaki oyunları kynar takilirdik işte. evde birbirimizi kovalardik evi Survivor larkuru givi kullanirdik(birkere merdiven pervazindan kayarken yüz üstü yere kapaklandım çok acımıştı burnum) neyse sonra saat 22.30 olurdu pijamalarimizi giyerdik. beraber adrienin odasındaki banyoya girer dişimizi fircalardij sonra yatağa yatardik.(o gün az üşeniyorsam odama giderdim çok uşeniyorsam adrienin yatağında beraber uyurduk) adrien abim gibiydi hatta gibi değil direk abimdi. yemekhanede üzerime kahve döküldüğü zaman tam bir abi gibi davranmisti bunuda bir ara anlatirim. birisi bana çarptı ve üzerime sıcak kahve dökülmustu. bana hırkasını vermişti üstümü çıkarıp onun hirmasini falan giymistim. neyse bu başka bölümde anlatım.
sonra uyurdum işte kardes. bu kadar

mucize Dr anılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin