Nath ve Marc beraber bir çizgi roman yapıyorlardı bir defterde. beraber çizip beraber kurgu yapiyorlardi ama kurgunun çoğu nath'deydi.
Çizgi roman'ın baş karakterleri
Olivia(kız)
Louis(erk)
Hugo (erk)
bu üçü çocukluktan beri arkadaşlardi çok samimilerdi kardeslerdi yani. bunların süper gucleri vardı
Hugo hava kontrol ediyordu
Louis suyu kontrol ediyordu
Olivia toprağı kontril edebiliyordubirde
coraline
buda ateşi kontril ediyordu ama çizgi romana sknradan dahil oldubir yan karakter vardı ismi ruby'di. BENİM FAV KARAKTERİM BUYDU.
kızların erkeklere ihtiyacı olmadığını savunur, kızların güçlü olduğunu falan söylerdi. Ruby'i karate de çok iyiydi. siyah kuşaktı. buda iyiydi olivia'nin yakın arkiydi. bu 3'lüyle beraber savaşırdi(Hugo Olivia Louis)
BİRDEEEE KÖTÜ KARAKTER
LİANA
şimdi bu elementleri kontril edenlerin ensesinde bir taş vardı. Bu taş enselerindeki deriye yapisikti yani onu almak için orayı keserek çıkarmak gerekiyordu. liana bu mücevherleri almak istiyordu çünkü 4'ünü birleştirince çok güçlü olup dünyaya hükmedebilicekti. (klasik kötü isteği)sonra kitabın finalinde ÖLDÜ. nath önceden söylüyordu bana kurguyu sknra tüm sınıf okuykrdu. 3 gün boyunca nolur öldürme diye yalvardım. SONUÇ OLARAK NE Mİ OLDU?????
öldü....
liana oliviayi oldurucekti Hugo ve Louis o sıra bayılmış sekildelerdi. Olivia Hugo ve louisi bakarken liana bıçak fırlattı ruby bıçağın önüne atladı. sonra öldü. SAKA GİBİ BİR BİCAK GİRDİ VE ÖLDÜ? NEYMİS KALBİNE UAKİN BİRYERLERE GİRMİS BANANE FİLMLERDE 7-8 KURSUN ATİOLAE HOCBİSİ OLMUYORneyse sonra ben nath'a tepki gösterdim.
-VİCDANSİZ KÖTÜ YAZAR. EVİL, İNGİLİZCE OLARAK ŞEYTANsonra 6 gün kadar nath ile konuşmadım. gelip en son bana fav cikolatami verince barıştım.
BU ARADA MARC'A DA YALVARDİM AMA KURGUYU NATH'İN yaDifini onun degistiremieyicik dlaan söyledi. AY SİMSİ AKLİAM HELİCNE YİNE SİNİRLENDİM YAZAMİYİTUM????BİNU YAVASCA YAZİCAM:
kardeşler özür dielrim aklıma gelince yine sinirlendim Türkçeyi unuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mucize Dr anılarım
Non-FictionBEN SHİFTİNG BASARDİM. GERCEKTEN SAKA GİBİ AMA YALTİM. 1,5- 2 YİL KALDİM .(tamam sakinim) bu kitapta hatırladığım anıları yazicağım. !!!!!! UYARİ!!!!!! Bol bol aptallık,sakarlık içerir. şanssiz bir knsan olarak şans orda da yüzüme gülmedi. çok sal...