Kum adamla neler yaşadım?🏜️

128 13 54
                                    

O gün marinette'in evinde kalıyordum işte tikki nooroo'nun doğum günüymüş dalan gidebilirmiyim dedi izin verdi marinette (ben o sırada birşeyler yiyordum  ztn olayı bildiğim için dinlemedim) sonra dedidmki:
-Gizz'de gelsin, böylelikle wayzz'de mucize kutusuna girip daha güçlü iletişim kurabilirsiniz, Gizz başka bir kutudan olduğu için o mucize kutusuna giremezmiş. Olsun dedim wayzz ile sohbet eder yazık benim kwamiye dedim. Sonra Gizz tamam dalan dedi.(size hiç Gizz ile olan iletişimimi dalan anlatmadım ben??? Neyse Gizz genelde benden daha sakin biriydi sass ile karakterleri çok benziyordu)
Neyse bu arasa benim kwami yarasa olduğu için ışığı ve gürültüyü sevmezdi bu yüzden çantamda takılmayı tercih ederdi. Hep çantamda da kalmıyordu ama mari'ue gittiğimizde ışıktan uzak yerlerde tikki ile sohbet ederdi. Benim kwamim kızdı.

Neyse işte gizzde tamam dedi bunlar gitti. Bunlar gittikten sonra mari uyudu bense aşağı fırına inip kalan kruvasanlari aldım(sansliysam 3-5 tane kalıyordu ) neyse aldım onları marinin odasına çıktım o uyuyordu bende lukayi aradım onla konuşuyorduk konuşurken yedim onları . Neyse sonra kapattım baktım toz birşey üzerimizden geçiyor hemen kaçtım ben çünkü kabusum ne bilmiyordum, neyse ben kaçtım. Benim üstüme gelmedi ama bir baktım adrien marinj yatağa çıkıyor ay dedim hemen peşinden çıktım marinette çığlık attı terasına çıktı kapiyida kapattı bende üst kata çıktım adriena dönüp(tabiki adrien degilnkabus ilan adrien)
Ona dönüp;,
- Çekil lan trrek dedim bu cekilmedi bende tokat attım birtane cekil lam diye nasıl tokat attiysam (uykum vardı biranonce uyumak istiyordum uykuluykrn karışmayın bana) ben buna tokat atmistim bu salak düştü baktım heir yatağa çıkıyor bende terasın kapağını açmaya çalıştım marinette tutuyordu :
- SALAK MARİ ACSANA SU KAPİYİ HERİZEKALİ deidm. Sonr abitakti çıktım yukarı adrien kafasını çıkardı ayağımla kafasini aşağı itip jaoiyi kapattım.


Buna dönüp:
-akunali bize kabudlarimozi gösteriyor, dedim mari bana bakıp:
- Senin kabusun nerdeno zaman?
Dedi bende :
- ben kumu görünce kaçtım ama burda durmamaloyiz donusmemiz grk dedim.
Biz ustafunun evine gidiyorudk benim bisikletime bindik maride arkama oturdu ben:
- ustanın eci nerde ben bilmiyorum tarif et bana dedim sonra gittik(1 kere yanlış yola saptim sadece bence 1 kereden bişi olmaz )
Neyse sonra içeri girdik Gizz orda wayzz içeri girmiş ben dönüştum (o zamana kadar donudmrmidtim çünkü uykum vardı kendimde degilrim)
Neyse sonra tikki gekdu ustanin kabus ilan garidyanlarin ahleyerleri dlaan geldi.

Neyse biz bir çatının yanına hittik kara kedide ordaymis sonra kum adama saldırdık. Sonra kum adam bize kum atmaya başladı biz kactk sonra ub vuruldu gücü gitti yoyoyu aramadi sknda ziplamaya çalıştı ziplayamadi ve ben KAHKAHA ATTİM OWHSWHSİWBW.

Ziplamaya calismasi çok komikti bende kahkaha atarak gülmeye başladım sonra pat sırtımdan vuruldum. Arkamdan vurullanin etkisiyle Cat diye çatının üstüne düştüm . Sknea kalktim :
- seni aptal pis velet bana niye vuruyorsun kopke dedim. Skne baktım böcek çatının kenarından sarkıyor sonra düştü kedi kurtardı onu sonra kedinin üzerinden de kum geçti. Sonra benim kabus geldi....

BENİM KABUSUM BEN MİDİM. BENİM DÖNÜŞMEMİŞ HALİMDİ BANA:

-
*****(Gerçek adım) hadi gidelim, evimize, ait olduğumuz yere. Dedi sonra baktım portal açıldı? Mavi-mor bir portaldi benim kabusum olan ben portalı n içine elini soktu cr'deki yatağım gözüktü??? Ben içimden sıçtım diyordum. Sonra kabusum olan bana dönüp:
- HOSTTTT ULAN KİMSİN SEN BANA BUEDA YAKAN UAKAN SEYLER DİYOR SİKTİR GİT. Dedim bu beni kovalamaya başladı beni tutup portaldan içeri sokmaya çalışıyordu (benim Max kabus )
Neyse ben bunla uğraşırken kara kedi ile ub bisiler yapıyordu. Neyse bu bana:
- Herkesin öğrenmesini ister misin *****(gerçek adım) sen buraya ait değilsin, çok dinlediğin jenerik şarkısı vardı birtane hatırlıyor musun?sonra star kötü güçlere karsi'nin jenerik müziğini söylemeye başladı(evet çok dinliyorum, çünkü çok güzel. MELODİSİ hoşuma giidyor)

Ben biryanean ub ilr kk ye bakıp biryanean kabusumdan kaçmaya calisiyordum. Burda biryandan:
- Bu garip olucak, ve de biraz çılgınca buralı değilim başka bir boyuttan geldim bu garip olucak, keyifli zaman. Buralı değilim başka bir yerden wohoo diyordu sonra kara kedi ub ile yanıma geldi hadi gidip plan kuralım gibi bişi deid oan benim kabus:

- ****(gercekadim) BURAYA AİT DEĞİL,ONUN YERİ BASKA BİR EVREN, BASKA BİR HAYAT  Diyip kahkaha atmaya başladı. Bende kk'ye dönüp gidelim dedim. Bir yere saklandok. SONRA kk bin labusu olan ub geldi elinde kocaman bıçak hibi bişi ile geldi sonra çatıya kaçtık ub kara kediyi kenara çekti sonra kabus ub duvara vurdu ucu çıktı ub ucunu alıp zıpladı Lara kedi onu tutarak yukarı kaydirid yastığı kestiler sonra biri arkamdan beni tuttu benim kabusummus( benim gibi benim kabusumda deliydi kards )
Neyse sonra ben kabusum olan benle tartışmaya başladım şu şekildeydi:,
B:ben
K:kabus ben

B: host ulan ben buraya aitim ve evim burası
K: nah burası
B: bıraksana beni burda kaliyim işte ne güzel mutluyum
K: hayır burda kalamazsin evine gidiceksin
B: nah giderim ben buraya gelmek icin ne kadar uğraştım haberin varmı senin

Sonra bir baktım benim kabus gitti kara kedi bana dönüp:
- Gerçekten kabusun ile mi tartistin? Dedi
Bende evet tabikisi ne sandın haşmetli Hannah ben. Dedim
Sonra ub akumayi falan aldı sonra benle ub marinin evine gittik.

Mari eve gidince beni sorguya cekicekti o nediuir diye bende yalan düşünmeye başladım içimden:
- hadi Hannah deniz yıldızı Banu saniyesinde yalan uyduruyordu sende uydurabilirsin deidm ve BULDUM.

Eve geldik dönüştük mari  imuzumdan tutup terastaki sezlonga oturtturda ve :
- Hannah kabusun buraya ait olmadığını söylüyordu, ne demeye çalışıyor? Senin kabusum buraya ait olmadığın mi?
Bende hemen:
- marinette ben, ben bazen buraya ait olmadigimi düşünüyorum. Baksana ailem yok, kendi evim yok. Dedim(olmamasını çok sevdim bu arada ) marinette sozumu kesip:
- Sana böyle mi hissettiriyoruz, ben ben be lara ledi yakınız ve böyle hissetmiş olmalison ben özür dilerim dedi bana sarıldı aglamayq başladı.
Bende marinette bana sarılırken soritmaya başladım neyse sonra ayrıldı benden. Sonra uyuduk

KARDESLER KABUSUM BENİM CR'YE GİTMEMMİŞ. DAHA DOGRUSU HERKESİN SHİFTİNG YAPTİGİMİ ÖĞRENİP BENİMDE CR'YE DÖNMEM. BUNUDA KABUSUMOLAN BEN YAPİYORDU. Yani herkese shiftingle geldiğimi söyleyip cr'ye dönüyordum.
Bence kabusum ckm saçmaydı keşke önlem alsaydım bunun için . Ama çok zeki olduğum için önlem almamışım.

Neyse ki bunun hakkında çok soru sormadılar.

mucize Dr anılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin