Uğur böceği beni neden çöpe attı?🗑️🚮

406 34 29
                                    

Bir gün yine şu güvercin seven adam akumalanmıştı.
O kadar alıştık ki bazen eğlence olsun diye bilerek yavaş alıyorduk akumasinı
(5 dakika da alabilecekken 10 dakika da alıyorduk mesela)
Sonra biz böyle yan yana durmuş saklanarak güvercin adama bakıyorduk acaba akuması nerdedir diye. 
Ben en soldaydım ortada kara kedi sağda uğur böceği vardı yanlışlıkla uğur böceği kara kedinin ayağına bastı bende dedim ki:
- "Uğur böceği aynı performansı nikah masasında da bekliyoruz

Kara kediyle çak yaptık  ve uğur böceği beni sırtladı ve FIRLATTI????

Bir anda havalanıp çöp kutusuna düştüm. Kafamı çıkardım sonra uğur böceği kara kediye saldırmaya başlıyordu hemen benim içinde olduğum çöp kutusunu sırtladı sonra çatıların üzerinden kaçtı. Uğur böceği bizi kovaladı sonra kendine gelip güvercin adamın akumasını yakalamamız gerektiğini söyledi . Kara kedi korkarak beni yere bıraktı bende çöpün içinden çıktım. Uğur böceğinden 1 metre kadar uzakta durduk.

Akumasinı  aldık bu sefer elindeki kuş yemi poşetindeymiş. Sonra uğur böceği klasik görüşüz küçük kelebek falan dedi benle kara kedi ayaklarımızı götümüze vura vura kaçtık. Ama sorun şuydu benim gizli kimliğimi tüm Paris biliyordu(neden bende bilmiyorum) marinette'in odasına gittim dönüştüm evim olmadığı için arkadaşlarımın evlerinde kalıyordum o gün marinette'lerde kalıyordum. Dönüştüm ve sonra alt kata fırına indim saklanmam gerekiyordu yoksa marinette beni☠️☠️☠️.

Ben de fırında size yardım ediyim bahanesiyle önlük falan giydim kurabiye yapıyordum. Sonra marinette üst kattan geldi ailesinin yanında tabiki bana kizamadı. En son akşam oldu ecel terleri döküyorum.  Sırt çantamı aldım bugün Luka beni evinde kalmaya çağırmıştı dedim ve Luka'nın gemi evine kaçtim.

Oraya gittiğimde Luka direk beni eve aldı 2 gün onlarda kaldım. 2 gün hiç akuma saldırısı olmadı(çok şükür) sonra Tom ve Sabine beni onlarda kalmaya tekrar çağırdı benimde başka bahanem olmadığı için mecbur gittim(beni kendi çocukları gibi görüyorlardı başka yerde kaldığım zamam mutlaka beni arıyorlardı nasılsin iyi misin rahatmisin diye) neyse ben yine marinette'den o azarı yedim. Bence döverdi çünkü benim evrenimde marinette gayet bana şiddet uygulayan biriydi... şaka maka bir çimdik atıyordu . Ayrica bana rahatlıkla salak diyebiliyordu.
ama tikki onu biraz sakinleştirmişti o yüzden sadece 3 saat boyunca azarladı beni🥰🥰

mucize Dr anılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin