(benim abartma seviyesi)
AY HEP REZİL ANILARIMI ANLATTIM ŞİMDİDE NASIL ÖLMEK ÜZERE OLDUĞUMU ANLATİCAM....
öncelikle ben çok güvenlik önlemi almamıştım acıyı az hissediyorum gibi birşey de yazmadım ve olaylara çok müdahale etmek istemedim scripte anı falanda yazmadım herşeyi akışına bıraktım ama keşke birkacgane yazsaymişim.Şimdi bu mylene'nin babası pandomim adam akumalanmişti bizde bunla savaşıyorduk. sonra uğur böceği şansli tılsım attı ayakkabı kutusu geldi.kara kedi sopasıyla otobüsü durdurdu.
sonra uğur böceği bana dediki sivilleri uzaklaştir(insanlar bizi izliyordu (kahraman olmasaydım bende izlerdim bu arada)
neyse ben sivilleri uzaklaştirdim o sırada uğur böceği ile kara kedi de pandomim adamla savaşıyordu herkes baya uzaklaştı en son 4-5 yaşlaridna bir çocuk kaldı benim kanatlar olduğu için ucabiliyordum yerden 1-2 karış yükseğe uçtum çocuğu kucaklayıp annesine götürdüm sonra arkamı döndüm döndüğüm gibi karnımda bir acı hissettim.karnıma baktım KAN AKIYORDU???? HASSİKTİR DEDİM sonra elimle karnımı yokladim birşey vardı ama görünmez oldugunicin göremiyordum pandomim adam bana bişi firlatmiş uğur böceği ile kara kedi beni farketmedi. sonra bölümdeki gibi oldu Eyfel kulesi ni kesti pandomim adam sonra eliyle bişi yaptı ona doğru düşen kuleyi tuttu. benim karnımdaki her ne ise gitti ama kan akmaya devam ediyordu . ayaklarım guçsuzlesmeye başladı yere oturdum sonra yorulup uzandım. (o sıra içimden niye güvenlik önlemi yazmadım diye kendime sövüyorum+ eğer orda ölürsem geri cr'ye dönerim diye korkup yine kendime sövüyorum) uğur bckegi akumayi aldı güle güle küçük kelebek dedi sonra benim olmadığım geldi akıllarina(şükür paşam)
Bana baktilar ben yerde uzanıyorum yanıma koştular uğur böceği yanıma çöktü kafamı dizine flaan koydu şok olmuş ağlıyordu. kara kedi transa geçmis ayakta bana bakarak hareket etmeden duruyordu. uğur böceğinin ayaginin yanında şanslı tılsım bende dedimki:
-LAN UĞUR BÖCEĞİ SALAK MİSKN SANSLİ TİLSİMİ FİRLATSANA
uğur böceği sonunda beynini kullanıp havaya attı ayakkabı kutusunu. sonra karnımın uzerine uğur böceği şeyleri geldi iyileşti karnım. sonra ayağa kalktım (o sıra eksik olmayan şey neydi? HELİKOPTERLE CEKİM YAPAN CLARA YELLOZU) neyse ayağa kalkmıştım beni full cekmişler.neyse uğur böceği ağliyarak sarıldı bana. biz sensiz ne yapariz, sen bizim birtanemizsin falan dedi(beni çöpe attıktan sonra üzgünüm seni ciddiye alamıyorum) kara kedi sonunda transtan çıktı önce omzuma vurdu????- küpek ben burda ölüyordum sen bana-
vuruyorsun neyse omzuma vurduktan sonra sarildi bana sonra ağlamaya başladı şoku sonunda atlatmişş. oda benle duygusal konuşma yaptı sonra mucizeler bipledi falan.... neyse ben gabi'nin evinde kalıyordum ama dün mari beni evine yatiliya davet etmişti . yani onlarda kaldım ertesi gün pandomim akumalandi.sonra eve geldik uğur böceği birazdaha ağladi(kardeş ölen benim sen neden ağliyorsun) sonra odaya Tom ve Sabine daldı. onlarda bana sarıldı ağladi(hayatım boyunca ben bu kadar ağlamamisimdir herkes ağliyor)( ve kendimi çok değerli hissetmiştimmmm)
sonra ben artık eve gidiyim diyip çantamı topladım Gabi'nin evine gittim. Gabi de haberde görmüş beni eve girdiğim gibi yankna cagirdi salona ve şunu dedi:
-iyi misin?
GERİZRKALİ KİMİN YUZUNDEN YARALANDİM LAN APTAL DOMUZ
neyse bende buna sinirlendim :
-SENİN YUZUNDEN APTAL GABİ
dedim oda beni duymamazlıktan geldi haid git odana dedi.neyse bende odama gittim; ADRİENİN ODASINAAAA evet kendi odamdan çok adrienin odasindaydim.neysw içeri girdim beni gördü sarıldı bana sonda aglamaya başladı. oda 3 saatlik konužma yaptı:-
-daha dikkatli olmaliymisim.ben olmasan ne yaparmış falan. ben o sırada youtube kanalım için video fikri düşünüyordum.(evt bir youtune kanali açmiştim YouTube kanalimlanilgili bir bölümde gelicek)
neyse en son zirlamayi kesti yarın okul vardı bu yüzden uyumaliydik bende odama gitmeye üşendigim için sari'nin ldasindkai banyoda pijamalarimı giydim sonra onla beraber uyuduk. (çocukken de beraber uyudugümuz bir foto vardi kardeşden de öteydik biz)
neyse sabahın bilmem kaçında uyandık (ben tabiki uyabmadim skrna adrien uyandirma calişmalarina başladı BURNUMUN UCUNA CAMAMBERT KOYDU???) bende kokudan uyanmak zorunda kaldım.neyse okula gittim herkes benim yanıma gelip nasılsın, iyi midkn dihip sariliyordu rose ağlamisti falan bende en son sıkılıp tuvalete kaçtim. dersede girmedim tuvalette saklandım sonra çantamdan kameramı çıkartıp video çekmeye başladım video baslığı:
dersten kaçıp tuvalete saklandim. adriendan azar yedim beni babasına soylemekle tehdit etti bendeeeeee ONU TEHDİT ETMEK İCİN CEKTİGİM FOTOĞRAFİ GÖSTERDİM PUHAHAHAHAHA)
neyse sknra biz anlaşma yaptık kimseye soylemiyocektik.
kstenboyle bitti günARKADASLAR 2-3 gün anı yükleyemiyicem ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mucize Dr anılarım
Non-FictionBEN SHİFTİNG BASARDİM. GERCEKTEN SAKA GİBİ AMA YALTİM. 1,5- 2 YİL KALDİM .(tamam sakinim) bu kitapta hatırladığım anıları yazicağım. !!!!!! UYARİ!!!!!! Bol bol aptallık,sakarlık içerir. şanssiz bir knsan olarak şans orda da yüzüme gülmedi. çok sal...