KARDESSLER ben alya'nın evinde de kalıyordum ama bunu size hiç anlatmadım ve yokluğumu bu uzun anıyla kapatmak istiyorum (karşımda misafir var az önce odamda saklaniyorum annem tarafından zorla getirildim)
Neyse hemennn anlatıyorum.
Şimdi öncelikle alya'nın ailesini anlaticam.
Marlena(alya'nın annesi) şefti ve Fransa' da tanınan bir şefti. Başkan bourgeois'nın otelinde çalışıyordu. Sabah 7'de evden çıkıyordu. Eve geliş saati 21.30'du .
Alya'nın babası otis hayvanat bahçesinde çalışıyordu oda sabah 7'de evden çıkıyordu. Onun eve dönüş saati 21.30'du çünkü hayvanat bahçesi kapandığında hayvanların uyuması ile ilgileniyordu, ogün gelen ziyaretçi sayısı, girisde alınan ücretler falan ilgilendigi için o saatte geliyordu.
Alya'nın ablası nora(anansi) gerçek adı nora ama ona anansi diyorlar. Bengenelde usendigimden dolayı nora diyordum. Oda bir spor salonunda çalışıyordu sabah 8'de evden çıkıyordu. Akşam 22.00'da evde oluyordu.o bizden ailesjnden bağımsız takılırdı bir arardin Paris'in diger ucuna kosmus niye koştun? Diyorduk canım istiyor spor diyordu ZTN SPOR SALONUNDA CALİSİODUN?? neys eben bunlari tabiki kna söylemedim bir vursa ucardim. (Boyuda uzundu 185 falandı) neyse anansi genelde kafası hangi saatte isterse o zaman geliyordu.
Alya'nın kardeşleri ise başkan bourgeois'nın otelinde çalışanlara özel actirdigi özel okula gidiyorlardı.
Alya'nın ikiz kardeşleri Ella ve Etta 7 yasindalardi yani 1.siniflardi bunların okulu 8.00'da başlardı 18.30'da biterdi kahvaltı, öğle ve akşam yemeği icerirdi öğle uykusuda vardı. Her öğrenci bir müzik enstrümanı seçer ve onun dersini de alırdı. Normal okul dersleride görürlerdi ama + olarak yetenek dersleride alırlardı. Oyun saatleri falan vardı çocuklar ayaklarını kıçına vura vura okula giderlerdi. Cumarteside dahildi pqzar gunu tatildi.
Sabah otis çocukları alıp okula gotuturdu en erken 7.30 gibi okulda olmaları gerekiyordu çünkü kendi siniflwrini falan kendileri hazirliyorlardi. Kendileri temizliyordu. Çok iyiydi bende öyle bityerde okumak isterdim(temizlik dışında temizlikten mutlaka kaçardim ben)
Neyse otis onları bıraktıktan sonra hayvanat bahçesine giderdi. Kendi işlerini dalan yaparsi saat 18.10 olduğunda otelden bir çalışan (sofia'ydi adı) ikizleri ve kendi kızını alıp otele getirirdi. oteldeki çocuk oyun alanında oynarlardi . Saat 21.00 olduğunda çocuklari alıp eve gelirdi. Böyle yapmalarının sebebi çocuklar hem anneleriyle hemde babalarıyla zaman gecirebilsin diyeymis.Neyse biz alyalarda pijama partisi yapardık her kaldığımda bu yüzden cuma gününü seçerdik ertesi gün bize tatil ve sabah uyandigimisda evde kimse yok.
Neyse ben alyalarda kaldığımda mutlaka mari de gelirdi. Ben marinin evinde yada jull'un evinde kaldığımda azda olsa uyurduk. ALTA SABAHA KADAR UYUTMUYOR. Asla uyumamiza izin vermiyor mutlaka dedikodu yapıyor. Tüm okulu tanıyor herkesin hakkında dedikodu biliyor yani dedikodu mu yapmak istiyorsun Alya en iyisi. 5 dakikalık bir araştırmayla bile olayın doğrusunu bulurdu. En güvenilir kişi alyaydi yani. Kaldigimizda ne yapardık hemen anlatıyım
Alya'nin aile üyelerinden hepsi erkenden uyurdu. 00.00 da başlardı bizimki sabaha kadar sürerdi. Önce mısır patlatır, atıştırmalık bisiler yer içerdik. Film olarak TAVİKİ KORKU. ben korkmam (elektrikler gidince ey cinler ben geliyorum kendinizi hazırlayın. Diyip dans ederek evde dolaşıyorum)
Neyse biz izlerdik. Sonra alyanin favorisi benle marinin saçlarına değişik modeller yaparken dedikodu. Sonra makyaj yapardık. Sonra yüzümüzü siler temizlerdij.(Alya ben ve mari üzerinde bisiler denemeyi çok severdi. Mesela farla farklı göz makyajları debiyicek hop benle mari. Bizim günahımız neydi bilmiyorum.
Neyse işte gecemiz böyle geçerdi.
Sabaha karşı yine uyumamiza izin yoktu. Eğer ben yada mari uyursak tahta kalemiyle gözümüzün çevresini boyardi(özel tahtası vardı odasında mesela dedektif hikayesi okurdu hemen tahtasını açar katilin kim olabilecegini düşünürdü.
Neyse sabaha karşı artık uyumamak için direnirken Alya kutu iyunlari çıkarırdı bunları oynardık. Sonra alyanin ailesi evden çıkardı bizim onzaman uyumsmiza izin verirdi benle mari uyurduk.saat 12.00 olduğunda Alya bizi uyandirirdi sabah kusagindaki programları izlerdik kahvaltı yaparak.
Sonra kafamıza eseni yapardıkKARDESLERRRR SONUNDA KAVUSTUK KİM BANA BEDDUA ETTİ DOGRU SOYLESİN ONCE HERGUN GİYDİGİM TAM 3 PİJAMA BİR ANDA PACALARİ UZADİ
TELEFON ACAYİP YAVASLADİ TELEFONU SIFIRLADIM.
GMAİL'İ UNUTTUM. SONRA HATİRLADİM BU SEDER SİFREYİ KABUL ETMEDİ.
İNSTA HESABİ ACTİM NASİL MESAJ ATİCAM UNUTTUM KAC SAAT CEBELLESTİM
SONRA WATTPAD HESABİMA GİREMEDİM NORMALDE DUN GRCE GELCEKTİ BİLUM AMA BEN HESANA GİREMEDİM SİFRE KABULE TMEDİ
SONRA TİKTOK JESABİNW DA GİREMEDİM. SONRA AMCAM SNAPTEN HERGUN İSTEK ATİYOR KABUL ETMİYİCEM İSTE HERGUN NİYE DUZENLİ BİR SEKİLDE ATIYORSUN.
Kardesler insta hesabı açtım
Hesap ismi: Hannahkrds
Benle konuşmak ietiyenler vardı onlar için açtım. VE KESFET VOK GİVİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mucize Dr anılarım
Non-FictionBEN SHİFTİNG BASARDİM. GERCEKTEN SAKA GİBİ AMA YALTİM. 1,5- 2 YİL KALDİM .(tamam sakinim) bu kitapta hatırladığım anıları yazicağım. !!!!!! UYARİ!!!!!! Bol bol aptallık,sakarlık içerir. şanssiz bir knsan olarak şans orda da yüzüme gülmedi. çok sal...