yılbaşından sonraki gün neler oldu?🎄🤧

112 16 3
                                    

herkes birbirlerine hediyelerini vermiş sohbetler etmiş uno falan oynamıştık. neyse sonra herkes evine gitmişti bende üsenmedim o gün kendi odama gittim.(nasıl üsenmedim hayret ediyorum benim odam adrienin odasının yanındaydı odama gitmek için + 5 adım atmaliydim )
neyse ben odama gittim pijamami giydim banyoya gittim elimi yüzümü yikiyirdum sonra burnum akmaya başladı . neyse bişi olmaz deidm burnumi sildim uyudum.

BİLİN BAKALIM NE OLMUSTU??? köpek adrien beni kara düşürüp üzerime kar atıp sonra üzerime ciktigi için HASTA OLMUŞUM?!!!!  ertesi gündü ben zaten battaniyeyi kafama kadar çekmeden uyuyamayan birisiyim yine battaniyeyi kafama kadar çekmiştim.

pis sarı yatağıma zıpladı
-uyansana cadı saat kaç oldu sen hala uyuyorsun, dedi. ben de :
-beni rahat briak aptal muz ağacı, dedim sonra öksürmeye başladım. Ve aklıma geldi ben tabiki hastalikla ilgili önlem de almamıştım. BU AKLİMA GELDU VR İÇİMDEN SİCTİM, dedim.

oksurduğumu gören aptal sarı:
-Hannah,sen iyi misin? dedi. ne blm dedim. aptal sarı uzeirmden battaniyeyi kaldırmaya çalışıyordu bende tutuyordum üşüyorum diye. bir şekilde elimden aldı battaniyeyi . ona dönüp
-üsüykrum aptal sarı pipi ver şu battaniyeyi. dedim
sarı pipi elini alnıma yapıştırdı. Napiyon diyip bende birtane ensesine yapıştırdım. bana dönüp:
-Hannah ateşin var sen hasta olmuşsun, dedi.
hasta değilim diyip banyoya gittim kapıyı kapatırken ayağını koydu bende :
-Hayirdir muz ağacı benle beraber mi sıçıcaksin?
Ha diyip ayağını çekti. neyse banyodan çıktım:
-simdi beni rahat bırak muz ağacı uykum var ve üşüyorum dedim. :
-Sen hasta olmuşsun Hannah, nathalie'yi cagiricam diyip gitti.
bende adrienin yere fırlattığı battaniyeyi alıp geri yatağıma uzandım.

5 dkaima sonra adrien k9 köpeği gibi dalarak odama girdi.
ben rahatımı bozmadan uyumaya devam ettim. Adrien başıma geldi
-Hannah hasta olmuşsun uyumayi bırak hastaneye gidelim. dedi.

kafamı battaniyenin içinden çıkardım.
-Nathalie ben hasta falan değilim sadece yorgunum uykum geliyor bu yüzden çıkında uyuyim dedim.

Nathalie:
-Adrien öksürdüğünü ve ateşin olduğunu söyledi . Sadece kontrol edicem gerçekten hastaysan bir doktor çağırırız, dedi.

Neyse hasta olduğumu anladi Nathalie ben anlasın istemiyordum planım 1-2 saat uyumak sknra dışarı çıkıp küçük cicuklara kar atıp onları sinirlendirdi keten sknra kaçmakti. PLANİM SUYA DÜŞTÜ .

neyse bana ilaç fln yazıldı. Bana dinlenmem hetektigini yataktan çıkmamami falan söyledi ...(Hannah üzgün kcuuk veletlerle ugrasamayıcak)

Neyse ben yatakta uzanmış öylece hiçbirşey yapmadan duruyordum (fav aktivitemdjr hiçbirşey yapmadan yatakta uzanmak) slaak sarı da claisma masamın önündeki tekerlekli sandalyeyi baş ucumu koymuş oturuyordu.
-ne diye tepemde dikiliyorsun gitsene başımdan, dedim.
-Hannah sana bişey olursa diye burdayım. seni önemsiyorum ya daha da kötü olursan? hasta olman benim suçum dedi. bende
- Nası senjn sucun pis sarı dedim
-Dün seni kara gömdüm o yüzden hasta olmuş olmalisin bacakların açıktı dedi.
bende jeton düştü HAAAAA evet diyip sarı'nin ensesine bir şaplak attım.
-senin yuzunden planım suya düştü dedim.
bana :
-Ne planı? dedi bende veletleri sinirlendirme planımı anlattım bana bakıp:
-iyiki seni hasta etmişim o zmn dedi. bende ensesine bir şaplak daha atıp
-O zmana ben hastayken benim isteklerimi yerine getiriceksin,dedim oda tamam dedi.(gerçekten seviyor beni BENDE ONU SEVİYORUM ASKİM BEBEGİM CANİM ADRİM) neyse dedim ki bana su getir oda getirdi elinden bardağı alırken:
-Aferin, çalış köle, dedim. bana baktı sonra
-Hasta olman hatrina bu seferlik affediyorum yer cucesi dedi.

NEYSE BEN YAJLASİK 6-7 GÜN BU SEKİLDE GECİRDİM nryskei kar burdkai gibi hemen erimiyordu bu yüzden veletleri sinirlendirebildim.

kndna sonra birdha hasta olmuyucam ddedim ayahimi kolumu burktum bu şekilde sadece 1 kez daha hasta oldum oda 10.sinifin başları sonbahar yağmurunun altında adrienla iddiaya girip  oturduğum için hasta oldum(2 saat kadar yağmur altinda oturdum. sonuç olarka ben kazandım)

mucize Dr anılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin