karakterler nası kokuyordu??

138 16 9
                                    

dilabadem'in isteği üzerine karakterler nasıl kokuyor???

marinette: mari'nin favorisi çilekti. Çilek için delirirdi herşeyi çilekli alırdı. şampuan çilekli, duş jeli çilekli LİPBALMİ BİLE CİLEKLİ ALİYORDU???
bu yüzden çilek koktuğunu soyliyebilirim. kullandığı parfüm ise şekerli çileğimsi bişilsrdi.

adrien: reklamını yaptığı parfümü kullanıyordu. klasik erkek pardumuydu ama ağır değildi ferahti. ama eskrim antrenmanları dan sonra ebe gelip duş alana kadar ter kokardı(iğrenç)

Sabine ve Tom: bu ikili sabah saatlerinde un kokarlar. ama fırını açtıktan sknea KRUVASAN KOKUYORLAR ÇÜNKÜ EN CKM KRUVASAN SATİYORLAR. ama bunun dışında Sabine zambak kokardi Tom ise hafif bir erkek parfümü kullanıyordu.
Gabriel: ALLAH BELASİNİ VERSİN OYLE AĞİR BİR PARFUM KULLANİYORDUKİ YANİNA YAKLASİNXA BURNUM ACİYORDU.

nathalie: bir parfüm kullanıyordu ne kokusu bilmiyorum ama parfüm İM SO HOT diye bağırıyordu resmen. parfümü bjr renk olsaydı kırmızı olurdu.

Alya:  Alya kahveyi çok severdi ve kahve kokardı.

nino: hafif erkek parfümü ve ter karışımı bişiler kokuyordu. parfümü hoştu ama terle birleştiginfe hiç iyi kokmuylrdu dkhal olarak.

Ivan:  çok hafif bir erkek parfümü kullanıyordu bu da. kokusu neredeyse hiç alinmiyordu. ama terde kokmuylrdu.

nath: nath kuru boyayla birşeyler cizerdi bu yüzden hep kuru boya gibi kokardı. VE BEN KURU BOYA KOKUSU COK SEVİYORUM. (parfüm olarakta yine hafif bişiler kullaniyordu)

Marc: bu çocuk çok ferah kokuyordu. ama mürekkeple bişiler yapmayı severdi eli falan hep murekkepti murekkepte kokardı bazen. BEN MUREKKEP KOKUSUNUDA COK SEVERİM.

kim: BİRİ ŞU COCUGA DEODARANT VERSİN OGRETSİN ACAYİP İĞREMC TER KOKUYORDU BİRİNSAN HER SANİYE Mİ TER KOKAR YA? 3 SANİYE UERİNDE DURMADİGİ İCİN JEP TER KOKUYORDU İĞRENC🤢🤢🤢🤢
Max: Max zekiydi kim'in aksine deodarant kullanıyordu ama kim 'in ter kokmasino umursamiykrdu . o kdr zekisin insan deodarant diye bisiyin varlığını öğretir arkadaşına.

rose: sekerli parfümler kullanmayı çok severdi.

jull: NATHALİE GİVİ JARİKA HOT BİR PARFÜM KOKARDİ VARYA MÜKEMMEL

mylene: mylene deodarant ve parfüme karşıydı onun yerine çiçek toplar onlarla kendine parfüm yapardı. ama yaptığı bu parfümler güzel kokardı.

alix: abisinin parfümünü beğendiği için abisininkini kullanırdı. güzel ferah bir parfüm işte.

chloé: ACAYİP AĞİR BİR PARDUM KULLANİRDİ. BURNUM SİZLARDİ .
sabrina: leylakli bir parfüm kullanıyordu.

LUKA: ACAYİP İYİ BİŞİ KOKARDİ BU BOYLE ERKEK PARDUMU DESEM DEĞİL KADİN PARFÜMÜ DESEM DEĞİL AGİR BİR LARDUM DESEM DEGİL JAFİF PARDUM DESEM HİC DEGİL. güzel kokuyordu ama. mentol kokardı bazen

hatırladığım bunlar krds

mucize Dr anılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin