Öncelikle dediğim gibi ailem yoktu.
Adrien ile çocukluk arkadaşıymışız❓
(Benim haberim yoktu oraya gidince öğrendim)
Ben 2 ay kadar Luka,Alya, Marinette bunların evinde kalıyordum. Bir gün veli toplantısı vardı o gün öğleden sonra dersler yoktu veli toplantısı vardı.(Mesela burda veli toplantıları haftasonu yapılır ama orda öğleden sonra yapılıyordu öğleden sonra olan dersler iptal oluyordu.)
Bayan bustier'e dedim ki:
-"benim velim yok katılamam 😔😔(azıcık dramadan birşey olmaz.)
Sonra bayan Bustier dedi ki-" Hayır senin velin var"
ben dedim ne velisi??? dediki
- Gabriel agreste senin koruyucu ailen oldu falan dedi ben şöyle bakıyorum 🤨🤨🤨
Gabriel ile babam yakın arkadaşmış Gabriel benim ailem olmadığını öğrenince (paşam 2 ay boyucna hiçmi sormadın?) koruyucu ailem olmuş.
(Kardes bu bilgi yalan da olabilir bilmiyorum çünkü ailem hakkinda çok bir bilgiye sahip değildim.)Sonra toplantı olacağı için veliler içeri girdi Nathalie elinde tabletle girdi tablette Gabi vardı benle konuştu artık benim evimde kalıcaksın falan dedi bende tamam dedim (e zengin olucam nasıl evt demiyim) sonra dediki
-"Ben şimdi seninde velin olarak toplantıya katılıyorum sen eşyaları topla sonra Adrien ile arabaya bin Nathalie'yi bekle bende tamam dedim.
Sonra bir baktım kapıda Adrien.
Beraber Marinette'in evine girdik:-"Bekle 2 dakika odaya bakıcam oda müsaitse toplamama yardım edersin" dedim tamam dedi.
Hemen bir iyilik yapıp odaya girip adrienin tüm fotolarını topladım (2 dakika da toplamaya çalıştığım için bazılarını yırtmış olabilirim) neyse öyle topladım bir çekmeceye sıkıştırdım. Sonra Adrien'ı çağırdım zaten çok eşyam yoktu 1 sırt çantası birde kitaplarımı koyduğum ve tüm ıvır zıvır bokları koyduğum yeşil çantam vardı. Hemen topladık sonra çıktık çıkarken de Tom ve Sabine gittiğim için ağlıyordu?? neyse mutlaka bizi ara bizde tekrar kal falan dediler bende tamam dedim sonra bana sarıldılar (ölüyordum) arabaya bindik Nathalie geldi eve gittik.
Gabi karşıma çıktı benle konuştu(detayları çok hatırlamıyorum) bana oda ayarlamış Adrien'in odasının yanındaydı ama ben daha çok Adrien'in odasında takılıyordum orası ayrı konu neyse odaya girdim MUKEMMEL BİR ODA.
Bilgisayar masası vardı bir yatak vardı kocaman bir televizyon vardı .
Odamda bir merdiven vardı merdiveni çıkınca teras gibi biryer vardı.
Odam yeşil detaylarla süslenmişti.
Neyse sonra bana bir kredi kartı getirdi Nathalie al dedi artık senin.Adrien'in odasına girdim iğrenc bir şekilde peynir kokuyordu.
Sonra plagg ortaya çıktı (herkesin gizli kinligini biliyordum kimse de garipsemiyordu benimde mucizem vardı yarasa mucizem .)
Sonra Plagg ortaya çıktı Gizz(kwamim) ortaya çıktı falan biz Adrien'la sohbet ettik artık beraberiz falan dedim çok sevinmişti artık hep yaninda olan bir arkadaşı vardı.
ertesi gün oldu erkenden uyandık ama ben erken uyanmayı hiç sevmem kalkmadım bu yüzden Adrien beni uyandırmaya "BİRAZCIK" zorlanmış olabilir.
Ben okulu hiç takmıyordum dersleri dinlemiyordum full makara eğlence falan.
Hatta ilk gün ceza aldım.
Neyse biz uyandık adrien ben kahvaltı yapıyoruz beraber sonra Nathelie geldi birşeyler sıraladı eskrim çekim mekim (hergün yapıyordu ben hiç dinlemiyordum adrien dinlesin)neyse okula gittik adrien en ön siraya oturdu bende marinette'in arkasına oturdum(Ivan tek oturuyordu onun yanında ben oturuyordum) ama bazen marinette'in sırasına falan geçiyordum 3 kişi oturuyorduk bayan bustier bazen izin veriyordu (biraz kendimi acindiriyor olabilirim) neyde ama Ivan çok iyi bir sıra arkadaşiydi bazen ödevimi yapmadığım da (hiç yapmıyordum) Ivan gizlice ondan bakarak yapmama izin veriyordu yada adriene yaptırıyordum ödevimi bugünlük bu kadar başka anılarımı anlatirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mucize Dr anılarım
SaggisticaBEN SHİFTİNG BASARDİM. GERCEKTEN SAKA GİBİ AMA YALTİM. 1,5- 2 YİL KALDİM .(tamam sakinim) bu kitapta hatırladığım anıları yazicağım. !!!!!! UYARİ!!!!!! Bol bol aptallık,sakarlık içerir. şanssiz bir knsan olarak şans orda da yüzüme gülmedi. çok sal...