Ben tüm gün uğur böceği ile kara kedi editleri izliyen birisiyim.
Andre'nin (dondurmacı) akumalandığı bir bölümde araba geliyordu şansli tılsımdan.
Gittiğim ilk günlerdi 2.haftam falandı işte biz savaşıyorduk bununla sonra şanslı tılsımdan araba geldi bindik arabaya uğur böceği şoför koltuğuna oturdu onun yanına kara kedi bende arka koltuğa geçtim.Helikopterle çekim yapıyormuş Clara ,(sarı saçlı helikopterden çekim yapan muhabirin ismi) ben görmemiştim.
Sonra uğur böceği arabayı sürerken plan düşünüyordu.
Bende camı açtım kafamı dışarı çıkartıp bağirdim:
- " I WOKE UP IN A NEW BUGATTI WOW WOW ..(fazla edit izliyince böyle oluyor...)
Bu sırada beni cekmişler .
O zamanda benim bir adım yoktu işte mesela uğur böceği, kara kedi, mor kaplan ama benim adım yoktu.
Sonra haberde manşet olarak deli kahraman yazmişlar....
NE DELİLİĞİMİ GÖRDÜN????
Ben bağırdıktan sonra uğur böceği kızdı bana
-" gir içeri aptal " dedi.
Bende mecbur girdim sonra :
- plan ne? dedim uğur böceği:
-"sen özel gücünü kullanıp onu sağır ediceksin gerisini de benle kara kedi halledeceğiz"dedi.
Bende özel gücümü kullanmaya hazırlandım arabanın üstüne çıktım
özel gücümü şöyle kullanıyordum sopamin ucundaki topla akumalıya nişan alıyordum sonra sopanın ucunda ki topa doğru çığlık atıyordum (çığlığı kimse duymuyordu sadece akumalı duyup kulaklarını kapatıyordu)
Sonra uğur böceği ile kara kedi bişiler yaptılar ben o sırada gökyüzündeki helikopteri görüp el salladım.(hala arabinin üstündeydim.) neyse sonra ben habere bu şekilde çıkmışım...ertesi gün oldu ben haberleri falan gördüm hep okuldakiler deli kahraman diye benle uğraşıyorlardı.
Sonra güvercin adam yeniden akumalandi.
İşte dönüştüm onun yanına gittim uğur böceği ile kara kedi onun başında savaşıyorlardı.
Neyse bende gökyüzüne bakıp helikopteri aramaya başladım ve BULDUMMMM..
Sonra uçtum (kostümün yarasa kanatları olduğu için ucabiliyordum) helikopterin oraya gittim sonra Clara ile röportaj yapmaya başladım sonra kendime ad buldum LEYDİ YARASA evet biraz saçma ama deli kahraman olarak anilmaktan çok daha iyi.
Neyse sonra bensiz akumayi yakaladi uğur böceği ile kara kedi sonra bende çak bakalım yapmak için aşağı gittim uğur böceği BENİ AZARLAMAYA BASLADİ????Akumalı varken ben nasıl röportaj yaparmişım. sonra çak bakalım yapıp dağıldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mucize Dr anılarım
غير روائيBEN SHİFTİNG BASARDİM. GERCEKTEN SAKA GİBİ AMA YALTİM. 1,5- 2 YİL KALDİM .(tamam sakinim) bu kitapta hatırladığım anıları yazicağım. !!!!!! UYARİ!!!!!! Bol bol aptallık,sakarlık içerir. şanssiz bir knsan olarak şans orda da yüzüme gülmedi. çok sal...