sınıfça New Yorka gittiğimizde neler yaşadık?✈️

195 26 14
                                    

UZUN BİR ANİ YÜKLEDİM KEYİFLE OKUMALAR

biliyorsunuz New York Özel bölümü vardı. 9.sinif sınavların baslamasina 3 hafta vardı. New York'ta gidicektik. Gabriel benle adrienin gitmesine izin vermemişti ama marinette sayesinde gittik. neyse adrien marinette sayesinde gittiğimiz için marinette'e çok minnettardı bu yüzden aynı New York özel bölümündeki gibi davranıyordu. neyse en baştan anlatıyım


Öncelikle benim yüzümden otobüsü az kalsın kaçırıyorduk.valizimi almayı unutabilirim ama adrien salağıda hiç valizin nerde diye sormadı. neyse biz geri döndük valizi aldık(bu arada sadece 1 sırt çantası kadar kıyafetim olduğu için bir ara Alya ve marinette ile alışverişe çıkıp kıyafet aldım birsuru -gabinin kredi larti sağolsun - / cebimde para hep vardı ama gabi'nin parasını harcadim o an keyfinin kahyası öyle istedi/
neyse biz valizi aldık bindik bizim gelmemiz için otobüs beklemişti böylelikle ben adrien marinette (biliosunuzngec kalmıştı Luka yetistirmisti benim Dr de lukayla aynıydi ilişkileri sadece Luka benden hoşlanıyordu)

neyse bız bindik uçağa gittik ben cam kenarında oturuyordum ve şansıma YANİMDA KİMSE YOKTU. (sonra marinette salağı yüzünden adrienin yanjna gectim ama olsundu) neyse ben oraya yerleştim uçak havaya kalktı bende marinettenilr adrienin yakinlasacagini bilsigim icin gizlice çekmeye başladım (adrien'larin oturduğu sıranın 1 önünde çaprazdaydim) ben telefonla gizlice çektim hepsini💪💅 . sonra marinette alyadan yardım istedi bende benimle yer değiştirebileceğini söyledim. sonra adrienin yanına geçtim.

yolculuk güzeldi ztn bizim koruma kulaklık takip meditasyon şeyimi ne onu dinliyordu(bubarada çok komikti New York Özel bölümü izlerken o sahnelerde aniriyordum) neyse ben yanımda sırt çantası almıştım o yanımdaydı bavul yerine koymadım. içinde GİZLİCE ALDİGİM ABURCUBURLAR VARDİ. adrien model olduğu için abur cubur kruvasan tarzı şeyler yemesi yasaktı haftada 1 az miktarda yiyebiliyordu ben ona camtamdkai zulayi gosterdim. koruması izin vermezdi ama meditasyon mudur nedir ona daldığı için çıkarıp yedik.(göz hakkı arkadaşlarada dağıttım ) neyse yedik biz sonra gece oldu herkes zibarirken benle adrien uyumadık (neden bilmiyorum espri yapıp gülmemek için kendimi tutup boğuluyorduk)

sonra aklıma geldi benim marinette ile adrieni birleştirmem gerek acaba nasıl yapabilirim. bunun ağzını biraz aramaya çalıştım. sence marinette nasıl bir kız? dedim iyi bir arkadaş dedi. İYİ BİR ARKADAS DEDİ????!!! neyse ben kaşlarımı catarak doğru söyle dedim doğruyu söylüyorum zaten diyince peki dedim.sonra hadi manzaraya bakalim diyip kaldirdim bunu baktım marinette de orda yanlışlıkla düşüyormuş gibi yapıp adriena doğru düştüm ama sadece kolumu "CARPTİM" kolum çarptığı için marinette'in üstüne düştü. bende hemen fotolarını çektim. (evet heran tetiktrydim burda adrien ödevlerimi yapsın diye tehdit etmelik fotograf olmalı elimde)
neyse sonra adrien kalktı bende :
-AYYY özür dilerim dusuyordum o yüzden adriena çarptım dedim.
neyse sknra şu kötü adma heldi uçak biraz yan döndü bu sefer marinette adrienin uzeifne düştü ama ben o sırada fotoğraflarini çekemedim çünkü bende marinette'in uzeirne düşmüştüm . yani adrien altta kaldi . (altta kalanın canı çıksın) neyse benle marinette kalktık bir baktık NEW YORK KAHRAMANLARİ.

ben bunlara el salladım neyse güvenli bir şekilde otele gittik sırada en büyük adrinette shipperlerinden biri vardı
✨OTOMATİK KAPİ✨ neyse ben olacakları bildiğim için hemen telefonu aldım elime bunları videoya çektim. sonra ordan çıktık odaları falan öğrendik Gabi benle adrienı aynı odaya aldirmisti yanımızdaki odada da bizim goril koruma vardı. biz parti olduğunu öğrendik. Sabrinaya da kısmet çıkmıştı.  neyse biz gizlice partiye sizarken o robot kızla kartal mucizesi alan kızın odasına saklandik.(ben mari adrien) sonra ben bu robot kızla kartal mucizeli kızla tanıştım benfe süper kahramanim dedim internetten fotolarımı gösterdim (çoğu yaptığım salaklık anlariydi ama 2-3 tane havalı fotoğrafim vardı) neyse sonra biz partiye sizdik . Ama ben çöpçatan olarak Sabrinayla o çocuğu bir araya getiricekrim.

sabrınaninmi sabrinanin odaya gidip sabiyi cagirirken bende gittim Chloe sabinin gelmesine izin vermedi bende çözüm buldum. Hemen telefonumdan kamerayi açtım chloenin yanına koşup elimle saçını bozdum sonra yanına geçip selfie çektim. :
-eger sabinin bizle gelmesine izin vermezsen bunu instaya atarım dedim(instam vardı ve arkadaşlarimin ifşalari ile doluydu💅💅)
oda beni tehdit etti babamı aricam falan dedi bende DAHA BUYUK TEHDİT ETTİM :
- uğur bkcegine söylerim birdaha sana arı mucizesi vermeyiz dedim oda mecbur sabinin gelmesine izin vardı(sabrina yazmaya üşeniyorum sabi yazıyorum)

partiye gelduk sosisli sandviç satan adam gelmişti nino Alya adrien mari ordalardi hemen kostüm bende yicem diye sonra 1 sosisli sandviç kaldı onuda 3e böldüm bir parça adriye 1 parça Mariye verip yedim sonra uçtuk. :
-adrien , mari hadi dans edin aynı chloe'nin partisinde ki gibi " dedim marinette salağı geriye doğru gidekren benle adrien onun elini tuttuk sonra bu ikisi dans edekren bende videolarını çektim.

neyse biz uyumaya geldik birrrr güzel uyuduk. ertesi gün oldu kahvaltı yapicaktik otelin restoranında hemen alyanin yanjna gidip çektiğim tüm adrinette momentlerini gösterdim. sonra kahvaltı ettik müze mıdır nedir orayai gezdik ama hezerkende alyayla plan yapıyorduk. sonra bölümdeki planın aynisini yaptık ama tek fark gizlice bende odaya giricektim.


bizi odaya kitlediker (Alya ve nino benim odada olduğumu bilmiyorlardu) neyse aynı bölümdeki gibi oldu ben dönüştüm marinette adrien dönüştü. neyse herşey bölümdeki gibi oldu kara kedi robot kıza kedi klizim yapicakken ben telekinezi yaparak engelledim. (telekinezi gücümü kullanarak onu ildugu yerde tuttum) robot kızı kedi klizimlemedi ama gücümüzün tehlike olduğunu söyleyip mucizelerimizi istediler bizde kaçtık ama şöyle birşey vardı ben telekinezi gücümü kullandığım için burnum kaniyordu ama her zamankinden fazla kanıyordu neyse biz kaçtık marinette'le otelin yanındaki bir binanın içine girip orda dönüştük benim kwamimde çok gucsuzlesmisti hemen yeşil çantamdan bişiler yedi benim gözüm kararmaya başladı Mariye tutundum otele girdik.(arkadaşlar siz benim gibi mal olmayin telekinezi düşünün ben eleveni ve telekinezi düşündüğüm için burnum kanıyordu. life app olmadığından duzeltemedimde)
neyse ben odaya geçtim mari gitti adrien geldi ben yatakta uzandım .


adrien benle ilgilendi bana cikolata getirmişti sarım. sonra ben bir yarım aaat kadar uyudum sknra sınıfın yanjna geldim.herkes olanları ogrendiği için iyi olup olmadığımi soruyorlardı(YA BEN BU SİNİFA ÖLÜRÜM BENİM CR DEKİ SİNİF NİYE BU KADAR KOTUYDU APTAL ZORBA ORANGUTAN DOLUYDU???) neyse ben herkese iyiyim dedim sonra :
- E HADİ NAPİYORUZ BÖYLE BOŞ BOS OTURUCAK MİYİZ??? diye sordum bir müze gezicek mişiz. neyse gittik gezdik.Sonra Gabi salağı aynı bölümdeki gibi yaptı herşey öyle gelişti tek fark BEMDE VARDIM 💅💅💅 benim özel.gucum sayesinde New Yorkun kahramanlarını kolayca yakalayabildik.


Gabi araba gönderdi:
- New York hoç güvenli değilmiş arkadaşınıza uyarak hata yaptım dedi bende bağırarak:
- GABRİEL AMCA PARDON DA NEW YORKTA HAWKMOTH (BURAYİ VURGULAYARAK SÖYLEDİM) SALDİRİSİ İLUCAGİNİ MARİ NERDEN BİLSİN? AYRİCA BİZE AKSİYON LAZİM BİZ GENCİZ " dedim. ( normalde özel bölümde adrien ucaktayken robot kız gelip adriena mucizesini geri verip New York kahramanlarını kurtarıyorlardi ama benim dr'de öyle olmadı ) biraz karışık bir gündü kısaca. neyse biz arabaya bindik uçakla Paris'e geri döndük sınıf 3 gun daha kaldı orda.

NEW YORK MACERAM BU KADARDI BEN COK SAKARLİK YAPMADIM BU GEZİDE.

mucize Dr anılarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin