şimdi biliosunuz kim mari'ye şaka(???) yapmıştı kızda trawma.olmusru bende bu yüzden kime çok sinirliydim. hersekilde uğraşıyordum onunla. yilbasinda hediye olarak karpuz kabuğu verdim, kek diye toprak yedirdim, yemekhanede yemek tepsisi ile yüzüne vurdum ve birçok şey.
onla çok fazla uğrasiyordym yani.10.sinifin başında yanıma gelio ayaklarıma kapanip:
-Lütfen affet beni sana ne yaptım hiç bilmiykrum ama artık yeter lütfen affet beni yaptıklarından çok sıkıldım. lütfen affet beni dedi. (İSTE BOYLE AYAKLARİMA KAPANİCAKSİN ASLANİM)>neys ebende dedim affederim ama şartlarim var. ve hemen şartlarımi sıraladım.
1-) gidip mari'den özür diliyoceksin ve bundan sonra mari'nin koruması olucaksin. Özellikle chloéye karşı AMA SADECE BEN OLMADİGİM ZAMANLARSA BEN BARKEN SANA DÜŞMEZ.
2-) benim kölem ve devem olucaksin. (boyu gerçekten çok uzundu sınıftaki en uzun kişiydi ve benfe bjraz kısa olduğum için arada 35 cm kadar vardı.
3-) hergün favori cikolatam hazır olucak hergün getirip sirama koyucaksin.
diğer şartları sonra söylerim dedim.
oda tamam kabul ediyorum lütfen bundan sknra benle uğraşma dedi.sonra tamam o zmana taşı beni deve diyip omzuna çıktım.
sonra hadi yemekhaneye arklarimin yanina hotur beni dedim. (çok iyiydi uzun boylu olmak güzelmiş)yemekhanenin girişinde dur dedim. içeri girdiğimizde
destur diye bağır ve Hannah sultan han hazretleri yemekhaneye giriş yaptı de dedim. aynısını yaptı (Alya vifoeya çekti Alya varya tam bir RÖNTGENCİ SAPİK) herşeyi vifoeya alıyor hicbirseyi kacirmiyor ama neyse sonra vidoeyu instaya atmıştım.neyse bu böyle içeri hridi hetkes bana baktı bende
-yeni devem nasıl ey halk, dedim
herkes gudkunsknra bizim sknifin yanına gittik şimdi indir beni dedim nasıl indircem dedi
neyse adrien ve ninonum yardımıyla omzundan indim.
sonra şimdi marinj ayağına kapinip kzur dile dedim Alya videoya alırken kim özür diledi.sonra bunu instaya atıp:
-işte böyle özür diletiriz ayağını denk al kimsin lan sen . dedim. neyse jdte ondan sonra kim benim devem ve kölem ildu yurumeye üşendigim zaman(günde 20 saat) onun sırtına çıkıyordum tasiyodu beni)işte deve kimin hikayesi biyle. Ama sonra kim iyi odlu abya iyi sınıf arkadasiydi sadece zorbalığı şaka sanıyordu ama Onuda düzelttim.
sonra birgün yine bunun sirtindayken
ben: kim yılbaşında snaa karpuz kabuğu veren vardiya
kim:evt
ben:o kişi bendim haketmistinneyse kısaca deve kim'in zorlu bir okul yılı oldu...
SİZE ZORBALARİ ZORBALAMAYİ COK SEVİDGİMİ SOYLEMİS MİYDİM???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mucize Dr anılarım
No FicciónBEN SHİFTİNG BASARDİM. GERCEKTEN SAKA GİBİ AMA YALTİM. 1,5- 2 YİL KALDİM .(tamam sakinim) bu kitapta hatırladığım anıları yazicağım. !!!!!! UYARİ!!!!!! Bol bol aptallık,sakarlık içerir. şanssiz bir knsan olarak şans orda da yüzüme gülmedi. çok sal...