¶ Ceza (Part 2)

28.6K 410 193
                                    

Herkese uzun bir aradan sonra tekrar merhaba,

Panomda ufak bir açıklama yapmıştım neden bölüm gelmeyeceğine dair o yüzden şimdi burada uzun uzun konuşmaya gerek yok.

Bölüm önce bitti, uzun sürecek sanıyordum fakat bitirince direkt atmak istedim. Yorumlarınızı bekliyorum.

İyi okumalar dilerim hepinize <3

(BÖLÜM +18 İÇERİKLİDİR.)

(Ceza Part1ʼin Devamı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ceza Part1ʼin Devamı)

Aralık dudaklarım dudaklarına bir milim kadar uzakken, "Bunun ceza olduğuna emin miyiz?" diye fısıldadım. Dudakları beni susturmak için dudaklarıma saldırdı. Eli enseme çıktı ve beni kendine daha çok bastırdı. Alt tarafımdaki baskı daha da artarken ağzına inliyordum kendimi sıkmadan.

Üstümdeki tişört ve sutyen bir anda yeri boyladı. Kot pantolonumun düğmesiyle oynarken bir saniye bile dudaklarımı bırakmadı. Omuzlarımı tutarak yüzümü duvara bakacak şekilde döndürdü.

Pantolonumu dizlerime kadar sertçe indirdi. Benim de yardımımla sadece alt iç çamaşırım kaldı bedenimde. Onun giyinik olması sinirimi bozmuştu. Bunu anlamış gibi bir çırpıda tişörtünü çıkarıp yatağa doğru savurdu.

Belime bastırarak kalçalarımı dışarıya doğru çıkarttı. Elleri hâlâ belimi tutuyordu. Yüzü kalçalarımın hizasındaydı. İç çamaşırımı kenara kaydırıp eliyle girişimi okşadı. Bu hareketi ile kalçamı salladım bana daha çok dokunmasını belli ederek. Anında çekti elini ve beni yarım bıraktı. Hüsranla yüzüne bakarken herhangi bir duygu belli etmiyordu.

"Göğüslerini duvara bastır." dedi sert sesiyle. Belime bastırıp zorladı iyice duvara yapıştırdı. Göğüs uçlarım soğuk duvarla buluşunca bir titreme geldi bedenime. Eline tükürüp girişimi sertçe okşadı. Ağzım zevkle aralanırken çamaşırım ayaklarımın dibine düştü. Ömer yüzünü kalçalarımın arasına gömerek sertçe emmeye başladı beni. Ellerimi ağzıma bastırıp inlemelerimi susturmaya çalıştım çünkü evde Aras ve Umut vardı fakat pek de başarılı olduğum söylenemezdi.

İki eliyle kalçalarımı çekiştirerek sıktı ve tokatladı. Dişleri vajina dudaklarımı çekiştiriyordu. Dizlerim zevkten bükülürken sertçe kalçalarıma vurup dilini içime it ittirdi ve tükürerek ayağa kalktı. Pantolonun kemerini çıkardığını anladım gelen sesten. Pantolonunu çıkardı ve baksırıyla kaldı. Yerde olan bakışlarımdan çıplak bacaklarını görebiliyordum. Daha sonrasında kemerin kalçamda yakıcı bir şekilde vuruşunu hissettim.

Acıyla inleyerek kafamı yukarı kaldırdım. Saçlarımı çekerek kafamı omzuna yatırdı. "Acıdı mı?" diye sordu nefes nefese cevabımı beklemeden bir kez daha vurarak. Kalçamı bir eliyle ayırarak vajinama vurduğunda zevkle inleyerek ellerimi geriye doğru uzattım ve boynuna tutundum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

train me (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin