Ne olursa olsun
Gülümseyerek bakabiliyorsan hayata.
Kazanan sensindir.🍁🍁🍁
Saliha ilk günkü gibi heyecanlı değildi ama tedirgindi.
Bir okulda tanınmak yada mimlenmek en son istediği olan şeydi.
Hiç iştahı yoktu
Ne olursa olsun.
omuzları çökük başı eğik durmayacaktı.
Bu duruş şekli insanı zayıf gösteriyordu.
dimdik duracaktı.
Havalı gözükmekten hoşlandığı için değil karşısındakine taktığı başörtüsünden gurur duyduğunu göstermek istiyordu..Rabia uykusunu tam olarak alamadığından yakındı.
Hala yabancılık çekiyor olmalıydı.Saliha elindeki şalı aynaya bakarak takarken
"Bu başörtüsü mü?
farkımız neden empati yapamıyorlar?
bunu düşünüyordu..İki Kafadar pastaneden poğaça alarak karınlarını doyurmaya çalıştı.
Otobüse bindiklerinde dünkü delikanlıya rastladılar.
İlginç bir tesadüftü.-Hayırlı sabahlar yine karşılaştık.
tesadüf sayılmaz.
sonuçta bende Boğaziçi Üniversitesinde hukuk okuyorum.
Bu arada ben Yusuf.Saliha kafasını sallamakla yetindi.
her gün karşılacaklarını söyler gibiydi.Kumral hafiften kirli sakallı delikanlı Salihaya bakmamaya çalışarak konuştu;
- muhafazakar gençlik kulubünün başkanıyım belki duymuşsunuzdur.
delikanlı utangaç mı dindar mı anlıyamadı Saliha.
bu çocuk ona ilgi duyuyor olabilir miydi?
Ne zaman görmüştü?
hele ilk günü bu kadar sıkıntılıyken delikanlıyı hiç farketmemişti bile.-Karşına çıkıyorum diye Yanlış anlamanı istemem Çağdaş gençlere karşı
İsterseniz size okulda yardımcı olabilirim diye ekledi.Saliha tanımadığı bir erkekle otobüste muhabbet etmekten pekte memnun değildi.
Rabişin muzur muzur gülmeside cabası.- Teşekkür ederim ama daha sizi tanımıyorum,arkadaşa da ihtiyacım yok diyerek Rabişi işaret etti.
Yusuf fazla ileri gittiğini düşünerek Özür diledi.
- Saliha hanım biz müslüman din kardeşiyiz diğer kesime karşı birbirimize destek olmak zorundayız
daha fazla açıklama yapmadan önüne döndü.
Saliha neden?
diyordu.
İçinden neden bu ülkede ırk din siyaset ayrımı insanları birbirine düşman ediyor.
neden insanlar birbirlerinin fikirlerine saygı duyamıyor..?
Herkesi olduğu gibi kabul etmek bu kadar mı zordu?- Bayağı yakışıklı çocuk üstelik hukuk okuyormuşş.
- Rabiş ne ima ediyorsun acaba ?
- Yusuf diyorum..
yakışıklı diyorum seninle ilgileniyor gibi diyorum.- Ne alaka o sadece kulubüne katılmamızı istiyor o kadar
-öyle mi diyorsun?
- Evet öyle Rabiş başka bir şey yükleme hemen.
hadi git derse geç kalacaksın.Rabia hala gülüyordu.
Saliha sınıfına doğru giderken Rabişten ayrıldığına hiç bu kadar içerlememişti.
Neyseki Gülçin ile buluştu istemediği halde İsayı da gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SOL YANIMSIN
روحانيات"Aşk bulunmaz Aşk sizi bulur...." .....loretta young.... Özgürlüğe kanat çırpmak istediğimiz zamanlar artık geride kaldı. PSİKOLOJİ ile ilgilenenlerin ilgisini çeken bir kitap İsa türbanlı kızı hiç bu şekilde hayal etmemişti . bembeyaz bir ten...