60.Bölüm Acı haber.

4.1K 278 16
                                    

      BİR HAFTA ÖNCESİNDE

  Karanlıktan aydınlığa doğru çıkan yolda adımlarını hızlandırmıştı.
   İsa şimdiye kadar hissetmediği huzurla kalbinin dolduğunu farkediyordu.
    Bunlar hep sevdiği kız sayesinde olmuştu.
  Her hangi birine aşık olabilirdi insan,ona olan aşkı için acı çekebilirdi.
  Fakat onların ki sadece aşk tan ibaret değildi
   İsa Saliha ile ilk karşılaştıkları zamanlarda anlaşamazken bile yanındayken mutlu huzurlu hissediyordu.
   İnsan birini sever fakat yanında tedirgin, huzursuz hissediyorsave  rahat davranamıyorsa buna ne kadar katlanabilirdi ki.?
İsa Salihanın yanında yalnızca huzurlu değil güçlü hissediyordu.
Onunlayken yenilmez oluyordu ve zaman hızlıca akıp geçiyordu adeta...
  İsa okuduğu kitabından başını kaldırıp onun gibi kitap okuyan Salihaya bakıyordu...
Ders çalışırken ciddi bir ifade alırdı Saliha...
  Bu yeni başlayan mutlu ortamın değişmemesi için Türkiyeye döndüklerinde arkadaş ortamının değişmesi gerekiyordu İsanın...
Aslında İsa yeniden Yusuf ile dost olmayı düşünüyordu ama tereddüt ediyordu...

- Bir sorun mu var aşkım ? canın sıkkın gibi görünüyorsun.

- Zaman hızlıca geçiyor yakında Türkiye ye geri döneceğiz ben de yeni durumumu düşünüyorum ve arkadaş çevremi.sanırım yeni arkadaşlar edinmeliyim.

- Dostlarına tamamen sırt çevirmen doğru değil. adliye de işe başladığında yeni iş arkadaşların olucaktır..

- Haklısın ama ben çok güçlü bir müslüman değilim onlarla takılmam beni bozabilir insan bozulmam diye diye değişiyor.
O yüzden Yusufu aramayı düşündüm ama vazgeçtim.
Sonuçta bir zamanlar sana talipti onu aramam doğru olmayabilir.

- Oda Aslıyla evlendiğine göre geçmişi artık kurcalamamalısın.
İkinizde artık evlisiniz ve eminim ki ikinizde eşlerinizi seviyorsunuz.

- Elbette öyle benim eşim dünyalar harikası.O halde ben bizim yobazı arıyorum ve ona artık bir yobaz olduğumu söylüyorum.

- Şu yobaz ve gerici cümlelerini bu ülkede  kim bunları kullanmaya başlattı bilmiyorum ama dinini yaşıyor diye insanlara lakap takılmasından hiç hoşlanmıyorum sanki kıyafet ve yaşam biçimi ile ilerici olucağını zannedenler var.

-Haklısın Hayatım.geçmişte seni ne kadar kızdırdığımın farkındayım  bu isimleri bize benimsetmişler.
Böylelikle gençleri dinlerinden soğutmuşta olabilirler.

Saliha yerinden kalktı
-Ben odamdayım arkadaşınla seni başbaşa bırakıyorum

-Senin burada kalmanın bir sakıncası yoktu
İsa Salihanın onu tedirgin etmemek için odadan ayrıldığını anladı.
Saliha çok ince düşünen biriydi.
Bilgisayarının ekranına bakınca Yusufun çevrim içi olduğunu gördü.

Yusuf İsadan gelen selam yazısına cevap verdi sonrada görüntülü konuşmaya geçtiler.
Yusuf İsanın bu kadar çabuk değişmesine şaşırdı;

- Benim yıllardır yapamadığımı Saliha yapmış tebrik ediyorum doğrusu.

- Evet onun da etkisi var ama aslında beni etkileyen yabancılar oldu.
İsa Okulda yaşadıklarını Yusufa anlattı.
Yusuf ta ona altı aylık süren askerliğini savcılığa başladığını yeni görevinde yapıcaklarını anlattı...

- Tebrik ederim dostum,ülkemize döndüğümde bende adliye de olucağım inşallah beraber suçluların hak ettiği cezayı almalarını sağlıyacağız...

- İnşaallah dostum sabırsızlıkla dönmeni bekliyeceğim.

İsa bilgisayarı kapattığında saat on ikiyi geçiyordu.
Yusuf ile muhabbet etmeyi özlemişti.
Onunla tartışmak bile her zaman eğlenceli gelmişti.

SOL YANIMSIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin